Hallo dames even van me af schrijven.. Ik heb zo'n ontzettend pijn op mn borst (stekende pijn) en tussen mn schouderbladen. Erg benaud. Ondertussen verkouden, hoest mij de longen uit het lijf. En ja dan hebben we ook nog erg last van de onderrug en als ik op mn zij lig heb ik last van mijn heupen.. Overal pijn(tjes). En heb er gewoon weg schoongenoeg van. Kan de hele dag wel onder de douche zitten. Staan lukt niet niet, dus ja maar een tuinstoel in de badkamer gezet. Ik zie het echt even niet meer zitten...
Ik zou toch even contact opnemen met je vk/gynaecoloog... Steken op de borst en tussen de schouderbladen zijn ook symptomen die voorkomen bij het Hellp-syndroom.
Mocht je een tuinstoel niet zo fijn vinden, "mijn" thuiszorgwinkel gaf als tip dat ik kosteloos een douchestoel kon komen lenen als ik niet meer kon staan onder de douche.
Jippie! Naast al dat gehoest waardoor mn ribben gekneusd zijn, schopt ins kleine meisje me nu ook in mijn ribben.. Au.. En dan nu ook een verstopte neus, koorts en oorpijn. Blech