Wanneer verloskundige bellen voor 1e bezoek?!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door nicole1982, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    Hoi meiden
    Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik 4 weken zwanger ben, kom du van het NOD forum....
    Ben nu natuurlijk aan het rondneuzen bij de zwangeren'afdeling' ;)

Een vraagje; Wanneer mag/kan je de verloskundige gaan bellen voor een eerste echo (weet dat die echo tussen 9-12 wkn zit)? Maar hebben verloskundige ook een wachtlijst, of kerstdrukte ;) ....
    Je weet het tegenwoordig niet meer he, met de gezondheidszorg! :)
    Maar kan ik nu al gaan bellen of over een maandje pas ofzo.....heb echt geen ideeeee.....

Alvast bedankt!

Nicole

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Volgens mij kan je bellen wanneer je wilt hoor ;) Heb ik ook gedaan een week nadat ik een positieve test had. Je krijgt trouwens niet bij iedere vk gelijk een echo hoor! Hier heb je bijvoorbeeld eerst een intake afspraak waarbij ze al je gegevens enzo noteren.

3. Ik zou wel snel iig bellen, heb ik nu ook gedaan, volgende week maandag een intake,

Bij de vkpraktijk waar ik zit is het iig zo dat ze maar een aantal vrouwen kunnen aannemen, dus als je pech hebt zitten ze al vol....

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik heb vandaag gebeld en kan de 28ste al terecht voor een eerste intake!
    ik zou er zo snel mogelijk bij zijn meid.

5. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    bedankt voor jullie (snelle) reacties meiden!
    Mijn vriend vond het allemaal nog erg vroeg, maar ik was er al druk mee bezig (in mijn hoofd).
    Ik denk dat ik van het weekend de laatste test 'opmaak' en dan volgende week de verloskundige bellen, of moet ik nou ook nog mijn huisarts eerst bellen!?!

Hellepie!
    Maak me nu al druk............RELAX..........girl!

groetjes
    Nicole

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik zou eerst een afspraak maken met een vk. De huisarts hoef je alleen maar te laten weten dat je zwanger bent; je hoeft er niet ook heen ;) Zo ook je apotheek trouwens.

Deel Deze Pagina