Tweede helft van augustus mama's 2011 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door angel229, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Hoop dat die massage effectief is.

Ga nu lekker slapen. Lig al uur met kruik tegen mijn buik en dat helpt gelukkig. Ze is zelf gewoon niet wijzer. Zijn al verschillende mensen die gezegd hebben dat het beter is om in te leiden. Ze zeggen wel eens schoenmaker blijf bij je leest. Als je met autisten werkt heb je geen verstand van zwangeren! Welterusten.

@simple: meid je bent een schat je sms kwam net toen ik het nodig had. Was heel lief, maar denk je ook aan jezelf?

2. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Angel dat je nog zo rustig kunt blijven tegen haar, ik was welliswaar door de hormonen allang heeeeel kwaad geworden. Dit is toch niet normaal zoals zei zich ermee bemoeit.

3. angel229

Ik moet zeggen dat mijn bloed behoorlijk kookte, en dat er bijna woorden uit mijn strot waren gevlogen die niet zo netjes waren, maar heb me ingehouden! Overigens waren we de straat nog niet uit, of ik zat te huilen in de auto.

Zit nu op telefoon van de verloskundige te wachten. Had gevraagd of ze me even wilde terug bellen, omdat ik vorige week al psychisch erg op het randje zat. Zij is toch even net wat beter op de hoogte. Op die manier gaat bevallen ook niet lukken. Heb wel steeds weeën, maar het zet gewoon totaal niet door, ook vanmorgen weer. Een paar hele heftige, dan kan ik niks anders dan wegpuffen, en dan is het weer helemaal weg.....

Vanaf nu wil ik alleen nog leuke mensen zien/horen/spreken en alleen nog leuke dingen doen. Iedereen met stom commentaar kan weg blijven!!!

4. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik hoop dat de vk wat voor je kan betekenen!

5. angel229

Ik hoop het ook, gelukkig belt die meid me wat vorige week ook alles geregeld heeft, dus hoef gelukkig niet alles opnieuw uit te leggen. Scheelt een hele hoop!

6. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik kan niet meer dan me hier bij aansluiten. Er zijn gewoon woorden tekort voor wat jullie nu doormaken. Hoedanook, een hele dikke knuffel en heel veel sterkte...

En diegene met de streptokok was ik. Ik zal zeker op mijn strepen staan wat betreft de antibiotica en geen risico's nemen, maar ik ben er bij mijn gyn, eerlijk gezegd, niet zo bang voor.

Simple, meisje, heel veel sterkte...

7. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    @Meiden die het wat moeilijker hebben (Bika en Angel): Heel veel sterkte en denk vooral aan jezelf!!!

@Danielle: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter, Eva (inderdaad, mooie naam). Geniet ervan!

8. Bika

Bika Niet meer actief

Lief Karen, dank je wel!!

Hoe gaat het bij jou?

9. angel229

Dank je wel Karen!!! Gelukkig kan ik veel steun bij Bika vinden en andersom.

Verwacht ook een goed gesprek met mijn verloskundige (is ook een Belgische, die ziet de dingen toch net wat anders. Heb heel veel vertrouwen in haar).

10. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Gelukkig kunnen jullie wel steun vinden bij elkaar... heerlijk!!

Hier gaat het prima. Net wel twee uur in het ziekenhuis gezeten met zoon, had een afspraak gemaakt met een orthopeed hier bij ons om te kijken hoe het nu verder moet. Er zijn nieuwe röntgen gemaakt en daarop was te zien dat de botten mooi gezet waren, gelukkig. Het is wel een serieuze breuk en misschien gaat het alles bij elkaar ook wel langer duren, tot groot ongenoegen van mijn zoon.
    22 augustus moeten we terug voor een vaste gips.

Overmorgen komen ook eindelijk mijn meisjes thuis van het kamp, donderdag dan de begrafenis van oma en daarna ben ik helemaal klaar voor de komst van ons baby'tje.

11. Bika

Bika Niet meer actief

Tja als je zo klein bent is het ook nogal wat om de hele zomer in het gips te zitten he. Hebben je meiden het wel leuk op kamp?

Fijn dat alles goed gaat hoor!

Sterkte donderdag alvast! Zal vast erg verdrietig worden :(

12. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Het ergste is zijn mentale pijn. Gisterenavond belde mijn oudste dochter (zij mogen twee avonden tijdens het kamp hun mobieltje hebben) met heel enthousiaste verhalen (dus ja, gelukkig hebben zij het daar wel naar hun zin). Ze wilde haar broer even aan de lijn. Zoon ging daarna echt huilend slapen en vandaag zei hij me: Mama, je kunt je niet voorstellen hoe erg ik het kamp mis. Ik heb nog nooit iets zo erg gemist.

Op zulke momenten heeft hij ook echt nergens zin in. We hadden afgesproken samen een pannenkoek te gaan eten na het ziekenhuis, maar hij wilde alleen maar naar huis.

Ik weet dat je ze als mama niet overal tegen kunt beschermen en dat ze moeten leren met teleurstellingen om te gaan, maar het is zo zielig dat het echt wel snijdt.

13. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Dankje...
    Ik zie er ook heel erg tegenop, moet ik eerlijk zeggen.

14. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    danielle gefeliciteerd met jullie dochter..lekker genieten:D

15. Bika

Bika Niet meer actief

Mn nichtje is aan het bevallen :D!!

16. angel229

Spannend!!!! Hoop dat bevalling soepel verloopt :).

17. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Spannend Bika!

18. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Is dat judith Bika? Zij was al over tijd he? Mag ook wel nu dan he :) Spannend, hopelijk steekt het wat aan haha.

Hoe is het verder met iedereen?

Karen: alvast heel veel sterkte donderdag. Het zit je ook niet mee de laatste dagen....

19. Bika

Bika Niet meer actief

Ja is Judith. Ze was vandaag voor 9e dag overtijd, dus mocht zeker wel eens! Wil tenslotte nog wel even neefje kunnen zien voor ik zelf aan de beurt ben hahaha

20. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    Hooiiii

Jippieeee weer een wonder op de wereld! gefeliciteerd!!

hier alles goed!! alleen erg veel spanning! Zondag wordt ik al opgenomen en maandag de keizersnede spannend hoor!

Mag mn laptop mee dus kan mooi blijven internetten:D

Ik ga hier maar eens mn wasjes opvouwen en kleine dingetjes doen!

Fijne dag meiden!!

Liefs

Deel Deze Pagina