klus gefeliciteerd met jullie zoon hidde.. fijn dat jullie morgen naar huis mogen ondertussen zal dat vandaag al wel zijn heb niet zo op de datum van het geplaatste bericht gekeken. lekker genieten succes lady.s jullie kunnen het
Proficiat angel met jullie dochter! Doe het rustig aan en geniet ervan met zijn drieën! En bika bij jouw ook al wat geboren?
Ik weet ook niet waarom een spoed keizersnede. Weet wel dat ze zich om 7 uur moest melden. Dus misschien dat toch haar klachten zijn verergerd in het ziekenhuis? Ik heb geen idee. Van bika weet ik ook nog niets. Bij Pinky zal ook wel al iets geboren zijn denk ik, aangezien het een geplande keizersnede was. Toch nog veel keizersnedes achteraf he. Jammer voor de moeders.
Hee Dames! Vorige week zondag ben ik bevallen van onze zoon Joshua! Het was een heftige bevalling! Het mannetje doet het goed. Mama moet heel rustig aan alles opbouwen dus ik doe helaas nog niet veel. Oh bah! Simple! Wat naar van jullie mannetje Quinn! Ik hoop dat alles snel beter word! Sterkte!! Ik weet even niet wie er allemaal al bevallen is Ik ben al een tijd niet meer hier geweest!
Ook Bika is vandaag bevallen d.m.v. een keizersnee. Om 14.56 is een gezonde zoon ter wereld gekomen. Het mannetje weegt ruim 8 pond en is 50 cm lang.
mamma2be gefeliciteerd met jullie zoon! Bika gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk herstel je snel van de ks.
Tjonge wat een keizersneden allemaal:0 maja het is niet anders! Bika proficiat met jullie zoon en doe rustig aan!
Hoeraaaa vandaag is Tycho geboren!! 3530 gram en een heeeerlijk jongetje! alles gaat goed! keizersnede is me reuze meegevallen! Ga nu slapen maar kom morgen even weer Liefs
Bika, hier nog een keer gefeliciteerd. Pinky jij ook van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Volgends mij zijn we al met zijn 5 en qua,KS he. Kabouter klus hoe gaat het met jou nu lichamelijk, welke dag zit je?
Bika, angel en pinky, gefeliciteerd! (vergeet ik nu niet iemand? ...) Idd veel keisersnedes... En nog een tygo maar dan met ch.. Pikkerd. Hihi (geintje natuurlijk heh )
IK kom vanuit de topic waarin je vragen had over de geplande keizersnede, was even benieuwd of je ergens al gepost had. Ja dus! Gefeliciteerd met de geboorte van Tycho! Fijn dat het is meegevallen.
Hoi, Nog een berichtje van Angel: Maandagmorgen geprobeerd in te leiden. Ik reageerde heel heftig op de gel. Ik kreeg direct weeen en persdrang. De kleine meid had het heel zwaar, hartje zakte weg. Binnen 10 min op OK voor spoed ks met algehele narcose. Het gaat nu goed. Ik ben heel trots. Er volgt meer later.
Oe angel klinkt heftig maar fijn dat het nu goed gaat! Pinky proficiat met jullie zoon! Iemand vroeg hoe het met kabouter klus ging... Zij heeft ook een spoed kz gehad! Het gaat geloof ik allemaal wel goed met moeder en kind... En hoe is het met bika? Hier nu dag twee alleen met de kids maar het valt me niet tegen maar das maar goed ook haha kan toch niet meer terug
gefeliciteerd allemaal!wat een hoop die allemaal vlak na elkaar zijn bevallen, en idd veel keizersnedes. Geniet ervan allemaal, van de kleine wondertjes/jullie gezinnetjes! Ik ben echt zo benieuwd hoe hier de bevalling zal gaan..ben nu 38 weken dus zal nog wel ff duren.. gisteren voelde ik me niet helemaal fit aan het einde van de middag, ook diarree gehad een paar keer..nu is alles weer weg. zal nog wel 2 weekjes duren hier,maar hoop zelf rond 39 weken te bevallen/tussen 39 en 40 weken.