Haha, ja mijn vriend i as ook een keer de gordeltjes vergeten. Hoe zit t trouwens met die hummels en een paspoort? Wordt een kindje bijgeschreven bij de moeder?
Paspoort: geloof dat alle kinderen tegenwoordig een eigen paspoort moeten en ik zelf wil ook een eigen voor hem straks Uit eten: gaan het gewoon proberen! niet te ver weg gewoon, zijn we ook zo weer thuis als het niet gaat en bij reserveren vraag ik gewoon om een plekje waar de reiswieg bij past, gaat hij vast gewoon lekker slapen Ben echt blij dat ik niet de enige ben met de gordels zeg, voelde me echt schuldig, maar nu wel minder nu ik weet dat het bijna iedereen al eens is overkomen hihi Lijsten, doen wij ook ja, voor nu vooral omdat hij nog te onregelmatig is en straks denk ik dat het ook wel handig is wanneer hij naar ga of mijn moeder gaat en wij werken. Hebben we dan toch savonds een overzicht van zijn dag zeg maar Nog even voor degenen met een Kruidvat voordeelpas: vandaag op te slaan voor 99 cent een babyalbum! En nu weet ik niet meer wat er op de vorige pagina is getypt, dus ik laat het hierbij hahaha krijg toch zo bezoek
Heb de foto van het geboortekaartje al doorgemaild . Altijd leuk een fotoboekje voor 1 euro. Ik denk dat wij nu voor haar een eigen ID-kaart laten maken. Wilde haar eerst ook op mijn paspoort laten bijschrijven en voor man dan ID. Maar aangezien dat toch gaat vervallen ga ik geen (dacht ik) 20 euro betalen om haar erbij te schrijven. Ik had nog een kortingsbon van de H&M. Dus heb alvast een superleuke (echte meiden) winterjas besteld! Net gekregen met de post en hij is echt geweldig.
Ik heb het kaartje ook al doorgemaild Ik kreeg de puckababy binnen. Heel mooi maar helaas wel te klein als je het mij vraagt. Ik ga hem dus ruilen voor de grotere.
wij zijn vandaag met lizzy naar de kinderarts geweest.. ze was zeer tevreden.. het terugkomen van de voeding en het hikken enzo kon indd reflux zijn maar ze vertelde dat elk kind daar eigenlijk mee geboren word alleen de een heeft het heel erg en de ander niet.. ons meisje weegt nu met 6 en halve week 3665 gram en is 51 cm.. voor de rest was alles goed alleen moeten we over stappen op andere voeding comfort ofzo met johannesbroodpitmeel zodat haar voeding minder omhoog komt en ze dus ook minder bijna stikt in der voeding.. wij gaven haar 90 voeding de laatste paar dagen maar dat bleek veel te veel dus moet ze terug naar 60-70 kijken of ze dat red en anders moeten we een fles halen waar ze meer moeite voor moet doen om hem leeg te krijgen
Zelfde als hier dus eigenlijk. Heb nu gewoon Nutriton (Johannesbroodboompitmeel voor degenen die mij elke keer Nutriton horen zeggen en nog niet weten wat het is misschien) dus er door heen, half schepje ongeveer per keer, heel schepje is echt te veel en dan wordt het echt te dik van. Werkt echt beter zo, hij moet echt meer moeite doen om het nu leeg te drinken ipv een fles van 100 cc in 5 minuten Al moet ik zeggen dat hij nog steeds wel af en toe spuugt, vandaag zelfs zo hard dat dit niet meer spugen was maar gewoon echt overgeven, kwam in zon golf en het was zo veel, ik schrok er van! Hele dekbed zat er onder, echt helemaal zeiknat gewoon. Volgende week weer cb, maar eens weer over voeding hebben tegen die tijd. Dan heeft dit kans genoeg gehad om hem er aan te laten wennen. Fijn wel dat de ka verder heel positief was! Heb nog niets van man gehoord, dus dat wordt weer laat voordat hij thuis is van dienst
O ja vergeten te zeggen. Ook ik ben bij t cb langsgeweest om te wegen e.d. Hij is in 2wkn tijd 4 cm gegroeid en bijna 500gr aangekomen! nu 57 cm en 4350 gr. Jullie kiddootjes doen t ook goed zo te lezen
Die van mij is echt zwaar geloof ik hahaha, was vorige week dinsdag 4180 gram en hij is echt niet in de buurt van 57 cm ben benieuwd naar volgende week woensdag, dan moeten we weer naar cb. Redde het gisteren niet meer om alleen even te gaan wegen.
Goedemorgen Hier komt het cb morgen voor kennismaking thuis, ben benieuwd. En 22 september hebben we daar onze eerste afspraak. Hier ook regelmatig de hik en spugen, gister nog een flinke zelfs de hond zat onder die naast mij zat . Verder doet ons moppie het erg goed en we genieten volop.
Ik heb afgelopen maandag Eva ook gewogen bij het cb ze was van 3780 gegroeid naar 4160 Gr. In 9 dagen tijd:0!!! Ik dacht yes ze doet het super op mijn bv! Dit is dus ook de eerste x dat het zoooo goed loopt! Ikke blij volgende week maandag heb ik eerste echte afspraak bij het cb dan weet ik wat haar lengt is en hoofd omtrek! Ben benieuwd
voor de mama.s met spugende baby.s misschien tip om een het hoofeinde van het bedje wagen iets op te hogen met een handdoek ofzo.. lizzy haar voeding komt dan niet zo erg meer ophoog als eerst.. en dat doen ze ook bij reflux baby,s dan liggen ze niet hellemaal plat en blijft de voeding beter in het maagje.. wij vonden 3665 gram al heel wat . kyano was zwaarder bij zijn geboorte en ook nog een 5 cm langer eigenlijk best raar
Wat leuk dat het met de baby's zo goed gaat. Hier al 7 dagen overtijd. Vrijdag CTG. echo, strippen en afspraak bij de gyn om over eventuele inleiding te praten. Beeb beweegt nog steeds veel, dat is een goed teken zegt de VK. Maarja, ik zal toch eens moeten bevallen he Is zwaar met zo n dikke buik...
Kan me voorstellen dat je het zwaar hebt ja... Hidde heeft eigenlijk ook tot op het laatste erg veel bewogen, zelfs tijdens de weeën nog! Heb toen tot 2 keer toe moeten spugen, yukkie.... Probeer dat maar eens, tijdens een oersterke wee.... man, man, man, wat voelde ik me beroerd... Inleiden bij; met gel, ballonnetje, wat is het plan?
Jullie kindjes groeien goed zo te horen Fijn Quinn zal nu op een kleine 3400 gram zitten denk ik met 4 weken oud. Oei bika, dat is dan echt flink overgeven. Ben ik blij dat Quinn dat niet doet als zware emetefoob zijnde Hoewel zijn papa dit vroeger ook veel deed met golven. Wat houdt die kruidvat voordeelpas eigenlijk in? Ik koop namelijk erg veel daar, maar heb zo'n pas nog niet. Hier ook vaak de hik ja. Heb ik zelf ook vaak nadat ik heb gegeten. Fijn dat het goed gaat met iedereen Lekker genieten he En t weer wordt wat beter nu de komende dagen dus veel naar buiten
Idem hier. Ik schrok me onlangs ook rot omdat het zo veel was... blijkbaar was ons meisje iets te gulzig geweest en kwam alles wat te veel was gewoon weer terug...
Oef Tygo heeft hongeraanvallen! Hij wilvanmiddag om het uur/1 1/2 uur drinken! :O Ik heb idd ook een handdoek onder t matrasje tegen t spugen. Maar poohbear! Hoop dat t nu echt snel gaat gebeuren. Je geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld!
Dat is Moeder Natuurs inhaalslag geweest omdat ik verders de hele zwangerschap niet misselijk ben geweest... Morgen gaan we met zoonlief even naar het weeg-spreekuurtje op het bureau, ben erg benieuwd! Hij is voor het laatst gewogen door de kraamhulp op de laatste dag, vorige week maandag, en zat toen alweer goed boven zijn geboortegewicht.
Oei, Simple, dat is minder. Ben zelf ook behoorlijk emotofobisch, maar je leert het vanzelf wel af hoor met kids. Als ze klein zijn, is 't nog niks, maar eenmaal wat groter en in tijden van buikgriep Ik moet zeggen, ben wel een beetje jaloers op sommigen van jullie. Ik lees hier over baby'tjes die al zowat doorslapen. Mijn meisje neemt nog steeds een beetje de dag voor de nacht en komt vervolgens na de laatste voeding om 0.00u al weer om 4.00u en om 7.00u, terwijl ze overdag best langer kan doorslapen. Mijn man hoort helemaal niks en met borstvoeding sta ik er sowieso helemaal alleen voor. Meestal ben ik de halve nacht bezig. Overdag kan ik ook niet rusten en eisen mijn andere drie kids alle aandacht op. Vandaag heb ik dan ook voor het eerst het gevoel dat ik dit niet langer meer aan kan, ik ben dan ook heel blij dat morgen de school weer begint en mama hier misschien eindelijk eens aan rust toe komt (en aan een klein beetje huishoudelijk werk, want alle kids thuis + ikzelf maar half actief = bende ). Het ergste vind ik dan nog dat mijn man er totaal geen begrip voor kan opbrengen. Hij denkt dat ik sowieso superwoman ben en alles wel even fiks in no time (en liefst zonder klagen, daarom doe ik het hier maar even ). @Bika: Lekker mee nemen uit eten en heerlijk van genieten. Ik neem Anne-Fleurtje overal mee naar toe en blijf nergens voor thuis en dat gaat echt prima! @gewicht: Anne-Fleur woog afgelopen zaterdag (twee weken oud) 3.600g.