Hallo, Ik ben zwanger van ons 3e wondertje. En zoals de titel al zegt heb ik last van overgewicht. Het is dan ook best moeilijk om leuke zwangerschapskleding te vinden. Zijn er meerdere vrouwen die hiertegenaan lopen?En misschien tips hebben waar je grote maten zwangerschapskleding kan kopen? We wonen in amersfoort. Groetjes esmeralda
Jaa we hebben al een topic voor rondere dames Maar ik herken je probleem hoor. Er is niet zoveel te vinden op het gebied van "plussize" positiekleding. Hier en daar vind ik online wel wat, maar het aanbod is niet groot. Tips zijn altijd welkom. Wie weet kunnen we ze hier verzamelen. Ik dacht trouwens dat er in omgeving Amersfoort een winkel zit die It's time ofzo heet. Ik ga even een keer voor je speuren, dan kom ik er op terug.
Hallo Hellen Ik had de andere topic niet gezien vandaar dat ik dacht dat die er nog niet was en deze opende. Bedankt voor je reactie.
Hallo, Er zijn inderdaad al een aantal topics over geweest maar dat maakt niet uit. Zelf herken ik het ook en ben ik ook niet de slankste met mijn maat 48/50. maar ik ben laatst heel leuk gesllaagd bij een babywinkel waar ze het merk Noppies verkochten. daar hadden ze leuke spijkerbroeken tot maat 54 en leuke tunieken in xxl. Niet bij iedere winkel verkopen ze de grote maten heb ik gezien, maar je kan er eens naar kijken. Ik heb op internet wel een winkel langs zien komen in Amersfoort die grote maten positiekleding verkopen, maar weet helaas de naam niet meer. Succes
hoi ik herken het heel erg ik heb me broeken bij prentital gekocht daar hadden ze grotere maten maar ik weet hoe moeilijk het hoor waar kan je winkels vinden die noppies verkopen ik kan het namelijk nie vinden
http://www.noppies.com En ze verkopen het bij de prenatal. Kijk even op hun site en dan kan je bij Store locator kijken en daar staan alle winkel door heel nederland waar ze het verkopen. Succes.
neckerman heeft sinds kort ook hele leuke positiemode voor de wat grotere maat. heb een leuke positiebroek gekocht bij hun. staat volgens mij wel alleen op internet. en voor de rest lekker een joggingsbroek aan in huis
he jantsjuh Dat is idd ook een idee gewoon makkelijk een joggingbroek aan thuis hihi. Ik had bij mijn 2e zwangerschap een elastiekje om de knoop gedaan en de rits open gelaten maar dat was ook verre van ideaal. Ik zal eens kijken op de neckermansite.Heb daar nog nooit wat besteld dus weet heel niet of de kleding groot valt,en het is makkelijk terug te sturen mocht het niet goed zijn? Ik probeer wel een beetje op te letten en toch wat aftevallen maar dat is zeer moeilijk.En voor de baby moet het natuurlijk ook niet gevaarlijk worden. groetjes esmeralda
Ik heb maat 46/48 en ik kan altijd slagen bij Miss Etam. Heb net een positiebroek daar gekocht. Zit goed! Ik zoek trouwens nog een goed adres voor zwangerschapslingerie in grote maten? Oja, Esmeralda: afvallen mag echt niet als je zwanger bent. Mijn VK heeft dit echt ten zeerste afgeraden, omdat dan de baby alle afvalstoffen die vrijkomen bij afvallen binnen krijgt. Ik ben nu 16 wkn en pas 1 kg aangekomen, gewoon een beetje opletten wat en hoeveel je eet. Succes met shoppen enzo.
mijn gyn heeft afvallen ook afgeraden ik ben toch 7 kilo kwijt geraakt en nu intussen ben ik 28wk zwanger en ben ik nog 1 kilo minder als toen ik net zwanger was mij is uitgelegt dat je baby toch wel je recerves pakt maar je niet bewust mag lijnen
Dat wordt het dus wel! Als je af gaat vallen komen er afvalstoffen vrij en die gaan ook naar de baby! Gewoon voldoende en gezond eten! Wist je dat men bij een gemiddelde zwangerschap 12 a 13 kilo bijkomt? Is niet alleen de baby hoor, maar ook placenta, extra bloed, grootte baarmoeder, vruchtwater, melkklierweefsel en vetreserves.
Broeken is wel gelukt.. maar iets als een shirt.. noway.. dan is de 46/48 van miss etam mij te klein.. Heb nu een normaal shirt in maat 52 gekocht... Ik ben her en der wel noppies tegen gekomen.. maar dat is mij een beetjete duur..
Het afvallen is geen goed idee dus. Dacht het wel een beetje maar wilde eens weten wat jullie hierover weten. Een vriendin van mij ook met een maatje meer is vorig jaar okt bevallen in het ziekenhuis ze liep onder controle bij een gyn. (had bij 1e help syndroom gehad en nu bij 2e zwangerschapssuiker) Daar stond de arts juist te juichen toen ze een paar kilo afgevallen bleek te zijn? Heel apart dat het haar aangemoedigd werd. Bij de eerste kwam ik idd 12 kilo aan en bij de 2e 8kilo. Bij mijn verlosk hoef je je niet te wegen als je dat niet wilt ze schatten de grote van het kindje dmv de groei van mijn baarmoeder. en door mijn overgewicht was het soms lastig te voelen hoe het kindje lag en hoe zwaar het precies was dus kreeg ik bij de 2 wat extra echo's dat was toen wel weer leuk. Nu moet ik volgende week voor het eerst naar de verlosk. kijk er echt naar uit.Het is ook een leuke praktijk met leuke meiden. Ik zal ze wel vast doorgeven dat ze het bad weer voor me mogen reserveren.(ben 2x onderwaterbevallen en met mijn overgewicht was dat ideaal kon me heerlijk vrij bewegen) Ik zit al snel in maat 54 dus etam gaat niet lukken denk ik.En zwangerschapslingerie ik kon de vorige keren wel slagen bij de hunkemoller.Ik zal daar ook eens naar opzoek gaan. Groetjes esmeralda
12 en 8 kilo is toch netjes? Ik zit er al overheen hoor! Noppies heeft grote maten hoor; kunnen ze ook bestellen voor je! Heb nu eenmaat 48 jeans (valt groot), superlekker! MissEtam heeft ook grote maten, maar daar hebben ze geen positiemode in, zo stom! Is toch een andere pasvorm! En bij M&S mode hebben ze leuke en goedkope tunieken enzo! Ik heb niet zulke hele grote boobies, maar ik haat van die speciale bh's, zitten nergens naar vind ik!
ik heb ook overgewicht, maar afvallen heb ik niet gedaan bij mijn eerste zwangerschap. Wel ben ik in de eerste 3 maanden afgevallen, doordat ik zo erg misselijk was en bijna alleen maar op de bank lag. En aan het einde van de zwangerschap had ik mijn eigen gewicht terug, dus ik ben in de zwangerschap niet aangekomen. Maar dit was niet bewust en maakte me er weleens zorgen om, maar dit was niet nodig zeiden ze. Ze zeiden sommige vrouwen komen wel 30 kilo aan en krijgen dan nog een te klein kind. Mijn dochtertje woog 3545gram bij de geboorte
Ik heb ook overgewicht. Ik begon met 104kg aan mijn zwangerschap, was lekker aan het afvallen terwijl ik daar niets voor deed eigenlijk! Tja... nu zit ik al op 127kg, en dat is te merken! Overbelaste heupen is het meest pijnlijke. Maar ja, nog maar een paar weekjes en dan is mijn kleine meisje er eindelijk! Ik heb niet op mijn gewicht gelet en ga dat nu ook niet doen. Ik zie later wel hoe snel ik alles kwijtraak Komt allemaal goed. Het vreemde is wel dat ik niet in kledingmaat omhoog ben gegaan. Ik begon met 48 en pas nu nog steeds in 48.
ik zelf heb maat 50/52 in broeken (ligt eraan hoe het uitvalt) en bij miss etam heeft maar tot maat 48 in positie-kleding wat ik zo gezien heb. bij neckerman kan ik ook geen broeken kopen omdat ik ook met mijn bovenbenen zit. in principe kan je ook broeken halen die je normaal gesproken aankan en er een elastiek inzetten. met shirts enzo heb ik verder geen problemen mee, maarja...iedereen heeft zo zijn eigen ervaringen.
Ja die kilo's bij de eerste 2 vielen idd wel mee,benieuwd hoe het nu zal gaan. Ik vind het idd ook heel stom dat de missetam geen grote maten zwangerschapskleding heeft! We hebben hier ook wel een grote maten kledingzaak Ulla popken maar ook die heeft geen zwangerschapskleding! Ik heb er bij de vorige weleens over nagedacht zo van het zou wel een uitvinding zijn een grote maten zwangerschapskleding zaak.Met idd leuke kleding,banden, en lingerie. Want het is soms ook nog eens zo dat grote maten lingerie er gelijk zo oudbollig uitziet.En we zijn nog lang geen oma's haha. Liefs esmeralda
http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1 ... s%3D%C3%9F dat is mijn broek, die zwarte. of mag ik zo geen reclame maken?