Vorig jaar december was het bij mij ook feest. Ik was, na een paar maandjes "oefenen", voor de eerste keer zwanger! Maar helaas, het mocht niet zo zijn. Ik bleek een mola-zwangerschap te hebben, en wel de zeldzamere versie, waarbij er wel even een levend vruchtje met kloppend hartje is geweest (zelf gezien op de echo). Deze mola lijdde niet alleen tot een miskraam, maar ook tot een zeer onzekere periode van bloedcontroles en aansluitend een half jaar wachttijd voordat ik weer zwanger mocht worden. Gelukkig was mijn bloed al binnen 8 weken na de curretage weer op normale waardes (veel sneller dan verwacht werd), en per 1 september 2007 was mijn half jaar wachttijd voorbij en kreeg ik weer groen licht. En wonder boven wonder: de eerste maand was het meteen raak! \/ 1 juni ben ik uitgerekend, en ik hoop van harte dat het dit keer zonder problemen zal gaan. 18 oktober mag ik naar het ziekenhuis voor de 1e echo... spannend!
Gefeliciteerd meid, ik hoop dat nu alles goed blijft gaan! Ik duim voor jullie! Geniet er van. Liefs D.. -x-
Hallo allemaal, Heel erg bedankt voor jullie leuke reacties en het hart onder de riem. Vorige week donderdag de eerste echo gehad (7,5 wk) en dit keer ziet alles er prima uit. Hartje klopt als een treintje en ook het vruchtzakje is dit keer mooi van vorm. We zijn nu al een week verder dan vorige keer en over 2 weken mag ik weer terugkomen voor een echo. Spannend.... Ondertussen ga ik 2 november lekker genieten met mijn schoonzusje op de Jonge gezinnen beurs in Utrecht Alvast wegdromen bij babykleertjes en kinderkamertjes. Weten hoe het verder met ons gaat? Kom dan even langs op de site van ons Kuikentje op komst.