Dag allemaal, Ik heb een vraagje en hoop op reacties van mensen die hetzelfde hebben gehad. Mijn man en ik willen nog graag een kindje en we gebruiken sinds kort ovulatietesten. Nu heb ik 4 dagen achter elkaar een positieve ovulatietest gehad en voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan (had ik op internet gelezen). Nu was de test gisteren positief en vandaag weer. Lijkt goed nieuws, maar voor 2 weken terug ben ik 4 dagen ongesteld geweest. Hebben meer vrouwen deze ervaring gehad en is dit toch goed afgelopen? Ik hoop zo dat alles goed is maar ben bang voor een miskraam. Ik wil dit graag hier delen omdat ik het in mijn prive leven nog aan niemand wil vertellen. Ik denk dat de kans groot is dat het mis kan gaan of al mis is. Ik heb al contact gehad met de VK. Zei zegt dat het alle kanten op kan gaan. Helaas is het nu nog te vroeg voor een echo.
Hoe positief is die ovulatietest? Is die knal? En de zwangerschapstest, hoe duidelijk is die streep die erop staat?
Ben wel benieuwd naar foto's. Het kan zijn dat de menstruatie van 2 weken geleden geen menstruatie was maar een innesteling. Of de zwangerschapstesten reageren op een eisprong dat kan ook nog.
Inderdaad. Als je rond je eisprong met een zwangerschapstestgaat testen, is de kans aanwezig dat je zwangerschapstest op je eisprong reageert. En ja, dat kan echt! Hebben veel vrouwen op dit forum al bewezen. Zou over 2 weken nog eens met een zwangerschapstest testen. Dan weet je echt zeker dat het een zwangerschap betreft. Voor nu zou ik ervan uitgaan dat het je eisprong is en flink gaan klussen. Succes!
+1 Ben trouwens wel benieuwd hoe positief je zwangerschapstest is als het een echte knaller is betwijfel ik of het van een eisprong is?
Dank voor jullie reactie! De ovulatietest was knalpaars en de zwangerschapstest ook duidelijk streepje na 1 minuut en na 2,5/3 minuten ongeveer net zo donker als de controle lijn. (echt duidelijk en best donker) Ik heb geen foto gemaakt helaas. Ik wist niet dat bij een eisprong een zwangerschapstest ook positief kan zijn. Gisteravond ineens heel erg buikpijn gehad (krampen) darmen laatste dagen erg van slag. En steeds gevoel of ik ongesteld ga worden. Zou echt leuk zijn als iemand een zelfde ervaring heeft gehad met een positieve afloop maar dat zegt natuurlijk nog niks. Wat is wachten moeilijk.. rond de 25e komt mn volgende menstruatie als die gewoon komt dan weet ik bijna zeker dat het waarschijnlijk een vroege miskraam was.
Het klinkt ook wel alsof je eisprong er aan komt nu je de buikpijn en darmklachten hebt, bij mij tekenen van een eisprong . Als je nu weer over twee weken ongesteld wordt, klinkt het eigenlijk als een normale cyclus. Zou volgende maand dan nog eens checken of de zwangerschapstest aanslaat wanneer je ovutestjes knallen, dan weet je zeker dat ie reageert op de ovulatie. Succes!
Nou ik sta er dan toch wat anders in.. Weet je zeker dat het je menstruatie was, je was net zo ongesteld zoals anders? Zoals jij het omschrijft heb je een knaller van een zwangerschapstest en dan zou je toch denken dat hij niet op je ei reageert!
Een knaller van een zwangerschapstest van een eisprong?? nooit van gehoord.. even rustig proberen af te wachten tot de afspraak van de verloskundige en als je weer bloedverlies hebt oid de verloskundige even bellen. Heb deze zwangerschap wel wat bloedverlies gehad maar heeel minimaal, zomaar 1 dag. Maar je hoor wel vaker dat het wat meer kan zijn, afwachten meid.. Hoop het beste voor je!
Ik zou de vk bellen en haar even dit verhaal uitleggen. Misschien kun je al even voor een echo want als je zwanger bent dan ben je dit al zeker 6 weken.
Nou volgens mij ben je gewoon zwanger, gefeliciteerd Knaltest krijg je alleen als je echt zwanger bent. Hoor de laatste tijd wel meer verhalen voorbij komen hoor van mensen die in het begin van de zwangerschap ongesteld werden. Kan gewoon goed gaan. Kan zelfs zijn dat je over 2 weken weer krijgt en het toch goed zit. Meestal is bloeding wel lichter/korter dan normale menstruatie.
Hier iemand met zelfde soort verhaal http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/511869-test-positief-maar-snap-niks.html
Misschien een digitale test doen? Kijken hoe veel weken die aangeeft? (en een foto hier plaatsen natuurlijk Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Voorzichtig gefeliciteerd!
Nou als de zwangerschapstest echt knalt, lijkt het mij geen eisprong. Ik heb wel eens voor de grap getest tijdens de eisprong en dan krijg je idd een lichte tuurstreep, maar zeker geen knaller. En ik ben nu net zwanger, mijn zs test is goed duidelijk, maar zeker ook nu nog geen knaller. En ik heb vorige week een aantal dagen (3/4) een bloeding gehad, op dag 1 iets rood, de andere dagen meer oud bruin, met af en toe een beetje rood. Heb jij dat ook op die manier gehad, of ook echte bloedingen?
Ben ik aan een kant met je eens hoor. Aan de andere kant: er was hier ook iemand op dit forum die met een CB Digitaal rond haar eisprong testte. En raar maar waar....die gaf zwanger aan! Paar dagen later gaf het ding "niet zwanger" aan. Het bleek toch echt haar eisprong te zijn geweest waar de test op gereageerd had. Dus tja...wat je in dit geval nu moet doen... Ik zou in elk geval over een dag of 3 nogmaals een zwangerschapstest doen. Mocht je zwanger zijn, dan zou het streepje nog minstens even donker moeten zijn als vandaag. Wordt het echt lichter, dan tja, dan denk ik dat het toch de eisprong was.
Klopt heb dit meer als 1x gelezen en gezien zelfs. Dat dames positief testen met een CB 1-2 weken zwanger. Bleek het later om de eisprong te gaan. Raar, maar waar. Voor nu zou ik niet gaan denken aan een miskraam hoor, pas totdat je met zekerheid kunt zeggen dat er werkelijk een innesteling heeft plaats gevonden. Heb je vandaag nogmaals getest? Want als je een positieve zwangerschapstest hebt gehad (eergisteren??) dan zouden je testen nu moeten gaan oplopen mocht de test hebben gereageerd op eventuele hcg. Ik hoop het voor je!
Dank jullie wel het is fijn om reacties te krijgen en dat jullie met mij mee hopen op positief bericht. Ik ga vandaag of morgen nog een test doen maar dan 1 die ook de duur aangeeft. Als deze onder de 3 weken aangeeft dan zal er nu geen zwangerschap zijn. De bloedingen van twee weken terug was 4 dagen waarvan 1 dag best veel en daarna redelijk. Het begon eerder dan normaal en duurde korter (meestal duurt mijn menstruatie 5 dagen) Ik laat het weten als ik die test heb gedaan. Kan de test van clear blue alleen s morgens?
Maar als het een miskraam is geweest dan heb je nu geen knaller meer toch? Ben heel benieuwd wat de test aangeeft.
Volgens mij maakt het nu niet uit of je hem 's ochtends of 's middags doet, aangezien je zwangerschapstest het zo goed aangeeft! Spannend!
Ook al zou die 2-3 weken aangeven zou ik er niet vanuit gaan dat het een miskraam is, ze zijn ook niet 100% betrouwbaar qua zwangerschapsduur. Je had al contact gehad met de vk toch, had je al een 1e afspraak staan? Ben benieuwd naar je test!