een wonder ik ben na 9keer i.u.i en 3 keer ivf nooit zwanger geraakt. dit is nou 2 jaar terug maar je wilt niet geloven ik ben nou spontaan zwanger geraakt en dat voor ons maar 5 % kans was ik zal zeggen geef de moed nooit op alleen moeten we de eerste 12 weken nog even doorstaan wat wel wat spanning meegeeft groetjes silvia :
Sooooo ik krijg helemaal kippevel hey, dat meen je niet. Wat geweldig! GEFELICITEERD! Ik hoop dat alles goed zal gaan!
WOW! Van harte gefeliciteerd joh,echt een wonder! Geniet er van! Zo zie je maar,geef nooit de moed op! Liefs Dais.. -x-
Een echt wonder! fantastisch! Best veel mooie onwaarschijnlijke wondertjes de afgelopen week! Wij hebben ook zoiets van nu nog even de 12 weken door maar een wonder is het! heel veel succes! kus nina
Van harte gefeliciteerd, en inderdaad daar had je toch niet van durven te dromen! Durf ook niet te dromen hoor maar we moeten wel proberen te genieten van deze spannende 8 a 9 weken! Liefs een ander wondertje!
geweldig nieuws zeg! gefeliciteerd met jou mooie wonder in je buikje ik wens je een gezonde en mooie zwangerschap toe ,liefs mounia
Wat geweldig joh! Van harte gefeliciteerd! Ik persoonlijk ben na 5 miskramen spontaan weer zwanger geraakt en nu gaat het goed en dat op mijn 39ste! Ben nu al bijna 35 weken, maar kan me nog goed herinneren hoe spannend die eerste 12 waren. Heel veel sterkte ermee, maar bedenk wel dat wonderen inderdaad bestaan!
Super zeg! Gefeliciteerd! Zo zie je maar dat het altijd nog kan... zelfs wanneer de wetenschap je zelfs bijna geen kans meer geven