Tenminste daar ga ik van uit. Ben nu 37.4 weken. Vind het moeilijk omdat ik bij m'n eerste kindje precies dezelfde soort weeën had maar daarna werden de vliezen gebroken en kwam ik meteen in een weeënstorm. Dus ik heb geen normale opbouw gehad. Was toen overigens al wel 40.5 weken. Ik twijfel nu omdat ze wel heel vaak komen (om de 3 tot 7 minuten) maar dus niet super regelmatig. Timen vind ik lastig omdat er ook geen duidelijke op en afbouw in zit. De pijn zit in heel m'n buik en gaat gepaard met harde buiken. Vind het vooral vervelend omdat ik hierdoor mijn babyboy minder voel (maar ik voel dus wel leven) Ervaringen?!
Het klinkt wel als voorweeen, meestal is het zo dat als je twijfelt het nog niet echt is begonnen. Als de weeën echt beginnen dan twijfel je niet meer. Trekt het weg bij warmte, douche, bad of kruik? Als dat zo is zijn het voorweeen. Je mag natuurlijk altijd de verloskundige bellen, ook als voorweeen je nachten lang uit je slaap houden, dan krijg je er wat voor.
Wat mijn voorganger zegt. Als het echte weeën zijn twijfel je niet meer. Al waren mijn echte weeën wel onregelmatig en toch effectief. Voorweeen waren bij mij harde buiken met krampen en ook soms vrij vaak. Maar niet ik een opkomende golf zoals echte weeën
Het waren waarschijnlijk indalingsweeen. Bij de controle vandaag bleek dat meneer nog steeds niet goed ingedaald is! Bedankt voor jullie reacties! De verloskundige zei eigenlijk precies hetzelfde, als het echt serieus gaat voelen mag ik meteen bellen ivm mijn eerdere snelle bevalling.