Welke nagellak blijft er lang zitten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem85, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Ik heb nu al een aantal keer nagellak gekocht, maar steeds ging die na een dag al flink schilferen...wie o wie heeft er een goed merk nagellak voor me welke wel lang mooi blijft?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    OPI, rest valt er zo af...

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik vind die van de Maybeline wel fijn, die snel droog is. Maar doe er toch altijd nog een laag nagelverharder overheen. Anders blijft geen enkele lak bij mij goed zitten.

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Opi werkt goed ... nog een tip na het opbrengen goed laten drogen. En als je het aan kan raken maar het plakt nog een beetje. IJskoud water je handen wassen ... niet als een gek je handen afdrogen maar zachtjes af deppen en je nagellak is heel hard an bladdert minder af

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wat je ook kan doen is je eigen nagel heel ligt vijlen zodat de glanslaag eraf is, dan is de nagel vet vrij en dan lakken. Zo blijft het ook beter zitten.

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ah die ken ik nog niet. Dat ga ik eens proberen. Met wat voor vijl doe je dat?

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Opi, en dan na het nagels lakken er een doorzichtige topcoat lak overheen doen

8. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Ik gebruik NYC en blift bij mij het langst zitten.

Als je van te voren je nagels vet vrijd maakt en een base en een topcoat gebruikt dan blijft het bij mij altijd erg goed zitten

Rimmel 60 sec dry is een dra en naar een paar uu vliegen de stukken mij om de oren

Vandaag test ik voor mijn blog Yves Rocher vernis nail polis: 52 Soleil bleu
    en het blijft er al 24 uur perfect opzitten zonder dat het er af brokkeld

9. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik zweer bij Essence...goedkoop en de beste nagellak die ik tot nu toe heb gehad.

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Longlasting van de HEMA, die doet wat hij belooft én voor een zacht prijsje!

11. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Essence, ook bij mij duidelijk favoriet.

Blijft heel lang op de nagels mooi, leuke kleuren en niet duur.

Heb nu 2 nagellakken gekocht van het merk NYC (omdat deze niet van Essence bij mij te verkrijgen waren) en ben heel ontevreden.

Kleur 1: Binnen 1 minuut droog ... nou lekker niet hoor en het was niet eens een "dikke" laag.

Kleur 2: Blijft mooi op de nagels tot wel 7 dagen ... binnen 2 uur weg van mijn vinger zonder groot iets gedaan te hebben.

12. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik zweer ook bij de essence nagellak!! Ik doe er wel altijd nog een toplaag overheen (ook van essence) het mooiste vind ik zelf de gel look toplaag

13. noukie89

Bij mij is NYC juist favoriet blijft lekker lang zitten en de quick dry nagelakje die wel binnen 60 seconden droog zijn breken om de haverklap van andere merken.

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    OPI!! De enige nagellak die ik nog koop!

15. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Met een kartonnen vijl, die zijn het beste voor je nagels. En dan geen ruwe maar een zachte.

16. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Van essence heb je trouwens een potje met zo'n pippetje. Als je daar na het lakken wat op je nagellak drupt, is het binnen no-time droog...superspul!!!

**ff gratis tipje** ;)

17. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Thx voor de tip ga het zeker een deze dagen uitproberen!

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Een goede topcoat doet wonderen hoor!

19. noukie89

helemaal mee eens

Deel Deze Pagina