Tweede helft van augustus mama's 2011 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door angel229, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Als je isofix in de auto kun je de familyfix aanschaffen. Auto's na bepaald bouwjaar (kunnen) dat hebben. De Maxi cosi Pebbles en de Cabriofix passen erop. Dan als opvolgstoel de Pearl. Dus het is geen goedkope aanschaf, maar je doet er wel ongeveer 3.5 jaar mee.
    De Familyfix zit vast aan de carrosserie van de auto, de maxi cosi klik je erop. Doormiddel van geluidjes en lampjes geeft hij aan of je stoeltje goed vast zit of niet.

Wij vinden hem echt ideaal!!! Geen geklooi in de regen met een gordel.

Easybase heb ik geen verstand van..... Iemand anders;)

2. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    De easybase is zo'n kliksysteem als de familyfix die je vastzet met de gordel ipv isofix (systeem/ringetjes onder de bank in de auto waar je de familyfix aanklikt). Onze auto heeft dus geen isofix maar werd gek van die gordel achter t stoeltje (wat bij de pebble slecht past/gordel te kort) vandaar de easybase. Let wel, de pepple past alleen op de easybase2.

3. Bika

Bika Niet meer actief

Op de site van maxicosi (link staat bij de familyfix op babydump) kan je door middel van selecties kijken of jullie auto geschikt is voor een familyfix. Wel goede model selecteren dan hoor hihi!

4. MommyD

MommyD Lid

12 jun 2011
    29
    0
    0
    Tilburg
    2 Dagen over tijd hier.. nog steeds geen symptomen, geen krampen, bloed/slijmprop..niets. En de baby is nog steeds lekker in beweging!
    Ben benieuwd of Poohbear al iets merkt!

5. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Oh, MommyD, dan duurt het wachten wel lang hé :$
    Wens je toch heel veel sterkte met de laatste loodjes en good luck voor straks als het begint.

Van Poohbear al even niks gelezen hier. Misschien is ze al bevallen???

6. MommyD

MommyD Lid

12 jun 2011
    29
    0
    0
    Tilburg
    Dank je. Wachten sucks.
    Misschien is ze nu wel bezig of heeft ze haar kindje al in haar armen! Je weet het niet.. ik heb vandaag ook weer sinds een paar dagen van me laten horen.
    Van mijn familie en vrienden hoor ik nu ook iedere dag iets.. die staan ook al te springen. Hahaha!
    We zien wel.. ik hoop alleen op een natuurlijk verloop. Dan vind ik alles prima. :)

7. angel229

Vervelend dat wachten!! Hoop dat het snel gaat beginnen!

8. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Zo suf... Bij die link met lojst met auto's ( Autotypenlijst ) staat onze auto niet eens tussen. Zo suf...

MommyD, jouw geduld wordt echt op de proef gesteld! :S

9. Bika

Bika Niet meer actief

Het enige voordeel van overtijd gaan wat ik kan bedenken is dat je nu in ieder geval zeker weet dat je niet langer dan 12 dagen nog rond gaat lopen (misschien wel minder, weet niet wat beleid bij jullie is). Nog maximaal 12 dagen MommyD en jij mag ook!!!

10. poohbear81

20 jan 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ook ik 2 dagen overtijd (onderschrift klopt niet) en ook geen slijmprop verloren of iets anders dat lijkt op een beginnende bevalling..
    Hier is de familie en kennissenkring ook nieuwsgierig of 'het er nou al is" :)
    Nee dus.

11. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    bika wat fijn dat ie het zo goed doet op de nutriton..

hier hebben we een mijlpijl teminste zo voelt het voor mij ons meisje past in maat 50:D:D eindelijk wat meer keus in kleertjes.. maatje 50 van noppies paste van sommige dingen al een tijdje maar ja ga niet alleen noppies aanschaffen nu past ze haar andere kleertjes maat 50 ook..

wat een prachtige kindertjes zijn er voor bij gekomen ik moet ook even spammen hoor

goh nog twee die niet bevallen zijn pfff dan duurt wachten lang daar weet ik alles van kyano kwam pas met 42.1 weken:S
    ik las iets over spruw.. dat is balen..
    puau darqe thee helpt echt kan je halen bij de reform winkel (gezondheidswinkel) met dat spul wat je krijgt stip je alleen het mondje aan maar van binnen word er dus niks gedaan met de thee word het dus ook van binnenuit aangepakt.. het is alleen een tip hoor als het nou na dat spul niet over is of terug komt kan je het altijd proberen

foto van ons meisje alweer 6 weken

12. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Wat een mooie meid! :D

Moet je die thee gewoon aan je kleine te drinken geben?

13. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ja een klein beetje .. maar dat vertellen ze ook wel bij de winkel

14. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ooooooooooooooooohhh, dat was echt mijn grootste nachtmerrie: over tijd lopen;).... ik al klagen op het laatst (uiteindelijk 10 dagen te vroeg bevallen), dus ik kan het wel begrijpen als je nu 40w+ bent en helemaal klaar, haha.... Maar net wat Bika zegt, je weet in elk geval dat het nooit lang meer kan duren, pin je daar maar op vast!

Hier alles redelijk zijn gangetje, we kunnen onderhand een medicijnkastje voor Hidde aanleggen, voor zijn Nystatine, Vit. D druppels, etc., haha... Maar het gaat wel goed. Gisteren beetje een vreemde dag; de eerste paar voedingen sliep Hidde goed in, en aan het eind van de middag lukte het ineens weer niet. Kon niet aan de honger liggen, geen vieze broek... Toen heb ik 'm lekker stevig in de badcape gewikkeld, min of meer ingebakerd, et voila! Het inbakeren is ontdekt! Heerlijk! Hij heeft vannacht 5 en een half uur doorgetrokken!
    In het weekend nog van kraamvisite en wat zakelijke relaties toch nog kleertjes gekregen, altijd leuk. Familie heeft geen kleertjes meer durven kopen, omdat we al zoveel hebben, haha...

Hoe gaat het verder met alle kleine wereldburgers en hun papa's en mama's? Is er alweer iemand net zo plat als voor de bevalling???:D

Ik heb nog 7, 5 kilo "over" maar daar zit ik niet over in. Had wat kleding besteld (geld moet rollen:p) en ik kan al gewoon in mt 38 jeans, joehoe!!!

15. Bika

Bika Niet meer actief

Ohja zo plat als wat hier... in mn dromen :p heb geen idee wat ik op het laatst woog en nog niet op de weegschaal gestaan nu. Durf nog geen broeken aan, op mn sportbroek na, gelukkig heb ik veel jurkjes hihi.

heb echt niet zo veel kleertjes gekregen nog, paar dingetjes maar, maar wel leuke :D en alles voor het voorjaar zon beetje haha

en nu verdwijn ik weer, net een van mn meisjes begraven, flinke hoofdpijn nu :(

16. angel229

Ohhhh!!! Dikke knuffel van hier. Arme jij!

17. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    :(:(:( Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gossie..... nie leuk... Zomaar ineens of was ze al langer ziekjes?

18. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik was wel gelijk weer normaal zeg maar haha plat niet echt want heb van romy nog steeds wel een klein flubber buikje ik paste de dinsdags dat ik uit het ziekenhuis kwam me eigen broeken alweer:D:D..

ik heb echt mega veel kleertjes .. maatje 50-56 ligt in de commode en maatje 62 in haar kast er past echt niks meer bij de grotere maatjes heb ik in de inloopkast maatje 68 heb ik maar een boodschappen tas vol:).. als ze me vragen wat we willen hebben vraag ik maar om een bon want kleertjes hoeven we eigenlijk echt niet meer maar ja het is wel altijd leuk als iemand er mee aan komt

19. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Wow! Na wat rusteloze nachten heb ik tygo vanmorgen voor het eerst ook eens ingepakt/ingebakerd en yes! Hij viel (uiteindelijk) voor t eerst zelf in slaap en heeft 3 1/2 u achter elkaar geslapen! :D hij schrok elke keer van zijn eigen wilde handjes en nu sliep hij als een roosje.

Ik ben nog niet zo plat als er voor maar ben alles behalve ontevreden. :) wil wel over een poosje nieuwe kleertjes. :D

Tygo heeft niet overdreven veel. Express niet want hij kan dan pakjes maar zo weinig aan...

Gister baby foto's zitten kijken v m ij n vriend. En of tygo op zijn papa lijkt! :D ze zijn niet exact maar die uitdrukkingen e.d! Zo leuk. :)

Deel Deze Pagina