Even vraagje en wellicht dat iemand wat herkent. Ben nu 38+3 zwanger van ons 2e kindje. Vanacht naar de wc geweest en daarna zeker een uur lang voor weeën gehad. Golven van pijn in rug en buik die ook doorstraalde naar mijn benen maar zonder echte tussenposen. Krampen trokken weer weg en heb nog even geslapen. Verder heb ik sinds vanacht rode urine, lijkt dus bloed bij te zitten maar geen bloed in een inlegkruisje. Geen tekenen van de slijmprop en heb ook niet het idee dat mijn vliezen zijn gebroken. Zat al te denken een gesprongen adertje? Maar zou je dan ook niet gewoon wat bloed verliezen? Iemand die dit ook heeft gehad?
Werd mij de vorige zwangerschap ook geadviseerd om even te checken, voor het geval dat. Ik had echter geen bloed in urine, maar wel al dagen weeën die niets deden. En anders morgenvroeg eerst even vk bellen, misschien wil ze wel even komen kijken. (of als je je zorgen maakt vandaag nog natuurlijk)
Zou toch ook even je urine laten checken . Bij de slijmprop kan wel wat bloed mee komen, maar normaal bij je urine lijkt het me van niet ? Of misschien een adertje ofzo gesprongen ?
Ik vermoed dat het toch een adertje is geweest dat gesprongen is. Had namelijk aan het begin van de middag weer een normale kleur urine. Hou het wel in de gaten en anders bel ik de huisarts nog even voor een check. Hoef donderdag pas naar de vk.
Van blaasontsteking kan je juist ook weeen krijgen hoor En het kan totaal anders voelen in de zwangerschap. Zou het echt even in de gaten houden!