Waar moet ik van uit gaan? HELP!

Discussion in 'Miskraam' started by moontjejl, Sep 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Jippie ben zwanger dacht ik.... op di 5 sept.Met een lichte positieve test.
    Vrijdag 8 sept kwam MVM en bevestigde mijn conclusie... :)

Vrijdag 15 sept begon ik om 17.30 u te bloeden en plaste puur bloed...Blaasontsteking maar ook met afvegen helder rood bloed.
    Weekend afwachten en zaterdag morgen het laatste beetje afgeveegd.

Maandag 18 sept kon ik gelukkig al terecht voor een echo...En werd mij verteld dat ze moest zien wat ze moest zien voor 6 weken..Mocht de week erop terug komen...
    Dinsdag 26 sept.....een echo ze dacht dat het niet genoeg gegroeid was en kon het beeld ook niet duidelijk krijgen..Dus stuurde ze me door naar het ziekenhuis waar de Gyn even kon kijken ook daar kon ik gelijk terecht. Nieuwere apparatuur..
    Hij zag wel een hartje kloppen en moet over 2 weken terug komen om te kijken of het gegroeid...Wel kreeg ik nog de opmerking dat ook al klopte het hartje dat dat niet wil zeggen dat het niet alsnog mis kan gaan?!
    Dat snapte ik het is ook nog maar erg pril.....
    Maar nauwelijks gegroeid ..Oja de bloeding kan ook komen van nog een vruchtzakje wat er zat maar daar klopte nog ? geen hartje in of het was een beschadiging. De Gyn vond het alleen gek dat het dan net zo groot was als waar mijn Priegeltje in zit....
    Nog 2 weken onzekerheid :cry:
    Weet het, weet het kan nog allekanten op......
    Maar hoop zo dat met priegel alles goed is maar durf gewoon niet te genieten.....ben zo onzeker..............
    Nog 11 dagen!

Sorry voor het lange verhaal maar moest het ff kwijt!
    Iemand dit al eens meegemaakt?

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Jeetje meid, kweetniet wat te zeggen joh om je gerust te stellen, wel klote dat je 2 weken moet wachten, ze snappen toch ook wel dat je dan gek wordt, ik kon na een week alweer terecht, want in een week moet het ook zichtbaar zijn gegroeid.
    Heel veel sterkte.

3. esterw

esterw Lid

Aug 30, 2006
    47
    0
    0
    Jeetje wat spannend allemaal..
    Ik zal voor je duimen!
    Sterkte voor de komende moeilijke dagen

liefs

4. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    HAi Meissie,

Ik weet niet wat ik kan zeggen. Bij mij was het niet helemaal groot genoeg voor 7 wkn 4 dgn (wel hartje gezien en gehoord!) maar een week later heb ik een spontane MK gehad, maar hoor ook van veel mensen dat het wel goed gaat. Heel veel sterkte dus en ik duim voor je dat alles goed komt!

5. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    ja ik hoor/ lees zelf natuurlijk heel veel, maar hoor ook 2 dingen goed en niet goed...kan alleen afwachten denk ik? Ondertussen genieten van mijn 2 mooie jongens en lieve man.
    Frusterende is gewoon die onzekerheid.Wist je maar waar je aan toe bent.MK is heel erg maar dan weet je dat en kan je het afronden/verwerken.... Zal even duren...maar toch..zit hier echt gek te worden lijkt wel....
    Vooral omdat je niks thuis wil laten merken.De jongens zijn nog zo klein 3 en 1 jaar.......

6. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Oja bedankt voor jullie reakties..Thanks.....

7. Divi

Divi Fanatiek lid

Jul 22, 2006
    4,915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Meid ik wens je heel veel sterkte voor de komende dagen.
    Ik ga voor je duimen, en ik denk aan je.

8. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    Nou meid heel veel strekte en dat afwachten is gewoon het ergste (weet hoe het voelt).

Een kloppend hartje is zeker een goed teken.

Ik ga voor je duimen dat ,en de dagen voorbij vliegen en je straks goed nieuws krijgt.

Liefs sancho

9. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Dat dacht ik ook en klopend hartje heel goed.
    Maar van de verhalen hier op de site hoeft dat ook niet alles te zeggen?En dan de opmerking van de gyn dat het niet wil zeggen dat het alsnog een MK kan worden.En dan bij de eerst echo en tweede dat Priegel bijna niet gegroeid is....Lijkt me ook niet helemaal in orde.Probeer echt positief te blijven maar.......ach jullie kennen het vast wel.
    Bedankt dat jullie zo lief zijn.......

10. s1980

s1980 Fanatiek lid

Aug 24, 2006
    1,213
    0
    0
    Beste Moontje,

Van die opmerking van de vk moet je niet te veel op afgaan dat is volgens mij een standaard opmerking. Ik zelf heb de afgelopen week gehoord dat er 1 vruchtje is afgestoten en de andere laat een mooi kloppend hartje zien. De aankomende weken wordt het erg spannend. Je moet gewoon bellen dat je het niet twee weken volhoud en dan als ze een beetje gevoel hebben laten ze je wel eerder komen. Bij was in acht dagen het vruchtje 7 mm gegroeid. In de eerste 12 weken gaat het zo snel dat ze heel snel kunnen zien of alles goed gaat. Heel veel sterkte de aankomende dagen en houd ons op de hoogte

11. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    beste s1980,

ben vorige week en een week later geweest.Volgens de echodame was het bijna niet gegroeid.Vorige week 17 nu 18 mm vandaar de onzekerheid van mijn kant.Bij de GYN zagen we wel een kloppend hartje...maar of het adn goed is?
    In het ziekenhuis is het erg druk en ben al blij dat ik dan al terecht kan...Al duurt het wachten wel laaaaaaaaaaaannnnnnnngggggg

12. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    IK wil je heel veel sterkte wensen.Ik ga heel hard voor je duimen.
    Liefs, mussie

13. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    AHHHHHHHHH!

Ben zo onzeker!Wat moet ik nou het duurt nog zo lang..Wachten met die onzekerheid.Het voelt een beetje als wachten of de duivels komen op je NOD dag.Nog een kleine week en dan weten we meer.Is alles goed met onze Priegel? Manlief houd vol van wel maar ergens denk ik houd rekening met het ergste dan is de klap niet zo groot.....(nou ja..)
    Ik heb zelfs de hele dag vrij genomen van mijn werk want stel dat... en inval is niet zo makkelijk zo snel te regelen...manlief heeft ook een vrije dag genomen omdat ik zo onzeker ben.....heb van het weekend een nieuw badje en badcape gehad van manlief om te laten merken dat hij er alle vertrouwen in had.....Lief maar ik wist niet goed hoe ik moest reageren....iets met ga de goden nou niet verzoeken.....maar hij gelooft er sterk in dat ik ons derde kindje gezond en wel ter wereld zet.Wat zal hij een klap krijgen als het niet goed is....
    Misschien houd hij zich alleen sterk voor mij.En dat terwijl ik de sterke ben bij ons...Maar als het om mijn kindjes gaat dan ben ik vaak......tja een moeder zal ik maar zeggen.....Moet morgen ook naar de vk dat voelt zo gek.Weet niet eens ....maar ze vond dat het wel door kon gaan konden we even praten en gewoon inschrijven...Jeetje zo dubbel...Weet het echt niet meer, en eerder zou evt wel mogen mar dan konden ze mer zeggen dan was ik ver genoeg ofzo iets...

14. angela en ron

angela en ron Niet meer actief

Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje.
    Ik moet ook nog 7 dagen wachten op de tweede echo.

Ik hoop dat we allebei goed nieuws krijgen al denk ik dat het er voor mij niet in zit heb namelijk al wel bloedingen sinds gisteren.

succes en sterkte

Angela

15. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hoi ik ben nieuw hier en zit ook met spanning te wachten!

Heb dinsdag een echo gehad, heb vruchtwater in m'n buik maar ze zach geen vrucht of vruchtzak.
    En omdat ik drie mnd de pil heb doorgeslikt wist ik niet hoe ver ik was (ben m tussendoor ook wel eens vergeten in te nemen)
    mijn laatste menstruatie was 31 aug dus zou ongeveer 4 weken en 6 dagen zwanger zijn.
    Dus dan zou je het nog helemaal nog niet kunnen zien?
    Maar de echoscopiste zei dat ik een miskraam heb gehad.
    Maar ik heb helemaal geen bloeding of wat dan ook gehad?

Dus nu moet ik tot vrijdag wachten dan moet ik weer bloedprikken, en krijg een tweede echo.

jij ook in iedergeval veel sterkte!

Jessica

16. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Bedankt voor jou berichtje!

Ik las dat je vanavond al terecht kon, hopelijk met goed nieuws :(:
    want ik weet hoe je je voelt, die onzekerheid, als het een mk is kan je het afsluiten maar nu zit je in spanning af te wachten.....zou het goed gaan of raak ik het toch kwijt enz.

nogmaals sterkte

groetjes jessica

17. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop ook op goed nieuws meis.
    Liefs, mussie

18. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Hoe is het gegaan?

19. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Alles is goed met 1 kindje!
    Was inderdaad zwanger van een 2ling, maar 1 is niet ontwikkeld.Maar met de andere is alles zover prima!Was zo opgelucht!Raar maar toch super raar....En ben toch zover als ik zelf dacht en is niet in de groei achter gebleven.Heb zelfs het hartje gehoord en de echo werd uitwendig gemaakt!Het was echt super!Het is mijn 3de maar het blijft SUPER!
    Bedankt voor jullie reacties!En over 4 weken mag ik weer.De vk had gezegd van niet maar de echo meneer zei van wel ivm met het goed verlopen van de afdrijving van de 2de en de goede ontwikkeling van Priegel......Reken maar dat ik weer naar Etten leur ga.Het is een stukje verder maar de apparatuur is nieuwer waardoor je priegel beter kan zien!

20. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

goed nieuws ben blij voor je!

Share This Page