yay vanmiddag hebben we een 2d/3d/4d echo! Ik heb heel lang volgehouden dat ik niet wil kijken (om het gezichtje niet te zien. Maar ik denk dat ik mijn nieuwschierigheid toch niet bedwingen kan. Zo wie zo spannende dag vandaag, want een uurtje voor de echo gaan we een huis bezichtigen. We staan 5e, dus wie weet...
Zo meid, Dat is zeker een spannende dag voor je. Doe waar jij je lekker bij voelt,als je niet wilt kijken bij de echo,dan moet je dat niet doen. Het is jou lichaam,waar jij de baas over bent! En met je huisje,wens ik je heel veel succes, laat je ff weten hoe het gegaan is? Heel veel liefs Wendy
De echo was geweldig. Kindje wilde niet echt meewerken eerst maar uiteindelijk lukte het toch om nog een mooie foto te maken. Ik kon het niet laten om toch te kijken en heb er zeker geen spijt van. Voor een foto check mijn album... groetjes, Cat
ja lief he Wat betreft het geslacht...dat is nog een verrassing @wendy80 we maken een groter kans op het huis. We zijn inmiddels 3de kandidaat. dinsdag horen we waarschijnlijk wat de uitslag is. Spannend hoor!
Sjouwtje, mag ik je wat vragen? Ik zie in je albumd dat je veel echo's hebt laten maken, waarom? Zijn die allemaal vergoed of heb je er ook zelf moeten betalen?
Die echo's zijn allemaal bij het ziekenhuis gemaakt op medische grond. Behalve die 3d foto, die is van de pretecho sessie. Eigenlijk heb ik best wel mazzel daarmee, een keer in de 2 weken een echo zo'n beetje. Volgende week donderdag heb ik waarschijnlijk de laatste voorlopig.