hoi, een gekke vraag, ik heb gisteren zelf even naar het hartje van de baby geluisterd. maar deze keer klonk het heeeeel vreemd. het leek erop dat door de babys harslag een 2de hartslag hoorde. nu denk ik dat ik die vanmezelf erbij hoorde. kan dat? ik heb dit nog niet eerder gehoord. het was een snelle en een langzame door elkaar heel gek om te horen. zouden mijn en de babys harslag pal naast elkaar hebben gelegen?
hoi ja dat kan zeker, dan heb je in de buurt van je eigen bloedvat geluisterd en dan hoor je het inderdaad door elkaar heen. Mirjam
gelukkig dan kan ik weer een week vooruit zonder zorgen volgende week de 20 weken echo. en dan hopelijk dat de kleine iets meer van zich laat horen want nu voel ik af en toe wel iets wat lijkt op een schopje. vooral snachts maar ik twijfel steeds. en dan luister ik af en toe weleens 1 keer in de week max of de kleine het nog wel doet. vooral omdat ik nog steeds geen buik heb.. dan begin ik gelijk weer te twijfelen of die uk wel goed groeit. gelukkig zullen we het snel weten. bedankt voor je antwoord