Wij zitten nu op Aelderholt in Aalden. Maar de babydump hier is echt megaklein en heeft maar heel weinig. Heb wel een reflextion black kleurige voetenzak voor de maxicosi gekocht, vond dat dat best kon bij de grijze Pebble. Vind die voetenzaken die daar bij horen zo onhandig met die knoopjes ipv ritsen en deze voelde ook veel warmer aan. Hij vond het in de auto terug in ieder geval erg lekker liggen hahaha. Heb ook nog een maxicosi regenhoes voor de wandelwagen besteld, maar omdat die normaal alleen bij de Mura wordt geleverd moest deze besteld worden en zal deze over een week of 4 thuis bezorgd worden. Gaat met flessen wel redelijk vandaag tot nu toe 3 van 170 so far en vanmorgen de eerste 90 (die ging dus wat minder, maar deed mijn man ook). Morgen gaan we voor het eerst zwemmen! Ohje het huisje is prima hoor, alleen zou nooit met 6p hier in gaan! Veeeel te klein! met zijn 3tjes wil prima alleen de opleverschoonmaak had iets beter gekund hoor.
Jammer dat je de regenhoes pas over 4 weken krijgt! Hopelijk hebben jullie hem daar niet nodig. Wij hebben een 4 pers. bungalow. Ben erg benieuwd. Veel plezier morgen met zwemmen. Wij gaan in het bos wandelen met mijn mams en haar vriend . Ik heb er zin in!!!
Ah zijn ze weer terug! Hoe hebben ze het gehad? Heb nog die andere regenhoes hier, dus voor nood kan dat gewoon. Zit niet helemaal zonder gelukkig. Ze hadden ook die van Mutsy zelf, maar vond die nog te dun. Gelukkig had ik die van jou al geprobeerd Angel. Wil ook een keer op de zitinzet jouw hoes proberen, als die ook zo goed past haal ik die ook nog een keer bij. Ze krijgen trouwens heel erg vaak klachten over die universele regenhoes die ik heb. Ik heb keelontsteking irritant en nu moet ik nog oppassen dat ik kleintje niet ook geef. Maar ga lekker straks zwemmen !
Dank je, ik ook! Douche en bad vind hij heerlijk, maar dit water zou wel eens ietsjes kouder kunnen zijn. Maar neem de Aquacarrier mee, dan blijft hij ook warmer.
Hij vond het heel leuk, dikke lach op zijn gezicht haha. Maar water was wel fris hoor, dus zijn maar heel kort geweest. Wil van de week nog wel keertje even kort. Danielle, zag dat jullie bij ons gingen zwemmen hihi
Heel leuk!!!! Nu is mijn zusje naar Myanmar. Vanmorgen nog geskypt. Liet ze me met haar tel het vliegveld van Bangkok zien toen op haar andere vliegtuig zat te wachten. Grappig. Vanmiddag in het bos gewandeld waar Simple ook met man, Q en hond aan het wandelen was. Zijn ze niet tegengekomen of ik heb ze niet gezien. Jammer van je keelontsteking. Wij zijn ook alle drie nogal snotterig
Hahaha grappig dat vandaag zo'n dag is dat in iedereen elkaar tegen had kunnen komen als alle omstandigheden net ietsjes anders waren geweest. Leuk dat je zusje nu is!
@zumba, ik wil bij zweissen een lesje meedoen maar heb ook een intake aangevraagd bij fitland. Daar mag je nl ook gebruik maken van de sauna. Heerlijk. @karen, Vervelend van de aambeien! Ik heb er ook flink last van. Van binnen zeg maar. De ene dag gaat het goed en de andere is het weer hommeles.. Maar leuke foto van anne fleur! Lekker vrolijk @enten, Tygo is weer flink aan het spugen geweest van de entingen. Hele golven! Vorige keer had hij dat ook Nu met wat nutriton er bij gaat het gelukkig weer goed. @klus, Balen van die eczeem! Hopelijk gaat het snel beter. @borstvoeding na operatie. Ik denk niet dat het een probleem is hoor. Van te voren even aan het flesje laten wennen. Ze is er oud genoeg voor om geen speenverwarring te krijgen. Zelfs Tygo wil op zijn tijd gewoon nog bij mij drinken ondanks dat hij al een poos alleen gekolfde melk of flesje krijgt. Ow lekker zeg! Iedereen is er lekker even uit! Genietze. Tygo doet het zooo goed trouwens Hij is ondertussen echt een voorbeeldbaby. Slaapt wanneer het moet en is mega vrolijk. Ik heb ook een babygym gekocht en een mobiel met klassieke muziek van tiny love. Geweldig vindt hij het! Zo lief. Gister ook mooie foto's gemaakt in het park.
@Eczeem Hidde: exit hormoonzalf dus en in het weekend gewoon die vette Vaseline-creme gesmeerd. Je moet verrekte goed kijken wil je nog wat zien (wat losse schilfertjes), en je voelt dat het nog ietsje ruwer is dan normaal, maar verder ziet zijn gezichtje er eigenlijk mooi uit vind ik! @Wandelweer gisteren; nou ja, ging dus niet vanwege kraambezoek hier (wel leuke cadeautjes!!!), en toen ze weg waren, lag meneertje op bed. Was het hier gisteren koopzondag, dus ik dacht, ga ik toch nog effe lekker een uurtje sjoppen in mijn up? Natuurlijk niks nodig verder, maar opa en oma hadden al navraag gedaan naar een leuk cadeautje voor Hidde's doop (4 Dec.). Dus ik: "Nou, hij (lees: MAMA) wil eigenlijk wel graag die speelgoedkist van Woezel en Pip hebben! En ik heb nog een kortingsbon van 20% van de speelgoedwinkel!" Toen zeiden ze dat ik die maar moest gaan halen voor Hidde, dan kreeg ik het geld later weer terug. Daarom gisteren nog gauw effe voor die kist op pad geweest, want de bon was maar geldig t/m gisteren, haha. Maar wist ik veel dat die kist zo zwaar was, haha; heb me een ongeluk gesjouwd! @Sporten: Als het een beetje meezit en we morgen qua voeding op hetzelfde schema als vandaag uitkomen, ga ik morgen weer eens zwemmen denk ik, dat is lang geleden! Laatste keer was geloof ik ca. 8 weken voor de bevalling. Over 2 weken gaan we ook een midweek weg, wil dan ook wel lekker met zijn drietjes gaan zwemmen. Effe afwachten natuurlijk wat beeb van het niet-zo-lekker-warme-water-als-thuis vindt, maar we wagen het er gewoon op, en we zien wel.
sorry ik had me zelf beloofd zp weer wat beter bij te houden.maar is er weer niet van gekomen zoals ik de vorige keer zei was lizzy als enige niet ziek geweest nou dat had ik beter niet kunnen zeggen ze kreeg het gewoon twee keer zo erg.. ze moet nu ook aan de ventolin blijven.. het arme kind was zo benauwd en hoesten niet normaal ze bleef er gewoon in hangen. tot overmaat van ramp kreeg ze ook nog een bloedneus dus deze moeder weer hellemaal in de stress. gelukkig was dat een geknapt vaatje.. nou ja al bij al heb ik dus 4 nachten doorgehaald want ik durfde niet te slapen omdat ze zo benauwd was gelukkig is ze nu aan de betere hand.. ook hebben we de andere keuken geplaatst dus ja drukdruk alles is nu bijna achter de rug en dan zal ik hier wat meer zijn..
Wat naar Patricia, hoop dat ze snel weer helemaal opknapt dan!! Buddy en Klus: leuke foto's! Zumba: zou zeker die bij fitland ook proberen Buddy, maar wat ik gehoord heb van de mensen die beide hebben geprobeerd vinden ze stuk voor stuk bij Zwijssen leuker. Je zult het dus gewoon moeten ervaren haha. Zwijssen ligt de nadruk meer op de dansbewegingen en bij Fitland is het meer een soort aerobics. Het is maar net wat je leuk vind dus Vandaag even gewinkeld in Emmen, morgen naar de dierentuin!!!!
Ja, hoorde dat de zoo weer open was, moest weer gelijk aan jou denken, haha! Is er in Emmen nog wat aan de vingers blijven plakken?
2 spijkerbroeken voor man (worden er nog 2, maar daar voor moesten we terug en hadden we geen tijd meer. Hij slijt ze zo snel door dat we er wel meerdere bij moeten halen hahaha) 1 spijkertuinbroekje voor kleine manneke, normaal ben ik daar eigenlijk helemaal niet van, maar deze zag er echt superlief uit haha. En 2 truitjes, wantjes, sjaal en warme muts. Lettervormpjes in Playdoh verpakking. Waren nu mooi in aanbieding en wil die gebruiken om fondant/marsepein letters te maken voor op taart. Nieuwe garde, ik maak de voeding voor 24 uur altijd klaar en mn nieuwe garde gaf roestdeeltjes af dus kon ik een nog nieuwere kopen. Dit keer maar voor plastic gegaan, weet ik tenminste zeker dat hij niet roest Nieuwe theedoeken, was ik vergeten meer dan 1 mee te nemen hahaha Geloof dat dat het voor nu wel was. Terwijl ik dit zit te typen word ik ook nog even gebeld door mijn dermatoloog. Blijf aan de aerius voor mn huid erbij voor nog in iedergeval 2,5e maand en het spidertje op mijn neus dat ik tijdens mijn zwangerschap heb opgelopen mag ik in de winter laten verwijderen Lijkt nu alsof ik elke dag van het jaar met een puistje op mn neus rondloop namelijk haha Kleintje heeft net een flesje op (120, hij drinkt 's ochtends maar heel weinig altijd), nu even ontbijten, spullen pakken en naar de dierentuin!!!!!!!!!!! Wat drinken jullie kindjes nu per dag en met welk gewicht? Tot vanavond!
@Bika, die theedoeken, die drogen nu toch voor geen meter als ze nieuw zijn? En jaaaaaaa, dat ding op je neus..... Pfff... nou, nou, was echt niet langs te kijken hoor Muts... tis dat je het nu zegt, maar niks van gezien hoor! Ik heb voor beebje al wel een vet coole muts, moeten nog wel wantjes en een sjaaltje bij. Koop ik wel als we in Drenthe zijn, haha, want zo te horen kun je in Emmen goed slagen! Hidde krijgt nu toch een fles meer, vanwege de kortere slaapjes, wat mokkiger etc. En dan zitten we nog maar op een totaal van 5X 150+5. Hij mag er 6 van hebben of 5 X 180. Maar nu eerst dat schema met die 5 flessen maar introduceren, en daarna stuk voor stuk ophogen naar 180. Rustig aan gewoon, want ik wil niks forceren. Donderdag voor de tweede prikjes, dus vandaag gaan we weer met de druppeltjes van TUJABABY beginnen. Heeft de vorige keer goed gewerkt, dus doen we nu weer. Ga zo lekker brood bakken; ruikt altijd zo lekker!!!!