Hoi, Ik heb even een vraagje,ik heb een paar dagen geleden mijn banner aangepast, en nu zie ik mijn banner,maar ook banners van anderen niet meer. Anderen schijnen wel mijn banner te zien. Ik heb ook al eens via google chrome ingelogd en toen zag ik zowel mijn eigen banner als die van anderen wel. maar toen ik net weer inlogde met google chrome zag ik weer helemaal niks. Snap er niks van. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? groetjes Jane. p.s ook als ik op voorbeeld bericht klik zie ik mijn banner wel staan,maar zodra ik op nieuw onderwerp versturen klik, komt mijn bericht (voor mij) zonder banner op de site. HELP
Hoi, Je had in je Gebruikersinstellingen aangegeven dat je ze niet wilt zien Ik heb het aangepast voor je. Als het goed is kun je ze nu weer zien. Lotte
Hoi Lotte, Heel erg bedankt, zie m'n banner weer . Al kan ik me niet herinneren dat ik ergens aangegeven heb dat ik mijn banner niet wilde zien, nou ja doet er niet toe. Hij is terug en dat is het belangrijkste. Groetjes Jane