ik was gisteren bij de vk en mijn ukkie is nog niet ingedaald. ik ben nu 36 weken. wordt de baby dan ook later geboren?? iemand ervaring hiermee???
Heeft er inderdaad niks mee te maken. Mijn dochter was ook niet volledig ingedaald (lag 's avonds heerlijk met haar billen tegen mijn middenrif aan te schuren), en lag ook nog niet vast in mijn bekken. Dinsdag bij de vlos geweest, en kon mijn dochter nog alle kanten op bewegen, en zaterdag bevallen (36+6).
Zoonlief is hier nooit ingedaald, maar met 40 weken precies geboren! Het zegt idd helemaal niks... Kon je er maar wat uit afleiden he? Voor die laatste weken wil je zo graag weten waar je aan toe bent...
De eerste was met 33 weken al ingedaald en met 37 weken vast, kwam met 41 weken en 4 dagen pas. Het wil dus niks zeggen
Mijn zoon was al supervroeg ingedaald met 32 ongeveer, en hij kwam pas met 41 weken dus dat zegt niks!
Mijn jochie is ingedaald bij de bevalling, of uiterlijk de dag ervoor op 41+1. Mijn zusje haar 1e kleintje was ingedaald bij 36 weken en bevallen met 41+3, en bij de 2e ingedaald bij 38 weken en bevallen bij 41+2.. Dus mijn zusje liep iets langer maar was wel eerder ingedaald.
gelukkig maar!!!!! nu kan het natuurlijk nog langer duren maar ik hoop echt vort dat ie zo komt want ik ben vort zo nieuwsgierig!!! ik kan niet wachten!!!!
Enige wat je kunt doen is afwachten; dochter was wel rond 36 weken netjes ingedaald, maar ze kwam niet te voorschijn. Met 42 weken ingeleid en met 42.1 kwam ze eindelijk (en dat nog dankzij de ks ).
Ik ben nooit verder gekomen dan BIBI en ben in 1,5 uur tijd bevallen toen ik 38 weken en 4 dagen zwanger was...duss
MIKA IS OOK PAS INGEDAALD TIJDENS DE BEVALLING...HAD 10 CM EN HIJ WAS NOG NIET INGEDAALD, HEB TOEN EEN TIJD MEE MOETEN DUWEN...NA 1 UUR MOCHT IK PERSEN, WANT MENEERTJE HAD DE WEG NAAR BENEDEN GEVONDEN, HAHAHa
Onze spruit was met 30 weken al ingedaald, helaas moest ik nog wachten tot ruim 41 weken voordat ze besloot te komen....
hier is kleine pas ingedaald tijdens bevalling. Ik ben met 38w6dg bevallen. Is me eerste kindje. Ik maakte me er heel druk om achteraf dus nergens voor nodig.
Dame hier was nog niet ingedaald maar ben bevallen met 37 weken. Spontaan... Pas tijdens de weeën daalde ze in. Moest ook nadat mijn vliezen waren gebroken blijven liggen totdat ze een beetje was gezakt.