Quinn is terug van de OK. De operatie is volgens plan verlopen en de tijd moet zich uitwijzen of de slokdarm zich gaat vasthechten. De stoma is geplaatst dus hij kan ontlasten. We zijn super trots op ons ventje hoe hij de lange operatie heeft doorstaan van 14.00 uur tot 19.00 uur. Zelf ben ik bekaf, flinke naweeen vandaag en vooral als ik bij Quinn in de buurt ben geweest. Het is even afzien en door de zure appel heen bijten lichamelijk. Pinky, ik ga jou nog snel even mailen met mijn verhaal over de KS. Vind het wel belangrijk idd dat je mijn verhaal hoort, aangezien ik echt erg panisch was ervoor. Dus ik pb je op tijd voor jou datum. Danielle: heel veel succes morgen. Ik hoop dat je een weeen storm bespaard blijft. Hopelijk mag je je baby morgen verwelkomen en gaat er niet nog een dag overheen Toi toi toi Angel: ik ben erg benieuwd of de vrouw van aardenburg nu ook gister bevallen is. Jij ook niets gehoord denk ik he ?
Fijn dat de operatie goed verlopen is. Hopelijk hecht de slokdarm inderdaad goed! Het zal een hele geruststelling zijn dat hij van de OK is! Wat betreft de vrouw van Aardenburg: Geen idee! Ik ben vandaag in Orbis geweest. En naar het schijnt gaat mijn afspraak van dinsdag nog steeds gewoon door. Als ik maar een 'echte' dokter krijg, dat vind ik belangrijk.
**even inbreken** Simple, meid, gefeliciteerd met je prachtige mannetje! Ik wil je ook heel veel sterkte en kracht wensen voor de komende tijd. **breekt weer uit**
simple gefeliciteerd met jullie knappe zoontje, hopelijk is de operatie geslaagd en gaat het veel beter met hem nu
zo heb hem ook gevonden had een heel verhaal getypt staat er ineens is gesloten hmmm had even beter moeten lezen.. maar simple wat een prachtig mannetje en ook al zoveel haar.. wat fijn meid dat ie de operatie voor zover goed heeft doorstaan nu indd hopen dat de slokdarm goed hecht.. erg benieuwd wie de volgende is., hoe is het eigenlijk met sjulie. erg benieuwd of de tweeling al aanstalten maakt
Goedemorgen dames, Goh wat kan eens mens anders wakker worden zeg. 10 minuutjes geleden gewekt door de verpleegster om te gaan starten met kolven. Heb gezegd dat ik het toch maar niet ga doen, was oke. T is tenslotte mijn eigen keuze he. Maar ik besefte dat ik gewoon tot nu geslapen had, wat een positieve energie krijg je daarvan zeg. Ik heb gewoon van een uur of 1 tot nu geslapen zonder wakker te worden, voel me daar nu zo goed van Wat een goede nachtrust kan doen zeg Ik heb bijna weer energie voor 10 (denk dat nu, maar moet eerst nog eens opstaan haha) Maar het voelt goed moet ik zeggen Hoe anders ik me gister voelde, nu op het moment voel ik me echt top. Ja zegt de verpleegster, probeer nog maar wat te slapen. Oh no way dat ik nog ga slapen nu. Even wakker worden, dan eens opstaan langzaam. Tegen 8 uur komen ze me verzorgen en daarna t ontbijt en dan ga ik fijn naar Quinn toe Sta nu echt te popelen om erheen te gaan, had ik gisterochtend niet omdat ik me zelf gewoon super slecht voelde. Toen ben ik pas in de middag voor het eerst naar hem kunnen gaan. En hoe gaat het met jullie allemaal vanochtend? Hoe ging de nacht? Danielle spannend vandaag, heel veel succes en hoop dat je je wondertjes vandaag nog mag verwelkomen hier
@Simple: Ik sluit me bij de rest van de meiden aan: Jullie hebben een prachtig kereltje gekregen. Wat is hij mooi... Fijn dat de OK zo goed is verlopen, jullie ventje is overduidelijk een vechtertje. En ook helemaal fijn dat jij je vandaag zo goed voelt. Doe het lekker rustig aan en geniet straks van je kleine Quinn. Liefs. @Danielle: Heel veel succes en sterkte vandaag en een prachtbeebje straks.
@Danielle heel veel succes vandaag! @Simple wat lekker dat je zo goed hebt kunnen slapen, daar knap je van op. Hier alles zoals gewoonlijk rustig.
@Simple: Ik durfde je gisterenavond al niet meer te smsen. Wel lief dat je me nog even had gesmst. Maar ik gunde jullie allebei zo'n goede nachtrust!! En gelukkig heb je die gehad!!! Wat een goed gevoel he! Quinn is denk ik ook een echt vechtertje! Vandaag nieuwe dag, hopelijk gaat het weer een klein beetje de goede kant op. We duimen voor jullie! @Danielle: Succes vandaag!! Spannend!
@danielle: succes vandaag meid, spannend!!! @Simple; Ooooooh, wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt! Ben er jaloers op eigenlijk... Maar kan me inderdaad voorstellen dat je daar goeie energie ("tsjakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!") van krijgt, en dat komt nu dus mooi uit! Fijn dat de operatie van Quinn zo goed is gegaan; hoe heeft hij het vannacht gedaan?
simple gefeliciteerd met jullie zoon en ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Fijn dat de opeatie goed is gegaan. danielle: succes vandaag meid, spannend
Het is rustig hier he, gaat het wel goed nog allemaal? Hier een slechte nacht gehad, nu om 5 uur wakker geworden met hartkloppingen, had een slechte droom gehad. Nu gaat het weer een beetje. T liefst ging ik even naar Quinn toe, maar ik wil vriendlief niet wakker maken en de verpleging wil ik ook niet vragen ervoor. T is toch erg vroeg. Dus maar even ter afleiding beetje surfen op internet ofzo.
Vond het hier ook al rustig, ja.... Stilte voor de storm wellicht??? Even vraagje, Simple, of aan een van de andere bevallen dames: hoe voelt dat zo, nu je je buik "kwijt" bent? Merk je meteen dat je weer een stukje lichter loopt of valt dat wel mee? Volgens mij heb ik het er van de week met Bika ofzo over gehad, dat we in dit stadium steeds vaker medelijdende blikken krijgen als we over straat waggelen, haha; gisteren ook weer, in de winkel, de supermarkt.... En dan met name veel "oudere" dames die zo begripvol kijken van "Ach meiske toch..."
Ja, inderdaad, herkenbare blikken... vandaag keken ze in de Aldi ook al zo naar mij Ik heb gisteren een drukke dag gehad. Ben, samen met mijn zus en haar kids, naar de film gegaan in Gent (een 40 min rijden van waar ik woon). Ik had 'de smurfen' gekozen voor mijn zoon, vooral om hem een beetje af te leiden, want hij verviel echt een beetje in een 'down' gevoel, had nergens zin in, hing de hele dag somber op de bank, at weinig en sliep slecht. Ik moest er duidelijk echt even zijn voor hem. De film was mooi en het uitstapje is goed meegevallen zowel voor mij als voor mijn zoon. Na de film, terug naar huis, snel eten, afspraak bij gyn. Daar was alles prima in orde met mij en beebje. De baarmoederhals is inmiddels iets verkort en minder stug, dus de voorweeën doen dan toch iets. Helaas bleek ik wel drager van de streptococ (weet niet precies hoe je het schrijft). Dit is een bacterie waar ik geen last van heb, maar waar de baby wel ziek van kan worden tijdens de geboorte. In België word je hier altijd op getest kort voor de geboorte. Als je drager bent, krijg je standaard een infuus met penicilline tijdens de bevalling en nu mag ik ook niet onder water bevallen zoals ik eerder altijd al wel heb gedaan. Het baby'tje wordt na de geboorte ook iets strikter gevolgd en gecontroleerd. Dit was even een teleurstelling, maar liever geen risico's nemen, vind ik. Het nichtje van mijn man was enkele jaren geleden ook drager, haar kindje werd ziek en daar is echt mee gevlogen naar het dichtst bijzijnde grote ziekenhuis. Dit wil ik liever niet meemaken... Zo'n klein baby'tje kan er zelfs aan doodgaan. 's Avonds had ik sowieso al afgesproken om naar Harry Potter te gaan kijken met mijn man, mijn broer en zijn vriend. Dus na de gyn weer terug naar Gent voor de volgende film. Daarna nog even uit geweest, samen iets gaan drinken, nog wat genieten op een terrasje (het was lekker buiten) en uiteindelijk lag ik pas om 4.00u in bed. Vandaag NIKS gedaan, ben helaas te moe... maar heb er wel van genoten... en morgen komt er wel weer een dag, 't werk loopt niet weg Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat, 't is hier inderdaad erg rustig vandaag. Ook geen nieuws van Danielle??? Liefs.
Hoofdpijn niet (heb je nog CT gedaan?), maar net effe gelegen en mijn zuur gaat maar niet weg; werd er net gewoon bijna misselijk van. Ook totaal geen honger nu, mja, moet toch iets maken voor hubbie....
Hier ook niet veel bijzonder nieuws. Vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest voor een CTG. Dat was in orde. Wij hadden het idee dat er geen drol te doen was want ik kreeg zomaar een echo! Een co-assistent die mocht oefenen. Ach een extra echo zeggen we geen nee tegen. Daarna konden we alweer naar schoonouders. Jeugd had vannacht een dikke kei door de achterruit van de auto gegooid. Heel lollig. Man ging er foto's van maken. Het was leuk tot dat schoonmoeder thuis kwam en als een 'kip zonder kop begon te rennen en te bekvechten'. Het is natuurlijk heel vervelend dat het gebeurd is, maar de auto is blijkbaar nog all risk verzekerd. Dus het kost alleen het eigen risico. Daarnaast het is maar materiele schade. Er is niks weg uit de auto (zij meende serieus dat er iemand door dat gat naar binnen was gekropen, een baby had er door gepast!!). Wij zijn na veel ergernis over het geruzie naar huis vertrokken!