Ik ben vorige week maandag voor de eerste keer naar de vk geweest en eerste echo gehad. Er was wel een vruchtje te zien, dat gelijk staat voor de duur van 6 weken. Dit terwijl mijn berekening ik 7 weken zwanger zou zijn. dat kon twee dingen betekenen: 1) of ik was minder ver in mijn zwangerschap 2) of er is iets mis gegaan Dit tweede bleek helaas waar te zijn; vandaag nl tweede (controle) echo gehad, ER WAS GEEN VRUCHTJE/ EMBRYO MEER TE ZIEN! wel was er duidelijk de vruchtzak etc te zien Aldus de vk was het vruchtje opgenomen/ opgelost in mijn lichaam Heeft iemand hier vaker van gehoord/ ervaring mee?
Hoi...dat ken ik niet, maar ik heb zelf een echo gehad gisteren en daarop was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Waarschijnlijk bij mij hetzelfde (ik zou nu 9,5 week zijn). Als ik misschien met 7 weken een echo had gehad..zou je misschien ook een vruchtje hebben gezien? Hoewel..het vruchtzakje was maar 2 cm. Verder sterkte meid...
Mijn vruchtzakje was nu nog ruim 2,5 cm.... Jij ook heel veel sterkte! Heb jij al bloedverlies gehad?
Ik wil je eerst veel sterkte wensen. Ik moet tot morgen wachten, dan moet ik bloedprikken of het hcg uit m'n bloed is en krijg ik een tweede echo. Ze zei twee dingen tegen mij: 1 - of ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap 2 - of een miskraam En dat zou dan oplossen of opgenomen worden in je lichaam, maar ik geloof dat gewoon niet erg! Volgens mij moet je in ieder geval bloed verliezen of erge buikpijn hebben : Ik en mijn man dachten zelf dat we mischien pas 4 wkn zijn en dat het nog niet te zien is. Morgen horen we meer. : of : jessica
jessica; heel veel sterkte, zal voor je duimen! Het is onbeschijfelijk hoe je je voelt naar zo'n vervelend nieuws. hou ons op de hoogte toi toi toi
Wat een verschrikkelijk nieuws... heel veel sterkte. Ik heb het ook gehad... ik was zwanger van een tweeling en met 1 is het misgegaan, die is vanzelf weer verdwenen, de ander zit nog veilig in mij en daar gaat alles goed mee. Ik heb daar verder geen buikpijn van gehad (als je zwanger bent is wat buikpijn heel normaal maar niks bijzonders wat ik niet herkende van de zwangerschap van mn dochter) of bloedverlies dus het kan wel dat je er gewoon niks van merkt.
Ik heb het ook gehad. Met 5,5 weken was alles goed, maar met 9.5 weken waren er 2 lege vruchtzakjes te zien. Het kan dus idd oplossen in je lichaam. heel veel sterkte
Ook bij mij is het zo gegaan. Bij de eerste echo zagen we het vruchtzakje met iets erin en 2,5 wk later was er alleen nog een streep te zien..weg vruchtje. Echt onzettende krampe/pijn heb ik niet gehad en ook geen stolsel/vruchtje zien afkomen . De gyn zegt dat het goed is zo bij mij dus het zal kunnen. Mirre