Ik meende idd al meer over wat akkefietjes op je werk te hebben gelezen, Angel... Raar hoor, zoals dat allemaal gaat daar... Maar goed, my lips are sealed op FB etc. Even terug komen op de luieruitslag, ik noemde je al Mitosyl. Dat kregen we dus van onze kraamhulp; die had ook jaren in Belgiƫ gewerkt, en dat spul veel gebruikt. Ze was er vol lof over en gaf ons een tube mee. Nou had Hidde eigenlijk nog nooit luieruitslag gehad (ironisch eigenlijk; zowat overal uitslag/eczeem, behalve daar, haha...), tot de afgelopen week toen we in Drenthe waren. Van de ene op andere dag de billen helemaal rood en kapot, echt met wondjes enzo. Zo zielig om te zien ja, en dan durf je al bijna de billetjes niet meer schoon te maken. Ik had toen billencreme van de Etos bij, maar dat vind ik 10 x niks. In Emmen dus speciaal Sudo gehaald, omdat daar de ervaringen al beter mee waren. Toen we thuiskwamen zag ik ineens die tube Mitosyl liggen en dat heb ik dus vr., za. en zo. gesmeerd. Je ziet nu nog wel de plekjes van de wondjes, maar de billen zijn verder helemaal niet meer rood of geirriteerd! Baal nu al dat ik maar 1 tube heb, maar goed...
Zo, ben ik ook weer eens. Tygo zijn wangetjes zijn vaak rood, kwijlt onwijs en sabbelt ook continue op zijn knuisjes maar bij hem is toch echt nog niets te zien. Over 2 daagjes is hij al weer 4 maandjes! Inmiddels is hij 64 cm en 6410 gram Hij is ineens zo groot geworden! Ook krijgt hij sinds een week pap. Heerlijk vindt hij het. Gister voor het eerst gesport. Zumba. Deed in de les mee van Bika. Vond het geweldig! Het ging ook best aardig. Had het slechter verwacht. Ook qua uithoudingsvermogen hihi. Ga dus volgende week weer! Zo leuk! Maar Klus, je bent dus nog steeds in de weer voor de eczeem. En leuk dat schaterlachen. Waarvan ze al niet onder de indruk kunnen zijn heh Maar de tijd gaat snel allemaal heh. Meer dan een jaar geleden werd ik zwanger..... 18 dec de test dus jee..... Toch moet ik er voorlopig niet aan denken weer zwanger te zijn! Pff... Tygo moet dus even wachten op een broertje of zusje
Zo, lekker ge-Zumbaad dus, Buddy! Kon je Bika een beetje bijhouden, hihi?! Manneke is vandaag weer een genot; straks heeft ie goed geslapen, en na de fles in de box lekker Sinterklaasliedjes geluisterd en gedanst met mama Ik ben ondertussen ook op en neer naar boven gesjeesd om het "rommelkamertje eens uit te mesten, pfffff... Was wel nodig... En volgende week komen ze hier weer kleding ophalen aan de straat, voor een of ander goed doel, dus ik dacht "Nu of nooit", haha. Ook gelijk maar eens de wandelwagenzit van de kinderwagen naar beneden gehaald; sowieso om effe te experimenteren hoe die er ook alweer inmoest, met al die riempjes, knoopjes etc. De reiswieg van de wandelwagen zal denk ik niet meer zo heel lang meegaan hier; zelfde verhaal als met het babybadje. Ons manneke groeit zo lekker, past er bijna niet meer in. Maar de kinderwagenzit kan lekker plat, dus van de week eens proberen of het tuigje in die wagen wel goed past al. Passen jullie kindjes nog in de reiswieg??? Leuk man, Karen, zusje zwanger! Beleef je alles weer helemaal mee natuurlijk! Wil morgen of zaterdag met Hidde naar het Huis van Sinterklaas hier gaan, als het weer een beetje meezit. Daar moet een babyfoto van komen; bij Sint op schoot, haha!
Ja klus hier wordt het ook al krap in de reiswieg!! Ze blijft er nog wel ff in ik hoop nog tot februari, maar dat zal wel niet ik wil niet dat ze zo snel groot wordt.... Wil juist nog genieten van het kleine want dat maak ik nooit meer mee.... Het gaat al allemaal zooooo snel!
Badje gebruik ik niet meer, daar is ze gewoon te groot voor. Ik laat nu de douchebak vollopen met water en dan kan daar in spetteren. Vind ze geweldig! En reiswieg van kinderwagen word ook krap! En dan is de kinderwagenbak van de MC Mura al een van de grotere! Ik hoop dat we het ook nog even tot februari kunnen rekken en anders maar de wandelwagenzit van zolder halen. Tsja een jaar gaat snel!! Ik heb op 11 dec positief getest. Dat is geloof ik al over 2.5 week. Toen vond ik een week zoooooo lang duren en nu gaat het zooooo vlug! Over mn werk, morgen moet ik er heen.... Ik ben zo benieuwd wat hij gaat zeggen. Ik doe alsof ik het jammer vind maar het zal me geen worst meer interesseren. Het enige dat ik dus wel nog ff ga verlangen is de woensdag en vrijdag na de kerst vrij. Het is jammer dat ik niet meer genoeg verlof heb, anders nam ik nu alles op tot dan. Degene die hij in dienst neemt (die hij waarschijnlijk over 1 a 2 jaar ook op straat zet) is mijn vervangster, en die is al aan het werk. Hij zal wel gedacht hebben, die is oud en word niet zwanger. Toen ik nl net zwanger was, was mijn ex-collega en goede vriendin net bevallen en toen heeft ie uitdrukkelijk gezegd geen zwangere werkneemsters meer te willen...... Hij is nu allemaal bijna bejaarden aan het aannemen wat ik begrepem heb..... Kleine meid wil een flesje dus ga dat maar ns regelen.
Haha, dan moet je baas het niet net treffen dat ie er eentje van 50+ aanneemt, die het in haar bol haalt om die Italiaanse babydokter te bezoeken . Mijn posi test was op, heel bijzonder hihi, Kerstavond.... Drink normaal wel alcohol, dus heb me toen met de feestdagen in allerlei bochten moeten wringen; hoe ging dat bij jullie?
Eens even kijken wat ik onthouden heb haha Angel, fijn dat het goed gegaan is en ik zal ook mn mond houden Klus, Sudo is ook alleen maar goed ter preventie. Als er echt al wondjes zijn mag je de Sudo daar ook niet op smeren, dan moet je er om heen smeren. Bij X. werkt alleen Bepanthen tot nu toe geweldig, smeer het er op en 2 luiers later is alles al weer weg ook. Ook fijn voor op zijn gezichtje. Hoeveel flessen geven jullie nu nog op een dag? Buddy vertelde gisteren 4 van 200 waarvan de laatste met pap. Is dat dan 180 water en 6 scheppen Buddy? Vond het trouwens leuk dat je er was! Ging heel goed !! En ja Klus ze kon me prima bijhouden, want ik heb nog steeds wel erg last van mn schouder en met Zumba gebruik je die toch meer dan dat je zou denken Ik krijg morgen zowaar eens kraambezoek Man gaat weer de nachtdienst in, dus ga hem nu gedag zeggen Truste alvast!
Bij gebrek aan beter hebben we er dus maizena opgesmeerd en ik was blij verrast dat bij de volgende luier de uitslag verdwenen was! Dat had ik dus echt niet verwacht!!! Sm was bezig over zinkolie of iets dergelijks, maar daar ben ik niet kapot van. Vanuit mijn opleiding kan ik me herrinneren dat dat ook niet zo goed is. Bepanthen wil ik wel nog in huis halen en proberen. Klus: Die van de babydokter is goed . Sterker nog. Hij had zijn ass die hij later aan heeft genomen verboden een vriendje te nemen!!!! Hij meende in de periode dat hij vriendin van me op straat gooide voor mij te kunnen beslissen met welke mensen ik om ging... Niet dus. Hoop dat zijn patientenpopulatie weer achteruit gaat. Was na het ontslag van die vriendin ook! Hier krijgt ze nog steeds 5x180 nu met een schepje nutriton.
Bika: Wow morgen nog kraambezoek :O!!! Ik denk dat wij het wel gehad hebben... Ik heb dus nog stapels bedankjes. En dan was ik nog bang om te weinig te hebben. Ik merk wel aan de hand van het kraambezoek wie je echte vrienden zijn. Mensen roepen heel hard wij komen en nog harder wat je krijgt. En vervolgens komen de mensen waar je het niet van verwacht en degene die het zo hard roepen die zie je niet. Ik bedacht me dat de ass waar ik vandaag mee werkte me niet eens gefeliciteerd heeft. Ohhh en die had het op haar heupen.... Ik zou tegen mn man dan nog wel eens zeggen: die heeft slechte sex gehad. Hahaha!
Angel... Brrrrr.... fijne werkgever, ik krijg er de kriebels van hoor! Wij zitten ook op 5 flessen (met speling van een half uur: 05:30/10:00/14:30/19:00/23:00) van 180+6. Met Nutriton dik je het toch in, of niet? Is de beeb dan wat beter verzadigd? En zo ja; merk je daar wat van bij het slapen?
Ja ik kon haar aardig bijhouden hihi. Heb ook op stijldansen gezeten en sommige pasjes zijn toch ook wel daar van afgeleid Maar leuk he, sinterklaasliedjes! Ik zing ze ook steeds voor Tygo. Vandaag ook twee zakken koffie gehaald bij de c1000. Je kreeg daar een heel schattig sinterklaasboekje bij. Wat leuk het huis van sint, heb het net opgezocht op internet Maar Tygo past nog in de wagen maar het gaat wel best hard. Wil hem zelf nog niet in de buggy hebben. Zo lang rechtop is niet geweldig nog volgens mij. Ik baal wel want zijn wiegje is hij wel al bijna uit. Angel, kan jouw schatje al zelf rechtop zitten dat je haar in de douchebak zet? Tygo gaat nog steeds in de tummytub Klein laagje water en spetteren maar @alcohol, ik had tegen iedereen sowieso al gezegd dat ik gestopt was met de pil en dat ik daarvoor al voorzichtig aan deed. Was dus niets geks meer op dat moment. Bepanthen zit volgens mij wel alcohol in toch? Droogt dat bij jullie niet heel erg uit? Grappig dat maizena ook goed werkt Maar ik geef idd 4 flesjes nog per dag. 180 water, 6 schepjes, 1 schepje nutriton. In die ene fles met pap (5 schepjes (die uit de melkbus) pap) zit geen nutriton. Toen we nog geen pap gaven zaten we op 4,5 fles. Momenteel ongeveer op deze tijden: 9:00 13:00 17:00 22:30 Nutriton is echt enkel tegen het spugen. Volgens mij raken ze er niet meer verzadigd door. Daar heb je echt andere melk voor. Tygo krijgt een papfles nu rond 17:00 en om 22:30 een gewone. Hij slaapt dan door tot 8:30/9:00 ongeveer. Maar denk niet dat dat komt van de nutriton. Doe er ook maar 1 schepje van bij. Tygpo slaapt trouwens nu zonder puckababy! Ben zo trots. Hij mocht bij de laatste enting de puckababy niet aan ivm verhoging. Hij bleek dus heel goed te slapen. Wij dus zo gelaten en hij doet het super! Misschien nog wel beter ondertussen. Hij vindt het heerlijk om zijn handjes boven zijn hoofd te hebben en in de ochtend op zijn handjes te sabbelen. Het zal dus wel een verademing zijn nu denk. We lezen nu ook elke dag nu voor voor het slapen gaan. Om een knisperboekje/kiekeboekje van dikkie dik waar ik zelf een verhaaltje bij bedenk ligt hij helemaal om in een deuk! Zo schattig. Nou.. het is een heel verhaal geworden. Ik ga maar eens slapen
Ze kan nog niet zelf zitten. Leg haar op haar rug en dan hou ik haar in de nek of aan een armpje vast. Het is niet de makkelijkste manier, maar het gaat. Klein laagje water in de tummy is ook een idee. Heb hem nooit gebruikt! Hier krijgt ze ook idd een beetje nutriton voor het spugen want ze spuugt gewoon heel veel. Nu iets minder.
Goedemorgen Hier 5 flessen van 180/6 met 3 schepjes nutriton, soms 4, gaan vaak niet helemaal leeg. Ze is niet meer verzadigd door de nutriton, slaapt er niet beter door. In bepanthen zit wat ik begrepen heb niet van die bijt alcohol, maar is een ander soort om het product te maken. Op 16 dec had ik mijn posi test en drinken deed ik al een hele tijd niet meer.
Nutriton is hij idd niet verzadigd door. Ik heb gisteren een foto gemaakt (heb je de foto ontvangen Angel?) dat X. zelf rechtop zit haha. Hij hield het ruim een minuut vol voor hij toch zwabberde en omviel Zal hem straks even op FB zetten voor degenen die FB hebben. Maar hij mag niet te vaak of te lang hoor, want volgens mij is het niet zo goed nog voor de botjes. Maar hij wil oh zo graag!! Zelfde met staan, hij kan al redelijk lang op zijn beentjes staan voor hij de spierspanning kwijt is en weer in zakt en lol dat hij dan heeft Ook dat mag hij niet te vaak doen nog. Ah man is thuis ben weg
Ja ik had de foto gehad! Knap hoor!!! Zou er inderdaad wel maar mee uitkijken. Denk dat de botten het nog niet zo goed aan kunnen (niet dat ie straks o-benen heeft ofzo. Staan kan kleine meid ook al een beetje. Vind ze ook helemaal geweldig!
Heb het vandaag even aan de huisarts gevraagd, moest daar toch zijn, het kan geen kwaad. Hij mag gewoon zitten heeft X. geluk hahah. Mijn oude oppaskindjes waren er vandaag. Heb 6 jaar wisselend van 1 tot vaak 6 dagen per week in dat gezin gewerkt en de meiden zijn al zo groot geworden!!!! Zo super leuk dat de middelste (alleen de meiden waren mee) X. een fles gaf terwijl het nog maar zo kort geleden lijkt (10 jaar :S) dat ik haar een fles gaf hahahahaha
Ik heb echt een super leuk skipakje, wantjes, sjaaltje en mutsje van ze gekregen! Alleen heb ik die allemaal al en die kan ik niet meer ruilen. Dus kreeg ik de bon van ze. Kijk er net op en het totaalbedrag was gewoon 105,80 euro!!!! WOW!!! Sta echt met mn mond vol tanden hier!
Je bent dus lekker in de watten gelegd Ik ben vanaaf aan het photoshoppen geweest Tadaaa! (gelijk op canvas besteld) Voor de mensen die ook nog canvasjes willen bestellen. Hier zijn aanbiedingen: Sinterklaascadeaus tot en Foto op Canvas - Herinneringen op Linnen - prijzen/maten Heb bij beide al eens besteld en ben dik tevreden. Vanmiddag ben ik bij de action geweest. Weer leuke boekjes gekocht en 8 cd-tjes met kinderliedjes. Ook van annie mg schmidt. Zo leuk! 1,- stuk
Zo vanmiddag een gesprek met mn echte baas gehad. Het blijkt dat mn vervangster een heel vies spelletje heeft proberen te spelen. Zij mag dus fluiten naar een contract (hoewel ze echt nog steeds denkt dat ze in dienst genomen word)! Zij meende ook wel even te vertellen wat ik moest doen. Mijn baas heeft gezegd voor die paar weken dat ze nog mee werkt dat ik de dienst uit maak en dat zij extra (minder leuk) werk kan doen. Ik moet verplicht bij de ha waar ik wegga mijn vakantie opnemen, dat wilden ze me niet geven, maar mijn baas heeft dus gezegd dat ik het MOET. Vind ik helemaal niet erg. En zo waren er nog een aantal dingen. In ieder geval allemaal positief voor mij. Die vervangster wilde nog een klapper hebben om te kopieren. Heb gezegd dat ze dan ..... maar ff moest bellen. Mijn baas dus, kan hij haar misschien nog eens haarfijn uitleggen dat ze dat niet meer nodig heeft. Ze vroeg ook steeds of we het over haar hadden gehad. Ik ga haar niet vertellen wat ik weet.... Maar mijn voorgevoel was wel goed. Vond haar voor mn verlof al vreemd en bitchy maar ik ben dus niet de enige. En de ha die me niet meer wilde, volgens mn baas kwam hij zichzelf wel tegen op korte termijn. Mn baas had gezien dat ik bergen werk had verzet en mijn kosten behoorlijk vaak terug had verdiend. Ik ben nu in mijn nopjes hahaha. Ik word met de week assertiever