Woensdag voor de twee keer naar de huisarts (eerste keer alleen verteld over de positieve test) hij zei zie je graag terug over twee weken dat is dus a.s woensdag voor verder onderzoek wat zou hij daar mee bedoelen en wat kan ik verwachten Zie er erg tegen op vanwege vervelende situatie in het verleden
hey Mirjam, kun je niet bellen voordat je erheen gaat en vragen wat ze precies gaan onderzoeken dan? bij mijn huisarts hoefde ik niet terug te komen voor verder onderzoek, hij stuurde me gelijk door naar de verloskundige en die hebben me verder geholpen.. (gesprekje over ziektes in familie e.d. + formulier meegekregen voor bloedprikken.) sommige huisartsen begeleiden ook zwangerschappen, ik zou het gewoon vragen zodat je weet wat je te wachten staat. en gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! groetjes J
Hoi Mirjam, Gefeliciteerd! Ik ben na een positieve test ook naar de huisarts gegaan, deze gaf aan dat ik een afspraak kon maken bij de verloskundige. Het is niet gewoonlijk om weer terug te moeten naar de huisarts. Ik denk dat je gewoon een verloskundige moet bellen voor een intake. Groetjes Janine