Twee weken overtijd! Testen negatief!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama13, 25 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Hallo allemaal, hier even een vraagje.. Ik ben al moeder van een zoontje van twee. Nu ben ik twee weken overtijd en heb zelfs al een buikje! Alles wijst erop dat ik zwanger ben symptomen volop en ik ruik ook alles meteen heel erg etc. Nu al twee keer getest vorige week toen ik net overtijd was en vanmiddag weer. Maar ze geven negatief aan! Nu gewoon weer wachten? Of moet het hcg nu echt wel te zien zijn? Ik hoor graag!

2. Momster

Momster Lid

9 mei 2015
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik had dat ook... Maar ik bleef gwn testen want ik wist het zeker, mijn ongesteldheid bleef namelijk nooit uit... en op een gegeven moment begon ik een heel licht streepje te zien (na 2 weken overtijd te zijn) en die werd met de dag donkerder.... Later bleek gwn dat de innesteling heel laat plaatsvond waardoor het hcg hormoon ook pas later werd aangemaakt... Inmiddels 30 weken zwanger.
    De huisarts zei trouwens dat het kwam omdat ik nog moest ontpillen (was net een maand gestopt) en dat k vrijwel zeker niet zwanger kon zijn...

3. VSC

VSC Niet meer actief

Hcg moet allang te zien zijn, zeker als je al zover bent dat je een buikje begint te krijgen.. Symptomen zijn afkomstig van dit hormoon dus als dat nauwelijks in je lichaam zit dan klopt t niet met wat je voelt aan kwaaltjes

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Je kan via de huisarts een bloedtest laten doen.
    Een vriendin van mij had hetzelfde. En bleek toch zwanger te zijn. En heeft nu een gezonde dochter van 4 maanden.

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb ook ergens na 8 ronde's ineens een menstruatie overgeslagen zelfs, ik dacht toen ook zwanger te zijn, ik was zelfs af en toe misselijk maar de testen bleven negatief, heb toen ook bloed laten prikken maar was toch echt niet zwanger.

Normaal zaten mijn cyclussen tussen 28 en 36 dagen en nu ineens een cyclus van 65 dagen :$
    Ik snapte er niks van en de huisarts kon het ook niet verklaren.

Ik hoop voor jou dat je zwanger bent maar het hoeft helaas niet zo te zijn.

6. Tazzy79

Tazzy79 Actief lid

8 apr 2015
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je al een andere zs test geprobeerd? Ik testte ook negatief met die van de Etos maar toen een clear blue digital geprobeerd en die gaf wel een positief resultaat. De een is gevoeliger dan de ander.

7. melotje

melotje Lid

14 apr 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb dit in het verleden ook gehad, bleek dat ik met een vrij grote cyste zat die mijn hormoonhuishouding de war in stuurde en mn lichaam daardoor het signaal kreeg dat het zwanger was met alle symptomen en kwaaltjes van dien. heb toen na een zeer uitgebreide echo om 100% zeker te zijn een preparaat moeten innemen wat zorgde voor de uitstoot van die cyste gepaard met een fikse bloeding en daardoor mijn normale cyclus weer op gang trok. niet mee blijven zitten dus en zeker verder laten controleren!

8. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik inderdaad maar moet blijven testen. Je hoort het wel vaker! Ik ben er zo zeker van....

9. Tazzy79

Tazzy79 Actief lid

8 apr 2015
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga voor je duimen! Laat je het weten?

Deel Deze Pagina