Ik ga ook maar al een topic starten over het kiezen van een naam. We hebben een zoontje. Hij heet Joren. Zijn naam kiezen was geen evidentie en daarom weet ik nu al dat dat nu weer het geval gaat zijn . Daarom.... laat de suggesties maar komen voor een naam voor een broer of zusje voor Joren.
Joren & Veere Joren & Jillian Joren & Mylene Joren & Marte Joren & Estee Joren & Lucian Joren & Destan Joren & Ferron Joren & Ferran Joren & Tibor
Laurens Yael Evan Kjell Kjeld Lieuwe Kieran Bjarne Florian Tristan Steffen Valentijn Melle Mathias Jonah Jurre Thijmen Sjors Steijn Jelmer lars Tobin Floris Wessel Matthijs Gabriël Silvijn Bastiaan David Merijn Veerle Linde Lara Minke Merel Merle Ilse Jasmijn Eva Amelie Robine Bodine Isabeau Marit Lilith Flore Benthe Valente Charlotte Stella Ninthe Cathelijne Elora Yara Sabine Romee Isabelle Elena Davine Maud Maren / Mare Eden Thirza Tamar Anthe Jezebel
Joren en Arwen, Aster, Diede, Dieke, Estée, Fenna, Kensi, Linde, Liset, Madée, Mirre, Pippa, Rava, Reva, Rhodé, Rica, Riva, Rivka, Roïs, Runa, Solvé, Tessa, Tirza, Veerle Aiden, Aron, Bjarne, Boris, David, Espen, Fedde, Fender, Hidde, Ivar, Kaleb, Kevin, Lasse, Lester, Levik, Lutein, Marnix, Maxim, Merijn, Milas, Oscar, Rivas, Robin, Romijn, Stian, Thian, Thias, Victor, Wessel, Yanick
Wat een mooie naam, Joren! Kende ik nog niet. Misschien zit hier iets tussen: Tyche Caro Minte Ella Tynke Lotis Vieve Kaja Bjarne Calle Gavin Armin Iven Leif Viggo Silas