Nou hier ook eindelijk uitsluitsel. 30jan gaat een deel leerkrachten staken. De klassen van onze kinderen krijgen gelukkig wel gewoon les die donderdag. Op vrijdag de 31e zijn er meer stakers en doen ze school dicht.
Nou hier hebben ze het weer prachtig verzonnen. Mijn oudste haar klas heeft als enige de donderdag vrij. De vrijdag heeft ze ook vrij. De jongste heeft op vrijdag ochtend ook vrij en vrijdag middag school 2 uurtjes. Ze heeft dan andere juf ivm 4/5 combi en 5 heeft dan middags altijd les van andere juf. Denk dat ik jongste dan ook maar thuis hou die middag. Vind dit echt van de zotte voor 2 uurtjes.
Onze school heeft nog niks laten weten en van de drie scholen waar ik die dag werk, heeft ook pas 1 school gecommuniceerd wat ze doen. Ik vind het echt bizar dat de beslissing zo lang op zich laat wachten.
Na al dat staak-gezeur ben ik de weg kwijt..wat gaan die stakende leraren nou doen die 2 dagen dan? Gewoon thuis zitten?
Wij horen het morgen. Vandaag ook gehoord dat de BSO op die dag deels voor eigen rekening komt en dat zijn best flinke bedragen. Jammer weer.
Hier is de school op 30 januari dicht. En op vrijdag hebben sommige klassen wel les, en andere klassen niet. Dat vind ik vrij apart. We hebben 4 kleuterklassen, de kinderen van 2 klassen hoeven niet naar school, en de kinderen van de andere 2 klassen wel.
School van zoon is dicht, school van dochter is niet dicht maar sommige leerkrachten staken en die klassen zijn vrij. Dochter helaas niet
Mijn dochter is ook 2 dagen thuis door de staking, maar ik vind het geen enorm probleem want het valt op de dagen dat we toch al thuis zijn met de jongste. Geef de leraren groot gelijk, deze acties creëren wel urgentie om er iets mee te gaan doen. Dat bereik je niet door met een spandoekje voor het tweede kamergebouw te gaan staan...
Nee niet gewoon thuis zitten als je staakt moet je ook staken zeg maar dus ergens naar toe waar een evenement is. Als je niet staakt en het is je werkdag moet je gewoon op school andere taken doen.
Krijgen ze dit keer niet doorbetaald? Ik ben zo verbaasd dat vorige keren 100% staakte bij ons en nu maar 2 leerkrachten
Hier staken een aantal leraren.dus mijn jongste is donderdag vrij. De oudste gaat alle twee de dagen gewoon naar school.
Mooi hier word dus niet gestaakt. Er is 1 juf die gaat en haar klas zal dus vrij zijn. Verder is alles intern geregeld