Zwangerschapsbadmode voor grote maten

Discussion in 'Zwangerschap' started by Josien, Feb 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Wat leuk dat ik in dit hoekje van het forum nu ook eens een vraagje mag stellen ;)...

Ik zit er een beetje mee dat ik nogal graag zwem maar gegarandeerd natuurlijk dadelijk mijn zwempak uitgroei. In mei gaan we op vakantie naar Center Parcs. Ik weet natuurlijk niet hoe hard mijn buikje gaat groeien, maar ik was al eens aan het kijken of er ook een beetje fatsoenlijke zwangerschapsbadmode is voor grote maten.

Situatieschets: mijn maten zijn op dit moment cupmaat E of F (dus tegen die tijd waarschijnlijk wel echt F ;)) en ongeveer confectiemaat 50 (ligt een beetje aan het model). Maar overal waar ik dus kijk kom ik cupmaten tot D tegen en maatjes tot 48. Het lijkt me niet echt lekker als de zwemkleding dadelijk in mijn lichaam snijdt en als je in Center Parcs bent, dan wil je natuurlijk ook lekker kunnen zwemmen (ik tenminste wel ;)).

Zijn er hier ervaringsdeskundigen die me kunnen helpen aan een goed adresje voor leuke zwangerschapsbadmode?

Groetjes en alvast bedankt,
    Josien

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    http://www.mamaenkids.nl/index1.html
    Daar hebben ze een badpak in maat 48
    Zelf heb ik een tnakini gekocht. weet alleen het merk niet meer.
    Wat je kan doen is de betere lingeriezaken bellen en vragen of ze het in hun collectie hebben. Zo ben ik ook aan die van mij gekomen (Heb cup F/G)

Het is echt heel erg zoeken! je kan ook bij bijv op de website van Anita hun verkoopadressen opzoeken!

succes!

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Een tijd geleden (lees van de zomer) hadden ze bij de prenatal badpakken hangen tot maat xxl, misschien dat kan kijken of ze er daar nog hebben en of die passen? Verder geen idee eigenlijk of misschien een tankini een idee? Dat zit toch al wat losser/ruimer bij de buik, en het rekt wat mee straks, misschien zelfs genoeg voor een hoogzwangere buik ;)!

4. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik had inderdaad zelf ook zitten nadenken over een tankini. Zou ik normaal gesproken niet snel gekocht hebben, maar nu is het misschien juist wel heel gemakkelijk.

@Pinguin, goed idee... hier in het dorp zit ook zo'n goede lingeriezaak voor grote maten. Misschien hebben zij wel wat of anders goede tips.

Meer tips zijn welkom ;)!

Groetjes,
    Josien

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb een tankini laatst bij de prenatal gekocht, en die zit prima. ik had toen maat 48 en cup E. kost 30 euro geloof ik.

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Heb helaas geen tip voor je.
    Ik lees wel ff mee.

Dus kom maar op met de tips:D

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

bij wehkamp hebben ze ook grote badpakken dacht ik

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Bellen naar de betere lingeriezaken of ze ook Anita positiebadpakken verkopen. Vallen groot; ik heb maat 44 (normaal 46). Ze gaan tot cup E maar ook de cup valt groot. Op de site van Anita kan je verkoopadressen zien!

Share This Page