@Natas: Ik sluit me bij Buddy'tje aan. Mare is een schatje! Geniet er lekker van... @Simple: Fijn dat je nu thuis bent samen met Quinn. Geniet van elkaar en van je eigen omgeving. Je hebt er lang op moeten wachten. @Danielle: Wat een scheetje, jullie meisje!
@Poohbear en MommyD: Ik duim dat het nu ook snel gaat gebeuren voor jullie. Ik wens jullie een vlotte bevalling toe. Succes!
@Natas: Wat een verhaal. Beangstigend is dat he! Maar het is een prachtmeid!!! @Simple: Zag je sms pas om 00.30 uur! Ik zal je straks ff een berichtje sturen. Heerlijk he, thuis met Quinn!! Nu je draai vinden, maar dat lukt wel. Hebben jullie nog kraamzorg? Wij hebben vandaag laatste dag kraamzorg. Ga het missen. We hadden echt een super kraamverzorgster!! Onze meid heeft vannacht weer heerlijk doorgeslapen. Is wel vreemd moet ik zeggen! Maar ben wel trots op haar. We moeten echt een wekker zetten anders dan slaapt ze ook gewoon verder als ze de ochtendfles moet hebben.
Nutriton werkt ook zo goed dat we wekkers moeten zetten, wou alleen dat man hem niet elke keer uitdrukte voor ik hem gehoord heb... gelukkig heb ik een redelijk goede bio wekker hihi Hij is gewassen en gevoed, nu wij nog!!! Als het goed is komt vandaag mn Babydump pakketje aan, wou eigenlijk als het op tijd is nog even langs de bank (maar door op pakketje te wachten zal daar wel niets van komen) en om 3 uur komt de vervangende huisarts (eigen is bevallen ook). Dan om 7 uur nog 6 vrienden samen op kraambezoek en daarna lekker weer bedje in hihi. Simple, ben echt zo benieuwd hoe je het nu thuis hebt. Zal je straks wel even berichtje sturen Natasja, klinkt ook niet heel erg fijn je verhaal. Te snel is ook niet fijn denk ik. En dan ook nog die ziekenhuizen vol! gelukkig heb je er meerdere in de buurt. Maar Mare is prachtig!!! Allemaal mooie meisjes hier hihi!!
Moet vaker posten dat de post vast niet op tijd is, alles is binnen!! nu snel douchen en eten en naar de bank dan!
Pff ik vind echt geen tijd om alles te lezen niet. Heb dus alleen de mooie foto's gezien van Mare en Eva. Mooie meiden Hoop dat ik snel tijd vind om alles bij te lezen en te houden. Ga nu Quinn gauw in bad doen. Heb trouwens couveuse nazorg kraamhulp, 3 uurtjes voor 4 dagen. Morgen de laatste dag.
Als je nog centjes over hebt, Bika.... effe opsparen tot volgende maand! Hier had ik het van de week over: http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/297874-8-t-m-15-sept-20-korting-19-shops.html
Ah dank je Klus!! Man is dolblij met de Familyfix! Het is zo lekker makkelijk zegt hij haha. En ook heel makkelijk in de auto vast te zetten, dus we kunnen zelfs nog makkelijk wisselen met de 2 auto's. We hebben een spaarrekening voor de kleine geopend, is ook weer geregeld! Huisarts is geweest. Nu over een uur en kwartier 6 vrienden die samen op bezoek komen en lekker daarna de rest van avond helemaal niets!
Bika: Ook al aan de familyfix Wij ook al haha. Hebben hem dinsdagmiddag binnengekregen per post. Wel 2e hands. Hebben hem alleen nog niet gebruikt @ spaarrekening: op het moment zijn we even ouderwets, hebben een leuke spaarpot gekregen waar al wat geld inzit
De spaarrekening, hm, jaaaaaaaaaaaa.... dat was een beetje een heet hangijzer hier.... Die wilde SM perse openen... Maar ik had al aangegeven dat het toch iets is wat ik liever zelf regel, niet dan? anyway, ze heeft het toch niet kunnen laten en is naar de bank gegaan, maar kreeg e.e.a. uiteraard niet geregeld zonder onze gegevens, haha, daar moest ze dus voor bellen. Sorry hoor, maar lekker puh, denk ik dan. Moet ze onze mening maar respecteren. Ze heeft wel gelijk een royale donatie gedaan, maar 1/10 van dat bedrag, daar waren we ook al blij mee geweest...
Ik heb gister een tweedehands easybase2opgehaald. Hehe, geen geklooi meer met de gordel. Ik heb vanmiddag even lekker gewinkeld en kwam daar een meisje van zwemmen tegen. Even bakkie mee gedronken. was gezellie. Paar nieuwe rompers e.d. gekocht.
Oef, wat een nacht! Tygo heeft weer amper geslapen.. Hij wilde om t uur drinken en ben helemaal gesloopt. Om 5u heb ik mijn briend er uit geduwd omdat mijn geduld ver te zoeken was.
Onze meid krijgt ook een spaarrekening van oma cadeau. Eerlijk gezegd ben ik er nog niet zo mee bezig. Nu heeft ze een hele leuke spaarpot op haar kamer. Ik was gisteren ook helemaal kapot, maar ons meisje heeft mama weer een heerlijke nacht gegund. Iets na 6 uur werd ze wakker! Flesje gegeven en toen terug in bed gelegd. Onze schone slaapster slaapt nog steeds. Wat een luxe. Werden door sm wakker gebeld. Die denkt natuurlijk, die hebben een baby en zijn vroeg wakker... Niet dus!!! Straks naar de Ikea, nog wat spulletjes kopen.
Haha, gaan we een beetje gelijk op, zie ik... We zijn er gelukkig niet ieder uur uitgeweest voor Hidde, maar hij was wel erg onrustig en was een beetje aan het klooien met drinken. Ik vermoed dat de melkaanslag op zijn tongetje geen melkaanslag is, dus heb voor straks effe een afspraak bij de HA gemaakt (denk spruw, vandaar). HA was van de week nog hier, maar toen sliep Hidde en heeft ze alleen naar zijn hartje geluisterd. Ik baal wel een beetje want het ging eigenlijk net zo lekker met drinken en slapen, en naar ons idee letten we ook goed op met de hygiëne etc. Mja... maar eens zien straks; hoop dat we er zo een keer vanaf zijn.
Spruw kun je haast niet voorkomen, is veel voorkomend probleem bij pasgeboren baby'tjes. Huisarts zal je nystatine of daktarin orale gel voorschrijven als het dat is. Paar dagen is het over. Is vervelend he!
Lijkt me ook wel wat voor in de auto, zo'n klik-systeem, en ik denk hubbie ook wel, alleen snap ik helemaal niks van al die toestanden, kan er geen wijs uit welk model nou hoe precies werkt, welke maxicosi erop past etc. Kan iemand mij wegwijs maken?