Inleiden bij 37.4

Discussie in 'De bevalling' gestart door Stephanie87, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Nou....helaas ben ik ook in het ziekenhuis beland...
    Ik heb sinds donderdag een te hoge bloeddruk en vandaag opgenomen ervoor...
    Heb nu medicijnen maar zoals het er nu naar uitziet word ik maandag ingeleid...
    Dan ben ik 37.4 en mijn streven was 38 weken:(
    Ene kant blij dat de kleine komt...maar ook angst voor het inleiden en of ons kleine ventje er klaar voor is...
    Spannende daagjes:)

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Heel veel succes !

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Succes meis en toi toi!

4. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Succes! Ik ben zelf ingeleid met 38 weken ging super kijk er met een goed gevoel op terug :)

5. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Was ook wegens een te hoge bloeddruk.

6. muis4

muis4 Lid

24 feb 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je waarschijnlijk morgen ingeleid wordt, maar alles komt vast goed!
    Mijn dochter is met 37.6 weken geboren, ook nadat de bevalling ingeleid werd. Dochter deed het prima! De eerste dagen moest de borstvoeding even opgang komen door de uieindelijke keizersnee, maar toen ging het super!!
    Alvast heel veel succes, je kunt je zoontje bijna in je armen houden!

7. Stephanie87

Gelukkig wat positieve verhalen!:)
    Ik mocht vanmiddag nog even naar huis en vanavond word ik opgenomen.
    Het plan is dat ze morgen gaan primen en dinsdag kijken ze of het genoeg is.
    Zo ja word ik dinsdag ingeleid en anders nog een keer primen en woensdag ingeleid dan zit ik op 37.5 of 37.6
    Wel met medicatie voor de bloeddruk nog, maar dit is een plan!
    Ben erg benieuwd, en vind het erg spannend!
    Geen idee wat ik bij primen moet verwachten en het komt wel erg dichtbij nu!
    Hoop op een gezond kereltje eind deze week!

8. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Hoihoi succes me alles
    Mag ik vragen hoe hoog je bloeddruk is want ik heb ook een iets te hoge bloeddruk en mijn bloed en urine zijn na gekeken dit was allemaal goed en hoef dus ook niet te blijven of ingeleid te worden heb ook geen medicijnen hoef alleen maar rustig aan te doen.

9. Stephanie87

Mijn onderdruk is tussen de 90 en 100
    Normaal zat ik bij de 60....
    Normaal kan je het met medicijnen redelijk onderdrukken en rust idd maar omdat ok elke dag zieker word moeten ze maatregelen nemen...

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    ik ben ingeleid met 37.4 (verweken bm want die zat nog potdicht) en ben 37.5 bevallen.
    viel me ontzettend mee en heb een fantastisch mooi meisje van 5 naast me zitten.

11. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    succes en sterkte!

mijn 1e is met spoed gehaald (keizersnede) met 36+3 vanwege Hellp en teveel druk op de vaten naar de kleine dat het al te risicovol was om in te leiden

ze heeft 10 dagen in het ZH gelegen, maar alleen even in een warmtewiegje vanwege temp nog niet goed kunnen regelen en een sonde vanwege moeilijk zelf drinken
    dus geen couveuse niks!

ze zeggen ook dat kindjes door bepaalde stress sneller aan longrijping doen, waardoor ze dus min of meer al voorbereid zijn op eerder geboren kunnen worden
    (dat is de reden dat ze bij mij nu de 2e nog niet willen halen, ondanks mijn enorme angst en spanningen)

12. Stephanie87

Wat een fijne verhalen!!ga er een stuk positiever nu in...
    Nog een uurtje dan naar het ziekenhuis morgen om half 8 sochtens dus benieuwd!!

Deel Deze Pagina