Hi Meiden! Onze kleinde draak laat nog op zich wachten, (officiele datum was 29 mei) en wij twijfelen nog over de tweede naam. Dus ik dacht een mooi moment om hier te vragen naar jullie ideetjes! Fem word dr voornaam die staat vast! Zelf willen we graag een tweede naam erbij hebben, en misschien zelfs wel een derde... We dachten zelf aan; Fem Mae Fem Noa Maar blijven dan 2 x met hele korte namen zitten. Dus dames; leef je uit haha! Achternaam is redelijk kort ook; Stronk.
Ja dat klinkt lekkerder. Alleen we komen niet heel veel verder stom he?! Dus dacht wellicht komen hier nieuwe ideetjes vandaan waar wij nog niet aan gedacht hebben haha.
Fem Isa Fem Loïs Fem Nina Fem Evi Fem Julia Fem Sophie Fem Rosa Fem Isabelle, Fem Isabel Fem Vera Fem Veerle Fem Sara Fem Charlotte Fem Jasmijn Fem Rosalie Fem Lauren Fem Amélie Fem Olivia Fem Nora Fem Suze
Thanks meiden, meteen vriendlief even door geappt; twijfelen nu tussen; Fem Noa Mae Stronk Fem Lauren Stronk Weer een stukje dichterbij !
Allebei heel mooi! Fem Lauren klinkt stoer! Fem Noa Mae vind ik tot mijn verbazing heeel mooi. Normaal vind ik 3 korte namen niet zo mooi na elkaar, maar dit klinkt zo leuk! Het zijn los van elkaar hele mooie namen en samen klinkt het heel vloeiend! 3 voornamen vind ik sowieso heel mooi, dus ik vind Fem Noa Mae het mooist!
Fem Lauren en Fem Noa Mae vind ik allebei prachtig! Fem Anna vind ik ook heel mooi staan! (Fem Anna Mae zou dan ook weer kunnen) Nog wat ideetjes: Fem Carlijn Fem Jasmijn Fem Louise Fem Rosalie Fem Sarah Fem Sophia
Thanks voor jullie reacties!! We hebben nog eeeeen dingetje die ik heeel graag wil haha. Ik heet officieel Nikki Lee als voornaam, dus we willen vanaf het begin af aan de "Lee" graag terug laten komen maar vonden dit nooit passen bij de korte namen.. Echter hoe vaker nu ik Fem Noa-Mae hoor, lees en zeg hoe leuker ik het vind dus dacht dan kan; Fem Noa-Lee ook!