Nou, maar goed dat je het allemaal hebt gezegd Maar merk jij het ook? Dat nu je een kindje hebt je minder over je heen laat lopen? Ik ben ineens ook veeeeeeeel assertiever
Buddytje, die ceedeetjes van de Action heb ik ook in huis, van de week al met Hidde door de kamer gedanst op "In een rijtuigie", haha! Een van die Sinterklaas-cd's vind ik wel een beetje blij, daar zit gewoon muziek onder die liedjes van zo'n Oostenrijkse blaaskapel; beetje skihutten-muziek, haha!
Ja leuk allemaal heh Ik heb maar 1 cdtje die we nu luisteren. De rest krijgt hij van de sint. Ik heb ook een cd met de echte oude sinterklaasliedjes besteld. Krijg ik morgen in huis.
Niet op de cd, maar live gezongen door mama; dit is Hidde's lievelings-Sintliedje; hij schatert het uit als ik dat zing, alsof hij de tekst begrijpt... "Zie de maan schijnt door de bomen Op de Sint zijn kale kop Maar daor mudde nie op kieke Want daor zitte beestjes op Beestjes groot en beestjes klein Zitten op dat kale zwijn Beestjes groot en beestjes klein Zitten op dat kale zwijn"
Hahahah klus! Als je dat over 2 jaar zingt zegt Hidde: Mama jij krijgt geen cadeautjes van sinterklaas
Ik krijg volgens mijn oppaskindjes toch al geen cadeautjes, want ik ben een "out wijf", remember? Cadeautjes zijn alleen voor kindjes, volgens hun Vandaag een gedeeltelijke levering binnengekregen van Hidde's speciale kleertjes met zilver erin verwerkt, rompertje en krabwantjes. Gauw even uitwassen straks, dan kan hij het vanavond aan in bed. Ik ben erg benieuwd of het helpt. Eczeem op het hoofdje is redelijk bij te houden met zalf, maar het hoofdje is natuurlijk ook niet continu bedekt met stof; dat is bij zijn romp wel het geval. Daar blijf je zowat aan het smeren, maar dat broeit stiekum toch, zo onder de stof. Dus ik hoop dat hij wat dat betreft baat heeft bij deze kleertjes.
Ja, zal ik zeker laten weten! Maar phoh, zeg.... De firma die het verstrekt, verschaft geen info over de prijzen. In de rompers staat echter de url van de fabrikant, dus ikke meteen kijken; rompertje, maat 62/68: 97 euro!!!!!!! Hier, kijk! Neurodermitis Baby Body langarm für Säuglinge
Neem aan dat je het vergoed krijgt... Man wat een geld en helemaal als je ziet hoe snel ze eruit groeien! Wij gaan zo naar de bios en de kleine muis gaat naar haar oom en tante. Ben benieuwd hoe het gaat. Voor de mensen op FB ga proberen om nu nog een foto van mn haren te posten. Het is in ieder geval een zeer geslaagd project!
Wow, meiden, wat hebben jullie veel geschreven de laatste week. Even kijken wat ik er van onthouden heb... @Luieruitslag: Gek dat onze kleintjes ineens van uit het niets allemaal luieruitslag hebben, terwijl ze dit voorheen nooit hadden. Op het CB hadden ze mij gezegd dat het kon komen doordat ze groter worden en dus meer plassen en ook doordat ze langer met een luier liggen doordat ze doorslapen 's nachts bijvoorbeeld. Dit kan natuurlijk wel kloppen. Bij Anne-Fleur heb ik ook eerst met sudo geprobeerd, maar dat hielp dus niet en daarna heb ik inotyol gesmeerd (een beetje zoals mitosyl). In no-time was het toen verdwenen. @De tijd gaat snel...: Tja, ik realiseerde me inderdaad ook ineens dat Anne-Fleur en ik zo wat een jaar samen zijn. Ik wist op 13 december dat ik zwanger was en werd zwanger dit weekend vorig jaar (eisprong op 25 november). Het gaat inderdaad heel erg snel en ik wil Anne-Fleur ook het liefste nog even klein houden, want dit is echt de laatste keer. Ik heb nog een kinderwagen van Pericles van 12 jaar geleden en toen waren de draagwiegen nog veel groter. Anne-Fleur kan hier normaal tot 7 maanden in en dus ga ik het gebruik van het zitje toch nog even uitstellen. Ook slaapt ze nog steeds heerlijk bij mij beneden in haar wiegje... Ze woog op het CB afgelopen donderdag 5.780g en was 60cm.
Meestal begint het spontaan weer te kriebelen tegen de tijd dat je kindje ongeveer een jaar oud is, vandaar dat er tussen opeenvolgende kids ook vaak twee jaar ongeveer zit. Als het bij mij dadelijk weer zou beginnen te kriebelen, zal ik het met mijn kleine toekomstige neefje of nichtje moeten doen
Bij mij stonden de doopsuikertjes in een houten poppenwagentje met Anne-Fleurs naam erop. Dat staat nog steeds in de woonkamer. Toen ik vorige week namelijk besloot om het maar eens op te ruimen, maar me toen bedacht dat het nog niet in de weg stond en er leuk uitzag en ik het dus nog even liet staan, kwamen er spontaan nog vijf mensen op kraambezoek... zo zie je maar weer... Ik vind dat ik al bij al heel veel bezoek heb gekregen voor een vierde kindje.
Bah, had vandaag echt een off-day... de hele dag niks gedaan, behalve mijn webwinkeltje via Kapaza en 2dehands even ge-update met nieuwe foto's. Verder even gekoffiekletst met mijn moeder en nog wat mails gecheckt. Zojuist kwamen de kids thuis van school en merkte ik pas dat de dag om was (schaam, schaam )... En 't is niet dat ik geen werk heb
Vamorgen bij KA geweest naar aanleding van het hartruisje; was niks verontrustends, alleen over 3 a 4 maanden weer effe op controle. Verder doet ons manneke het goed; 64 cm. bij 7280 gram ...
Allereerst: succes vandaag en morgen Simple!! De duimen draaien hier overuren, alles komt vast helemaal goed!! Knuffel!!! Karen en Danielle: lijkt me echt wel een naar idee dat het de laatste zijn. Zit hier natuurlijk nog helemaal in de nieuw nieuw nieuw fase, maar vind het ook wel jammer aan de ene kant dat het zo snel gaat. Andere kant ook wel leuk dat hij steeds meer kan! Klus: Die (papa)Sint toch hahaha en Hidde doet het goed dus zo te lezen hahaha, X. is ongeveer even lang (65 cm) maar 'slechts' 6,5e kilo hoor hahhaa. Moet wel zeggen dat X. wel heel lang en slank oogt voor een baby, vind dat er eerlijk gezegd wel een beetje apart uit zien maar goed hij ziet er nog gezond uit dus ik klaag niet! Heb alleen een beetje moeite met broeken maat 68 die niet te breed zijn haha. Over broeken gesproken, ik had voor die 105,80 andere kleertjes gehaald, alles maat 74 of 80. Had mijn man het joggingsbroekje maat 80 bij hem aangetrokken... ik dacht wat heeft hij nu weer gedaan. Maar eigenlijk was hij maar 3 cm te lang. En niet eens zo veel te breed. Zal wel klein vallende 80 zijn, maar dan nog! Tandjes zijn hier nu even tot een stop, zie ze nog duidelijk zitten, maar het is niet rood en geirriteerd meer en hij laat ook die tekenen van pijn niet meer zien. Fijn voor hem! Al zal hij er toch een keer door heen moeten. Ik ben vandaag voor het eerst ongesteld geworden, man wat een ramp!! Buik doet aan alle kanten heftig pijn en het bloed gutst er uit. Wat Angel toen al zei: lang leve de kraamverbanden. Zal jullie vast ook niet verbazen dat ik me lekker ziek gemeld heb en met een dekentje op de bank gekropen ben Zag het echt niet zitten 40 min heen en 40 min terug in de auto te zitten en daar om de 10 min naar de wc te moeten en de hele dag buikpijn te hebben. Heb ik het nog niet eens gehad over dat ik met allemaal mannen samen werk en dan het risico op doorlekken ook geen prettig vooruitzicht vond. Vandaag zijn man en X. samen op pad naar mijn so. Raar hoor om helemaal alleen thuis te zijn :S ga er denk ik maar gewoon van proberen te genieten dat het hier zo lekker rustig is en ik beetje tv kan kijken ofzo.
Ohhh ik vergeet een van de belangrijkste dingen! Hij dronk weer slechter en ik kwam met het idee dat dat kwam door de 5 flessen. Dus in overleg met het cb, die zei dat ze normaal tot 6 maand 5 flessen moeten houden, zijn we nu een weekje over op 4 flessen. En goed dat het gaat!!!!!!!!! Hij drinkt 's ochtend gemiddeld 170 en dan de andere 3 makkelijk 200!!!!!! Blije mama hier , zeker omdat hij nog maar 5% van de tijd huilt erbij
Jahaaaaaaaaaaaa, Bika.... die kraamverbanden zijn nog steeds een uitkomst hè?! Misschien heel onsmakelijk, maar je voelt het gewoon lopen, ja.... Ik heb mijn 2e cyclus er al weer op zitten, en daar heb ik ook nog een paar kraamverbanden bij gebruikt; gelukkig niet meer zoveel als de eerste cyclus. Wel heeft het me beide keren min of meer overvallen, omdat ik nagenoeg GEEN PIJN heb; is aan de ene kant wel lekker zo, maar ja, dus al wel twee keer doorgelekt...