Hallo, Ik had niet gedacht hier opnieuw een nieuwe topic te starten. Gisteren begon ik plots hevig bloed te verliezen,ik wist direct dat het over was. Deze morgen naar de gyneacoloog geweest en ze vind het vruchtje al niet meer. Zelf heb ik het niet gezien,maar ik moet het op het toilet zijn verloren want het bloed liep gewoon uit mijn lichaam. Ik vrees dat het door mezelf komt deze keer,k heb namelijk vorige week ontdekt dat mijn vriend mij bedriegt,en heb me heel druk gemaakt en heel veel stress gehad. Nu ben ik niet alleen mijn vriend kwijt (die ik aan de deur heb gezet) maar ook mijn kinderwens. Ik durf nooit mer zwanger te worden,hoe is het mogelijk...
Sterkte! Haal aub uit je hoofd dat het je eigen schuld is! Een miskraam komt doorgaans niet door stres!
Hee veel sterkte, ik ik sluit me bij Natasja aan... je bent het niet zelf schuld...! Probeer toch ondanks alles positief te blijven! Liefs Niki
Oh wat erg.... Da's echt dubbelop.... Maar ik sluit me aan bij mijn voorgangers, niet jezelf de schuld geven ! Liefs Monique
lieve Framboosje Veel sterkte en je weet het zelf ook wel maar het is echt niet jouw schuld! Het is zo oneerlijk! Sterkte, liefs
Wat zul jij het moeilijk hebben! Ik hoop dat er iemand in je omgeving is die je kan ondersteunen, je zult het hard nodig hebben... Laat alles er maar goed uitkomen, het verdriet, de woede en de pijn. Het is niet niks. Sterkte! Liefs, Chantal.
Meid, wat afschuwelijk voor je. Ik herken je angst, want bij mij is het ook 2 keer mis gegaan. Het is vreselijk, absoluut, maar als dit verdriet een plekje krijgt, zakt de angst weer. Jouw tijd komt nog meid.
Meid, heel veel sterkte toegewenst! Echt waar dit komt niet door jezelf! En geef de moed niet op! Jij zult echt een keer moeder worden!
He meis, Nee toch, wat vind ik het afschuwelijk voor je! Dubbel op allemaal, echt afschuwelijk! Woorden schieten tekort! Heel veel sterkte! Liefs bd
lief framboosje... heel veel sterkte in deze moeilijke tijd... en geef jezelf niet de schuld, jij kan er niets aan doen... knuffel little hope.... **thinking of you**
Lieve Framboosje, Heel veel sterkte! Het is zo erg dat je nu ook nog je vriend kwijt bent en dat je nu voorlopig je kinderwens aan de kant moet zetten. Hopelijk komt het nog weer goed. liefs Juni
Wat erg voor je zeg en je vriend die zoiets flikt en een miskraam. Maar het is zeker niet jouw schuld een miskraam is een foutje van de natuur dan is er toch ergens iets niet helemaal goed gegaan. Veel sterkte in deze hele moeilijke periode, maar onthoudt 1 ding hoe moeilijk dat NU ook is na regen komt zonneschijn dus ook voor jou. groetjes vruchtje