Ik heb nu al een aantal keer nagellak gekocht, maar steeds ging die na een dag al flink schilferen...wie o wie heeft er een goed merk nagellak voor me welke wel lang mooi blijft?
Ik vind die van de Maybeline wel fijn, die snel droog is. Maar doe er toch altijd nog een laag nagelverharder overheen. Anders blijft geen enkele lak bij mij goed zitten.
Opi werkt goed ... nog een tip na het opbrengen goed laten drogen. En als je het aan kan raken maar het plakt nog een beetje. IJskoud water je handen wassen ... niet als een gek je handen afdrogen maar zachtjes af deppen en je nagellak is heel hard an bladdert minder af
Wat je ook kan doen is je eigen nagel heel ligt vijlen zodat de glanslaag eraf is, dan is de nagel vet vrij en dan lakken. Zo blijft het ook beter zitten.
Ik gebruik NYC en blift bij mij het langst zitten. Als je van te voren je nagels vet vrijd maakt en een base en een topcoat gebruikt dan blijft het bij mij altijd erg goed zitten Rimmel 60 sec dry is een dra en naar een paar uu vliegen de stukken mij om de oren Vandaag test ik voor mijn blog Yves Rocher vernis nail polis: 52 Soleil bleu en het blijft er al 24 uur perfect opzitten zonder dat het er af brokkeld
Essence, ook bij mij duidelijk favoriet. Blijft heel lang op de nagels mooi, leuke kleuren en niet duur. Heb nu 2 nagellakken gekocht van het merk NYC (omdat deze niet van Essence bij mij te verkrijgen waren) en ben heel ontevreden. Kleur 1: Binnen 1 minuut droog ... nou lekker niet hoor en het was niet eens een "dikke" laag. Kleur 2: Blijft mooi op de nagels tot wel 7 dagen ... binnen 2 uur weg van mijn vinger zonder groot iets gedaan te hebben.
Ik zweer ook bij de essence nagellak!! Ik doe er wel altijd nog een toplaag overheen (ook van essence) het mooiste vind ik zelf de gel look toplaag
Bij mij is NYC juist favoriet blijft lekker lang zitten en de quick dry nagelakje die wel binnen 60 seconden droog zijn breken om de haverklap van andere merken.
Van essence heb je trouwens een potje met zo'n pippetje. Als je daar na het lakken wat op je nagellak drupt, is het binnen no-time droog...superspul!!! **ff gratis tipje**