Hoi, Dit is nu al de 3e ronde dat ik kort na mn eisprong begin met bruinverlies. De vorige ronde begon het op 7 dpo en op 14 dpo werd ik toen echt ongesteld. Nu zit ik pas op 4 dpo (eisprong was zaterdag) en vanmorgen begon het bruinverlies alweer. Dit zal ook wel weer doorzetten tot mn daadwerkelijke ongi. Ik vind dit erg vervelend, omdat je eigenlijk nu al weet dat de kansen ook deze ronde verkeken zijn. En het lijkt me ook niet goed, want als ik al zo snel na de eisprong bruinverlies krijg kan een evt vruchtje natuurlijk nooit goed innestelen. Wat vinden jullie, zou ik de huisarts kunnen bellen voor advies? Of heeft dat geen zin? Mijn cyclussen zijn ook nog eens lang en onregelmatig dus dat schiet ook niet echt op.. Alvast bedankt voor jullie advies!!
Is het je 3e ronde na het stoppen met de pil of ben je al ontpilt? Misschien kan je in dat eerste geval nog een paar cyclussen afwachten. Al zou ik zelf naar de huisarts gaan, niet omdat ik denk dat het iets ernstigs is, maar om wat je zelf al zegt: een evt. innesteling zal lastig zijn. En misschien kan de huisarts je makkelijk helpen. Ik heb zelf een hormoonstoornis gehad, maar toen had ik continue bruinverlies. Dat was met een kuurtje snel opgelost. Maar wat het belangrijkst is: doen wat voor jou goed voelt!
Leentje wat voor kuurtje heb je toen gehad? Ik twijfel zelf ook zo erg of ik moet bellen.. Ik ben in november met de pil gestopt en dit is idd mn 3e cyclus. Maar bij alle 3 dus al snel na de eisprong bruinverlies.
Ik heb primolut gehad, dat is een hormonenkuurtje van een week, daarna word je ongesteld en bij mij was het bruinverlies toen over en werd mijn cyclus weer netjes. Al heb ik nog steeds 2 a 4 dagen voor mijn menstruatie bruinverlies, maar dat kan volgens de gyn geen kwaad.
Net na een grote boodschap (sorry ) ook rood bloedverlies.. Dat klinkt dus niet goed! Als het doorzet morgen heb ik dan een lf van 4 dgn
Dat had ik toen dus ook, als ik wat druk zette was het meer bloed en vaak rood, de rest van de dag bruin. Een lf van 4 dagen is wel erg kort.