Lieve dames.. Ik ben gewoon helemaal in de war.. Een paar dagen geleden had ik een action test gedaan die een vrij duidelijke streep gaf, maar bij het open maken was de kleurstof niet goed doorgelopen en was de "streep" geen rechte lijn.. Toen op cd 32 sochtends een andere test gedaan die Omo wit was, in de middag werd ik dan ook ongesteld, niet al te heftig. Wel krampjes. Nu inmiddels 2 dagen later heb ik gister avond nog zin zelfde testjes gedaan weet eigenlijk niet waarom en daar staat een streep op. Best duidelijk moeilijk op de foto te krijgen.. Heb hem in de kast gedonderd want zag er gisteravond niets op maar het was dan ook donker vanochtend zie ik ds. ineens een streep.. Gelijk die van cd 32 er bij gegraaid en daar is nog steeds NIKS op te zien.. Wat denken jullie er van??.. Hierbij foto's van cd 32
Ja klopt ik heb er ook heel erg moeite mee ene keer roze andere denk ik is het toch niet grijs Pff.. Konden jullie maar zien wat ik zie maar zodra ik een foto upload is het gewoon zoveel minder duidelijk hoe kan dit nou
Weet je wat het is. Een positieve actiontest geeft een veel bredere streep dan hierop te zien is. De teststreep hoort breder te zijn. Buiten het feit dat wij de kleur niet kunnen beoordelen (kon ook niet via foto's op mijn eerste positieve testen hoor) denk ik dat de streep echt te dun is.