Is prima hoor, ik hoor het wel. Maar tis idd naar mijn idee veel handiger dan een campingbedje! Ik neem 'm in Mei ook lekker mee naar Tenerife, voor op het strand (UV-bestendig materiaal), en voor de zomer lekker buiten in de tuin (want: muggengaas).
Moet ik de Travelcot even meenemen volgende week Angel? Eenkennig, hier helemaal niet nog. Blijft vast niet zo Campingbedje, zou hem zonder pardon bij je sm laten, zeg je gewoon dat je er al een hebt eventueel of gewoon eens eerlijk dat je die rotzooi niet hoeft! Tot nu toe mik ik bijna alles van sm zo in de container, maar met een bedje betaal je daar alleen maar voor, dus dan maar de melding dat je hem niet hoeft toch? Fruithapjes, leuke foto van S. Angel!! Zijn er meer die het al geprobeerd hebben?
Hallo allemaal, Gelukkig spreek ik vele van jullie op facebook want volgens mij weten mijn vingers deze site niet meer gauw te vinden Maar ik heb zoiets dat ik ook echt te tijd moet nemen om bij te lezen anders kan ik beter niet reageren. Maar ook nu heb ik geen tijd om bij te lezen maar wil toch even gauw reageren. Kus voor alle baby's (die inmiddels bijna geen baby's meer zijn vind ik hihi)
Hidde heeft straks banaan gehad, ik kon niet meer wachten tot volgende week ... Hij vond het geloof ik wel lekker, moest alleen nog even uitvogelen hoe hij die massa naar binnen kreeg, haha. Maar heeft gelukkig niet liggen vetzakken, dat scheelt weer! Morgen weer dus, ik ga van de week ook maar gelijk vers fruit halen en mijn nieuwe staafmixer proberen. Goed idee, Bika, neem de Cot mee naar Angel, dan kan ze zien hoe makkelijk het is; met uitleggen kom je er ook wel, maar zo kun je meteen demonstreren hoe simpel het opzetten is! Ow, en vergeet je de lepeltjes ook niet, haha?!
Hier gelukkig geen problemen met schoonmoeders. Maar zo'n vies 2e hands bedje zou ik ook niet willen hoor. Wij hebben juist zo'n 'ouderwets' campingbedje gekocht omdat ze dan vrij van de grond liggen. Ik gebruik hem nl ook als meeneem-box Ik heb gister ook voor de erste keer appel gegeven! Hij keek niet eens raar! Hij vond het heerlijk. Hij werd zelf boos toen het op was! Ik moest voorzichtig beginnen van het CB vandaar maar een aantal hapjes om mee te beginnen. Wij hebben de kerstboom ook staan nu. Dit jaar wel een kleintje vergeleken normaal. Maar hij hangt voller dan ooit
Super foto Klus, die ogen! Gelukkig heb ik niet zo'n sm. Heb hier wel een normaal campingbedje en mijn ouders ook, die hebben ze gekregen en ziet er super uit. Heel wat anders zo te lezen dan dat vieze ding bij jouw sm Angel. Leuk he die eerste hapjes. Aankomend weekend ga ik beginnen en dan zal ze denk ik ook op 4 flessen blijven nu is dat net te weinig. Ze wordt dan vroeger wakker de volgende dag. Blegh moet weer werken van de week. Moet echt even door die zure appel heen.
Zo.... mama is ook weer een beetje boven water..... pffff... Zal maar met de deur in huis vallen; ik ben vreemdgegaan... Ik heb de afgelopen nacht een innige relatie opgebouwd met zowel toiletpot als wasbak boven op de badkamer, man wat was ik beroerd, in ene keer! Zal niet in details treden verder maar ben helemaal leeg, blèh. Ik weet dat het heerst, maar misschien dat het ook via het forum overgedragen kan worden? Gelukkig heeft Hidde vanmorgen tot 07:30 geslapen (vanaf 22:00) en heeft papa hem vanmorgen lekker mee naar benee genomen voor de eerste fles. Ben nog steeds een wrak, al voel ik wel dat de ergste rottigheid eruit is. Maar mijn maag is nog erg van streek. Ik ben noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit ziek, en nou ben ik mama en ineens hoppeta! Vind het lastig te combineren, zeg! Zo misschien wat eten, als het binnenblijft, vanaaf weer op de bank...
He, bah, Kabouter Klus... buikgriep!!! Vind ik persoonlijk van het rottigste wat je kunt hebben... echt niet leuk, nee Van harte beterschap en dat je je maar snel weer de top mama mag voelen die je altijd al was! Hier is mijn oudste dochter vandaag begonnen met haar allereerste examens op de middelbare school... vind het erg spannend En, mijn god, wat wordt ze groot
Bah, nee buikgriep is not funny! Ik heb vanmiddag toch de huisarts maar eens gebeld voor een afspraak. Loop me een potje te hoesten daar word het je niet goed van. Ook ik zal niet in details treden maar het is over duidelijk een luchtweginfectie. En guess wanneer we pas terecht kunnen: donderdag :O. Mijn moeder (die vroeger ook regelmatig luchtweginfecties had) vroeg al wat dat voor praktijk was. Als het goed is liggen er morgen wel codeine tabletjes in de apotheek. Karen: gaat snel he, maar iedere leeftijd heeft zn charmes vind ik. Hier vandaag wortel gegeven. En weer vond ze het lekker. Ook op controle geweest op CB en spuitjes gehad. Mw was nu 65 cm en 6510 gram. Mooi gelijk aan de curve. Ik ga mn bed opzoeken. Net een glas Glühwein op. Lekker voor de luchtwegen. Hopelijk voelen we ons morgen dan weer wat beter. Klus jij ook alvast beterschap en laat je lekker verwennen. Dat van die innige relatie met de wc-pot doet me aan vorig jaar denken (eerste 20 weken van de zwangerschap). Ik kan de toiletblok van amby-pur lentebloesem i.o.d. niet meer zien en ruiken!
We hadden pas al pasfoto's laten maken van Hidde, voor een ID-kaart, moest alleen de kaart nog aanvragen. Maar zag zoooooooo op tegen die drukte; stond van de week nl. een leuke "sfeer-impressie" (lees: overbevolkte foto bij de gemeente-balie) in de krant.... pfff... Nu hoorde ik van iemand dat je ook een afspraak kon maken; wahooooooooooo! Net effe nagekeken en jawel hoor, dat gaat gewoon! Kun je datum kiezen, tijd, en dan moet je je gewoon melden bij de balie als je daar bent, wordt je lekker snel geholpen!!! Is dat bij jullie ook mogelijk??? Ik vind het ideaal!!!
Het gaat inderdaad erg snel. Destijds moest ik met mijn moeder lachen toen die, tijdens het optuigen van het wiegje voor Hanneke (nu bijna 13 jaar geleden dus) tegen me zei: "Karen, geniet er van, want voor je het weet tuig jij het wiegje op voor haar kindje. Ik zie me hier nog staan, dit wiegje optuigend voor jou." Op dat moment dacht ik echt: "Ja, ja, mama... 't zal zo'n vaart wel niet lopen, ze moet nog geboren worden". Maar mijn moeder had overschot van gelijk. Ik snap niet waar die tijd gebleven is. En ik besef dat het heel goed mogelijk is dat ik oma ben als Anne-Fleur net zo oud is als Hanneke nu... Ik dacht trouwens ook altijd dat ik alleen dol was op dat hele kleine, maar gaandeweg heb ik inderdaad geleerd dat elke leeftijd zijn charmes heeft en dat het hoedanook, althans voor mij, genieten is. En Angel, S'je doet het goed zo te zien... al 6510g!! Ik heb Anne-Fleur vanochtend gewogen omdat ze vandaag 4 maanden is en ze woog precies 5900g.
Jeetje klus, klinkt niet fijn! Was hij daarvoor en daarna een beetje afwezig? (hoeft niet altijd) maar dan zou je misschien kunnen denken aan epilepsie. Wel vreemd iig. Of was hij heel druk geweest daarvoor met bewegen/spierspanning. Dan kan het volgens mij zo zijn als een soort ontlading dat spieren gaan trillen..... Karen, Is idd een gek idee maar het is allemaal mogelijk. Maar de tijd gaat zeker heel snel hoor. Tygo gaat al weer naar de 5 mnd! :S
Klus: Ik lees dat van Hidde net. Poeh dat lijkt me schrikken. Je kan idd denken aan epilepsie. Maar of het dat is???? Hoop het niet. In ieder geval langs de huisarts en misschien een goed advies om hem vannacht een paar goed wakker te maken en te kijken of hij alert reageert. Anders onmiddelijk naar de HAP. Twijfel sowieso of je dat niet vandaag nog moet laten zien.... Luister naar je eigen moedergevoelens. Als jij het niet vertrouwd ermee naar een dokter!
@Buddytje; nee, verder niks niet afwezig geweest, weggezakt of iets in die geest. Ook geen wegdraaiende ogen, dat soort dingen... Puur en alleen effe dat getril/gewiebel van het hoofdje effe, verder niks. Is goed alert, vrolijk, brabbelen alles net als anders, dus tja, geen idee. Nergens in de familie bekendheid met epilepsie voor zover ik weet; in hoeverre is zoiets erfelijk? Ik kom zoveel verschillende dingen tegen op het net mbt tot het trillen, idd van epilepsie tot dingen verwerken, tot tandjes die doorkomen... Morgen weer even mondje inspecteren dan om mee te beginnen, en daarna de HA bellen.
Doet x. ook wel eens hoor, zou je niet te veel zorgen maken meteen. Het kan ook heel goed zijn dat zijn neusje een beetje verstopt zat, dat is meestal wanneer x. de fles wegdrukt en even met zijn hoofd aan het schudden is. Maar zoals al gezegd, je kan altijd even een afspraak maken met je huisarts toch. X. was vorige week woensdag 66 cm en 6700 nog iets gram. Ik vind dat hij mooi op gaat met S. Angel hihi. Maar ze mag hem niet in lengte voorbij hoor, dan maakt hij minder kans bij haar later lol Zo even een Lodger bunker en booster halen! Had er een gevonden op mp die er op de foto nog heel netjes uit ziet en hij zit tegenwoordig (oh ik begin te verbrabantsen met mijn bijna ingetypte vort) ook al in de wandelwageninzet van de kinderwagen. Vind hem te groot voor de wagenbak, hij ligt zo wat met zijn hoofd tegen de bovenerand. Straks lekker met vriendin 4-in-1 massage en behandeling krijgen!!! En nu ga ik me snel aankleden hihi
Vannacht eigenlijk gewoon een normale nacht gehad (afgezien van het feit dat papa nu een innige relatie met de wc-pot heeft opgebouwd), maar de ochtendfles was geen pretje. Tot die tijd was Hidde gewoon klaarwakker, beetje brabbelen, ratelen, lachen etc. Maar na een paar slokken van de fles vielen zijn ogen al dicht. Dit duurde niet zo heel lang, maar kort daarna trilde hij eventjes met zijn armpjes. Gaandeweg de fles vielen zijn ogen weer dicht en hij was echt behoorlijk ver weg, dit vond ik wel eng. Was ook moeilijk wakker te krijgen, ik kon in zijn wang knijpen, mijn vingers in zijn neus of oren stoppen, niks werkte, het was gewoon een zak zout. Na een minuut of 10 ging het weer wat beter; hij lacht wel wat en brabbelt wel wat maar kijkt af en toe ook heel bedenkelijk en nog net niet paniekerig. Ik heb dus gelijk de HA gebeld (moest toch vanwege eczeem) en de situatie voorgelegd, dus daar gaan we straks heen; met opa dan, want papa ligt in bed te zweten... Bleh.... mijn buikgriepje was geloof ik wel een beetje gezakt maar nu draait mijn maag weer om omdat ik me hier niet lekkr bij voel. Nu durf ik Hidde dus ook niet in bed te leggen. Mooi in de box tot 3 uur, dan kan ik 'm goed in de gaten houden. Verder geen koorts of blauwe lippen gelukkig.
Jeetje wat naar!!! :O Is het geen koortsstuip aangezien jullie beide ook niet lekker zijn? Hopelijk kan de HA je helpen. Succes!