De eerste kwam hier met 40.3 en de tweede met 40.1, dus eerder. De kleine man nu zit nog lekker bij mama in de buik en het is afwachten wanneer hij komt.
Ik hoop op eerder. Eerste geboren met 39+2 En ben vandaag 39+1 en er helemaal klaar mee. Vannacht wel wat gerommel maar het zet nog niet door.
De tweede kwam wat later dan de eerste. Beide zijn jongens! De eerste kwam bij 36+6 & nummer 2 bij 37+5. Voor de geïnteresseerden, de derde (jongen) kwam bij 38+5 en nr 4 (meisje) bij 38+1
De eerste begon met gebroken vliezen op 37+5 en de tweede met 40+1 na strippen, anders was ze nog wel langer blijven zitten denk ik.
Eerste vliezen spontaan gebroken.met 37.4, tweede heeft gyn met 37.4 vliezen gebroken en 50min. Later was ze er al. (Ivm conditie baby zijn de vliezen gebroken bleek al 4cm ontsluiting te hebben, veel voorweeen gehad. Nu 28wk....benieuwd wanneer nr 3 komt. Helaas nu al verplichte rust ivm voorweeen vanaf 23wk icm bloedverlies. We wachten af!
Statistisch gezien heb je een grotere kans dat een tweede later komt. Hier was het ook later: 39.5 40.3 41.1
Oh ik hoop zo dat je ongelijk hebt Heb al paar dagen flinke voorweeen kan weinig ondernemen Kleine is ook al stukje ingedaald dus hopelijk gaak de 40 weken niet aantikken zoals bij mijn vorige bevalling met 39 weken maar ja denk dat de meeste dat wel hopen