Ooooooohw dames! Precies 2 weken geleden een prachtige echo gehad met 7.1, waar een mooi kloppend hartje te zien was! Ivm herhaaldelijke miskramen, mag ik vandaag weer heen. Ondanks de mooie echo van twee weken geleden, ben ik weer bloednerveus! Ik weet ook niet precies waarom ik dit plaats, maar ja.. Succesverhalen toevallig? Of meiden die in het zelfde schuitje zitten?
Ik heb ook steeds zo in spanning gezeten in de beginperiode. Ik leefde van echo naar echo. Nu ben ik al ruim 18 weken zwanger. De kans dat het misgaat na zo'n goede eerste echo is nog aanwezig maar wel heel erg klein. Ik duim voor een mooie tweede echo voor je!
Herkenbaar. Ik kreeg ook met 7+1 een vroege echo. Met 10+2 weer en was zo vreselijk zenuwachtig, bang dat er van alles mis zou zijn, maar alles was top en werd zelfs 3 dagen vooruit gezet. Succes vandaag!
Herkenbaar hoor! En het kan ook best zijn dat je straks bij echo 3 net zo zenuwachtig bent, het blijft iets spannends, zeker na herhaalde miskramen. Succes vandaag!
Die zenuwen zijn normaal hoor! En zeker als je al een miskraam hebt gehad, maar maak je geen zorgen. Het zal vast goed komen!! het is eigenlijk zo zonde dat een eerdere miskraam zoveel zenuwen en spanningen kunnen veroorzaken. Had ik ook onwijze last van! Eigenlijk moet je natuurlijk helemaal kunnen genieten! maarja dit is nou eenmaal zenuwenwerk haha. Heel veel succes!
Dit is mijn eerste zwangerschap, maar Mennn wat was ik elke keer zenuwachtig voor de echo's!!! En dat zal bij de 20 weken vast niet anders zijn. Het is allemaal ook zo spannend! Dus ik kan me heel goed voorstellen dat je na een miskraam helemaal op bent van de zenuwen. Ik wens je heel veel succes maar vooral plezier! Het zal vast helemaal goed gaan met jullie uk!
Heel herkenbaar. Mijn eerste echo was met 7+2 en de tweede met 7+5 en ook bij de tweede echo was ik als de dood dat het niet meer goed zat. Heb ik trouwens in het begin best veel gehad tot het moment dat ik der ging voelen. Dat is echt een geruststelling. Je komt vast terug met goed nieuws! Gelukkig vroeg op de dag, dan maak je je niet de hele dag ongerust.
Ik herken het! Met 8+1 een echo gehad twee weken geleden! En ik moet vanavond weer terug om definitief de datum vast te stellen ik vind het ook weer ontzettend spannend, vooral omdat ik laatste paar dagen veel buikpijn heb... Succes 😘
Herkenbaaren heel normaal! Hoop dat je inmiddels gerustgesteld bent en dat het er goed uit ziet voor jullie!!
Oooooooh dat is zooooooooo herkenbaar! Wij hebben al 5 echo's gehad en controle bij VK met hartje luisteren en toch ben ik nog steeds hartstikke zenuwachtig! Ik leef van echo naar controle naar echo. Belachelijk eigenlijk maar lijkt me niet heel raar hoor! Heel veel plezier en geniet ervan! 🍀 We zien je echo natuurlijk graag tegemoet!
Nou! Alles perfect.... Loopt mooi op schema! En we hebben vandaag het hartje niet alleen gezien, maar ook gehoord! Helemaal blij! Bedankt voor jullie lieve, geruststellende reacties?
Jaa heel herkenbaar ! Ik had 2 echos een week na elkaar en zelfs daar tussen kreeg ik het voor elkaar om van opgelucht weer opnieuw naar zenuwachtig en gespannen te switchen Nu sinds de 2e echo (21 april) aan het aftellen naar de 12 weken echo op 15 mei.. en het begint alweer hoor.. nog maar iets meer dan 2 weken... Helppppp