Goedemorgen! We komen er maar niet uit ... inmiddels 27 weken zwanger van ons tweede zoontje en totaal geen idee wat de naam moet gaan worden. Hebben nog wel eventjes maar toch.. iedere keer "hebben" we iets en dan slaat de twijfel weer toe en DE naam heb ik toch nog niet gehoord. Onze oudste zoon heet Joah. Iemand inspiratie wat hier bij zou passen ? Wij houden van niet al te lange (1 of twee lettergrepen) stoere namen die niet al te vaak voorkomen. spam me maar !
Joah en Liam Joah en Dean Joah en Aiden Joah en Vince Joah en Kyle Joah en Ryder Joah en Tyler Joah en Mason
-Kian -Kaj -Seth -Ramon -Ray -Ferron/Feran -Milas -Cas/Casper -Thobin -Senna -Ilai -Elon/Ilan -Nilo -Ravi/Revi -Rif -Dax -Mano -Miron -Riley -Dani -Lance -Deon -Micha -Otis -Edin -Guyon -Thibo -Alec -Evan -Arwin -Yestin -Mika/Mikai -Devon
Joah & Mats Joah & Seth Joah & Vins Joah & Cas Joah & Stan Joah & Levi Joah & Jesse Joah & Sion ! Mooi! Joah & Tobias Joah & Samuël Joah & Kaïn Joah & Micha Joah & Thomas Joah & Matthias Joah & Adam
Sion, apart zeg! Even laten inzinken, vind t wel wat. Dex hebben we idd ook al in gedachten gehad maar twijfelen we toch steeds over. Wat voor associatie hebben jullie met Dex? En weet dan niet of ik Dex leuker vind of Dax.. Boaz vind ik op zicht ook wel leuk! Mason totaal iets anders maar vind ik ook wel leuk.. merk wel dat ik meer naar de korte namen toe trek. Jax vind ik zelf heel leuk maar ml niet. Mex heeft ook de revue gepasseerd maar vind ml dan weer niet leuk..haha thanks zover!!
Abe, Abel Art Axel Beau / Bo, Bodhi Boet Casiël Daaf Dax Eben, Eber Elan, Elon Eliam, Elian, Elias Enan, Enon Enzo Eon Esben, Espen Evan, Evin Eze Ezra, Ezri Faber Fender Ferre Ferren, Ferran, Ferrin Finley Flip Flynn Fos Ibe Ido, Ibo Ilan, Idan Ivan, Iven Jent, Jelt Jilles Julan Kalle Kavi Kian Kjell Lander Lavan Leander Len / Lenn, Lennon Lev Lode Loet Loïc, Lowiek Lucan / Lukan Lux Maas, Moos Marnin, Marnik Mas Mauk Mels Mex Midas Morris Nero Nevin Nevo Nino Nuri / Nouri Olaf Olle Otis Pelle Quin, Quint Raf / Raff Rami, Remi Ravi, Revi Renze, Rinze Rico Ries Riff / Riv Roef Rubin Seb / Sepp / Sep Sef Sen / Senn Sieb Sil, Silvan, Silvijn Silas Sivan Sjors Sky Sodi Sten, Stian Sverre Teije Teus Tias / Thias Tibbe, Timme Timo Timon Tobe, Toby Tobin Tuur / Thuur Wander Wes Wolf Zani Zeger / Seger Zia / Ziya Zichri Zion
Ik vind Dex een leuke naam. Maar hoor hem hier heel veel. Daarbij toch een lichte assocciatie met de naam Dexter en ben een 90's kind dus denk dat gelijk aan dexter's labratory.
haha dat niet zo zeer..maar wel met de serie Dexter.. waarin de hoofdpersoon een seriemoordenaar is vandaar de twijfel enigzins.. Bedankt in ieder geval voor de inbreng allemaal! Staan wel wat opties tussen! Vinden Roan en Xavi ook wel leuk.. (man is trouwens behoorlijk donker en half Italiaans)
Haha ja daar dacht ik ook wel aan, maar dexters lab iverheerst dan toch. Roan en Xavi ook leuk alleen vind ik die x op t begin niet zo lekker bekken (dan zal ingetwijfelt aan mij liggen 😂 Ravi past misschien ook nog in je straatje?