Vraag personastick!!! Ik snap er niks meer van!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Y84, Nov 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Ik snap er niks meer van, misschien weet iemand raad?

Ik ben nu 3/4 dagen voor NOD en had van de week echt het gevoel dat het raak was. Maar... vanochtend een paar druppeltjes bruinverlies gehad en ook echt wel wat krampen, net of ik bijna ingesteld ging worden. Nu is het weer wat minder. Een dag of vijf geleden zag ik bij een persona teststick een lichte rechterlijn en een dikkere linkerlijn. Toen ook berichtje geplaatst en kon eigenlijk nog vanalles betekenen.

Maar net hield ik het niet meer en heb midden op de dag een persona stick gebruikt (ik had een uurtje daarvoor ook al geplast, dus had er niet veel van verwacht, want men zegt ochtenurine gebruiken). Maar goed, ik heb dus twee lichte streepjes, maar toch echt duidelijk te zien.

Grrr, wat zou dat kunnen betekenen?? Iemand enige ervaring ermee? Ik heb nog steeds af en toe lichte ongesteldheidskrampjes; lijkt me toch niet dat dat op zwangerschap kan duiden?? Bedankt alvast...

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik heb geen ervaring met de persona sticks, kan je die als zwangerschapstests gebruiken? Op welk hormoon test hij?
    Ongesteldheidskrampjes kan ook duiden op zwanger zijn. Ik dacht toen ik zwanger was daardoor ook steeds dat ik mijn menstruatie kreeg. Dus dat zegt niet zoveel.
    Ik zou gewoon een zwangerschapstest kopen, die geeft het meeste duidelijkheid. Want ook een beetje bruinverlies zegt niks

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Nee, de persona teststick zijn uiteraard gèèn zwangerschaptesten.
    Deze zijn bedoel om je vruchtbare dagen te berekenen.
    Ik zou gewoon een zwangerschapstest doen inplaats van je gek te testen met persona teststicks!!;)
    Succes!!

4. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Bedankt voor je snelle reactie!

Ja, het schijnt dat de personasticks ook positief kunnen zijn als je zwanger bent, omdat zij testen op LH en dat lijkt erg op HCG. En normaal aan het eind van de cyclus heb je weinig LH, dus als het dan positief is, zou het HCG kunnen zijn. Als ik een zwangerschapstest in huis had gehad, had ik niet zo moeilijk gedaan :). Dus ga er inderdaad maar even eentje halen denk ik, want word hier ook gek van!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Juist,dat zou het kunnen zijn..maar dat is helaas niet bij iedereen zo want iedere vrouw heeft LH in haar urine..de een meer als de andere dus betrouwbaar is het niet!;)

Dus snel een zwangerschaptest halen dan weet je veel meer!
    Succes!

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Haha ga maar snel een normale zwangerschapstest halen (het liefst kruidvast 2 voor 5 euro). en beng je ons dan op de hoogte? Spannend!

7. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Grrrr, niet meer de kans gehad om er een te halen. Zodra ik wat weet, breng ik jullie op de hoogte! Fijne avond!

8. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Ik zou nog even wat laten weten... Net kruidvat 2v5 gedaan en lichte streep...!!!!!!!!! Dusssssss zwanger :D:D!!! Kan het niet echt geloven, morgenvroeg weer testen haha!!!!!!!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Spannend!!!

Share This Page