Hallo Dames, Van de week onze eerste echo gehad waar we toch even van schrokken, we krijgen er namelijk twee wondertjes bij. Onze zoon (2jaar) en dochters (1jaar) en (8maanden) krijgen er dus twee prachtige broertjes/zusjes of een broertje & zusje erbij. We zijn nu 10weken en 6dagen zwanger en volgens de echo op 10 Oktober uitgerekend.
Wauw gefeliciteerd, wordt zo een gezellige drukke boel bij jullie. Lijkt me wel heel zwaar 5 kids onder de 3 jaar!
Het zal inderdaad eventjes zwaar worden. Maar onze zoon word in Juli 3jaar, onze oudste dochter word in Mei 2jaar en ons jongste dochtertje word in Juni 1jaar en gelukkig heb ik hele lieve (schoon)ouders die ons met liefde en plezier een handje helpen met de boefjes.
Gefeliciteerd meis en welkom bij de club. Gezellig, samen zwanger zijn, alleen ben ik al een stukje verder dan jou, maar dat komt helemaal goed. Heel veel geluk met je twee wondertjes. Dikke kus van ons alle.
Oh wat gaaf! Ik ben jaloers! Een tweeling lijkt me zo gaaf. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er lekker van
Gefeliciteerd en welkom bij de club. Wij schrokken ons ook te pletter toen het er 2 bleken te zijn. Bij ons zijn het wel de eerste kindjes, dus dat scheelt dan weer.
Dankjewel dames en SoInLove, jij ook gefeliciteerd met je twee wondertjes. Blijf toch elke keer weer bijzonder.
@Famke80: Zo zaten wij in het begin ook wel even van ''Help!'' maar hebben beide lieve ouders die dol zijn op de klein kids en helpen ons graag een handje.