Hallo Dames, Ik wilde graag jullie ervaringen. Mijn dochter is geboren na 40wk 3 dagen. Nu moet ik zeggen dat ik bij haar in het zh heb gelegen van 27 weken tot 32 weken met neit te remmen weeen. Maar madam was eigenwijs en bleef uiteindelijk zitten tot het eind. Nu ben ik weer zwanger en heb sinds 23 weken harde buiken, word voorlopig niks geremd maar hou rust. Maar los van dat allemaal ben ik benieuwd of je een 2e zwangerschap eigenlijk altijd ook uitdraagt net als de eerste eventueel of komt deze vaak eerder? Ben zo benieuwd, je kunt er niks van zeggen natuurlijk maar toch he hahahaha Graag jullie ervaringen
bij mij zijn ze allebei gehaald dus weet niet hoe het spontaan is. Bij bekende van ons is hun 3e kindje 10 dagen overtijd geboren en hun 2e 1 dag overtijd. Dus bij hun zei het niets
1e kwam met 39+6 en de 2e na een strip poging met 41+1 In mijn omgeving zie je vaker dat de 2e/3e enz. wat langer op zich laat wachten... Maar het zegt allemaal niet zoveel
Eerste met 38,3. De tweede mag nu wel komen wat ons betreft, maar zit nog prima. Nu 39,4 en verwacht eigenlijk dat hij nog wel even blijft zitten... hoop niet dat ik gelijk heb.
eerste 40+1 tweede 40+3 ik heb gehoord dat tweede kindjes juist langer blijven zitten omdat er meer ruimte blijft omdat het al een keertje eerder is opgerekt geweest... maar goed, het blijft denk ik heeeeeel verschillend...
Bij mij niet jammer genoeg. 1e 38+5 2e 39+5 3e 40+2 En dan moet ik er nog bijzeggen dat ik bij nummer 2 en 3 ben ingeleid, anders hadden ze misschien nog langer blijven zitten.
1e 39+6 2e 42 3e 42 4e 39+6 Die met 42 weken zijn allebei gehaald, anders hadden ze nog langer blijven zitten. Hadden het vast lekker warm en gezellig.
Jeetje dat is inderdaad wat anders. De praktijjk laat zien dat ze over het algemeen idd iets langer blijven zitten. Mm we zullen zien wat het gaat doen dan. Jongens zijn over het algemeen ook wat zwaarder dus kan me borst wel nat maken hahaha, ach ik heb nog tijd zat.
1e 41+3 wkn 2e 41+5 wkn Dus tja, mijn 2e kwam ook niet eerder . Wat bij mij wel een duidelijk verschil was, bij de eerste heb ik geen voorweeen gehad en ook bijna geen harde buiken. Terwijl bij mijn tweede ik regelmatig (pijnlijke) harde buiken had (vanaf week 28 al) en zelfs een half dagje onregelmatige weeen heb gehad, vele weken voordat kleintje eindelijk kwam.
Eerste met 39 weken en 3 dagen.......vandaag ben ik 39+3 van de tweede...maar alles nog errrrug rustig!
1e kwam met 38,3 2e met 39,6 3e met 37,1 allemaal spontaan en allemaal met het breken van de vliezen begonnen...