Niks geen koorts, wel weer veel testjes en afnames verder. Manneke nu in het ZH ter observatie; wordt gekeken naar buikgriepvirus, hij krijgt alsnog andere voeding (#waaromnupas?#) en ze gaan in de gaten houden of hij nog meer wegrakingen/trillingen krijgt. Kan van de griep heenkomen, maar als het vaker gebeurt de komende dagen, volgt er wellicht een hersenfilmpje o toch even naar epilepsie te kijken... ;-( Bah, zo'n naar gezicht, al die draadjes van manneke naar monitor Ik zei straks nog tegen hem: "De vorige keer lagen we nog samen aan de monitor" (KS destijds).
Ooooo men klus wat een schrik joh! Hoop echt dat het van een virus komt... Heel veel sterkte! De aankomende dagen....!
Jeetje Klus! Verschrikkelijk lijkt me dat Het enige wat fijn is, is dat ze je niet als een overbezorgde moeder naar huis sturen en het nu wel heel goed gaan uitzoeken. Heel veel succes en sterkte. Hopelijk valt het allemaal mee.
Nee, psies, maar daar ben ik met onze huisarts eigenlijk ook niet bang voor geweest. Ze zei aan de telefoon al: "Wat moeten jullie zijn geschrokken zeg!" en toen ik daar op consult kwam met Hidde, heeft ze, na hem te hebben nagekeken, direct persoonlijk de dienstdoende KA gebeld; dus dat is wel fijn. De KA zelf was ook heel aardig (de 3e die we nu zien inmiddels...); die had zelf ook zoiets van : "Ik neem liever het zekere voor het onzekere en neem 'm even op ter observatie. Ik wil geen risico lopen".
Joehoe, manneke weer lekker thuis bij papa en mama! Spugen is gelukkig alweer een stuk minder, en ik ben heel benieuwd hoe hij het op de nieuwe voeding gaat doen. Hij gaat binnenkort nog wel een keer een hersenscan krijgen, vanwege dat wegzakken (wat hij overigens niet meer heeft gedaan gelukkig) en een soort van stuipje (hij gooit zijn armpjes af en toe hard naar achteren, alsof hij ergens van schrikt), om te kijken of er misschien niet toch iets van epilepsie te zien is. Maar goed, beter zo en op tijd erbij zijn, dan dat je achteraf moet zeggen: "Had ik maar eerder...". Hidde ligt nu lekker in zijn eigen bedje, heeft in het ZH nog gauw een fles gehad voordat we naar huis gingen en ligt nu volgens mij lekker te slapen/bij te komen. Nu maar hopen dat de dieet-voeding vandaag op tijd aan huis wordt geleverd (wat een luxe!), want we hebben nog maar voor 1 voeding meegekregen...
Friso Allergy Care... Ik weet het.... werd iedere keer gezegd: "Oh, maar hij zit al op Hypo-allergeen, dus....", en op zich met de zalfjes was het eczeem ook wel redelijk onder controle. Verder ook nooit geen flesweigering gehad o.i.d.
S. heeft de friso pep. Allergy care is nog een stapje hoger. Hoop en denk dat hij het er goed op zal doen. Ik heb je wel eens eerder gevraagd of hij niet allergisch was voor KMA, gezien zijn eczeem. Maar fijn dat er nu eens goed naar gekeken word.
Hallo, even kort vraagje, mijn luiers zijn op en ga morgen in duitsland inslaan. Heb nu maat 3, past ook nog goed. Zal ik dan 2 dozen van 3 halen of 1 van maat 4 al. Heb het over de echte pampers. Is iemand al over naar 4?
Hihi, zou t niet weten. Tygo past net maat 3 en die heeft hij alleen nog voor de nacht. maar hij heeft zo'n minikontje. scheelt het zo veel in prijs?
Fijn dat hij weer thuis is btw! Hopelijk komt er niets naars uit de scan en slaat de voeding aan. Ik heb een kinderstoel besteld. De hauck up n down. ben benieuwd!
Hier maat 3 en heb een 4 geprobeerd. Ik zou lekker veel 3 halen Simple, die 4 gaat nog wel even duren hihi. Ik heb nog voor een week of 9 aan maat 3 liggen en als ik kijk naar hoe die maat 4 viel gaat hij die 9 weken ook wel opmaken en misschien nog wel langer ook. Klus: fijn dat hij weer thuis is! Voor de rest reageer ik wel even op je op fb of msn Heb net een taartje gebakken voor mijn broertje, die is vandaag jarig. Een voetbalveld(JE) met zijn naam en 2-4 er op en een bal en 2 doelpalen hahaha. Ziet er wel leuk uit, het is maar een klein ding, gewoon voor hemzelf om op te eten en niet voor zijn visite. Enige pest die ik er in heb is dat de fondant uiteindelijk toch net iets te droog was en er wat lichte scheurtjes in zitten het valt tot nu toe nog mee, hopelijk blijft dat zo tot hij de taart uitpakt. Ik ga nog wel even voor hij hem krijgt in zijn keuken kijken en eventueel wat lijmen met water, maar hopelijk is het niet zo erg. Tenslotte is een voetbalveld ook niet strak groen
Ik was ook idd al aan het experimenteren geweest met Pampers 3 en 4, want in het ziekenhuis kon ik gratis kiezen, haha... Vind 3 net een beetje mwaaah.... zitten, maar die 4 is weer echt ruim nog; die sluit zowat een cm. of 5 boven zijn beentjes nog. Ik gebruik de Pampers voornamelijk voor de nacht, daar doen we dus nog wel effe door met nr 3, want bij 4 zal het er wel langslopen, vrees ik. Voor overdag heb ik nu eens een pak van de Aldi geprobeerd, daar hoor ik ook goeie dingen over. Dat is wel weer maat 4, en die zitten wel goed bij Hidde, vind ik. 11,49 voor 80 luiers. Manneke heeft weer lekker thuis geslapen, zalig; en keurig volgens zijn oude ritme, haha; 21:30-07:00 uur!!! En wat een aangename verrassing natuurlijk als papa of mama boven je bedje hangt en niet een of andere vreemde verpleegster!!! @Simple; was het nog gezellig gisteravond?
Ik zit nog steeds op 2, en daar kan ze nog ruim in. Uit ervaring weet ik dat het heel lang duurt voor je op 4 komt, dus lijkt het me goed dat je slechts één - of zelfs helemaal geen - doos van maat 4 erbij haalt.
Klinkt leuk, Bika. Ikzelf ben helemaal niet of niet meer (toen ze klein waren deed ik het nog wel allemaal zelf) zo handig in die dingen!! Mijn zoon werd eergisteren 11 en ik ben lekker gewoon naar de bakker om de hoek gegaan
Dit klinkt al heel wat fijner, Klus. Fijn dat jullie nu weer allemaal van die akelige buikgriep verlost zijn en hopelijk komt er, wat Hidde betreft, niks naars meer uit de onderzoeken en kunnen jullie weer vrij ademen zonder zorgen...
Ooohhhhhh! Willen jullie stemmen op Tygo? (niet dat hij kan winnen van de andere populaire forum-moeders maar toch ) Zwangerschapspagina - Baby van de Maand
Done! Wat een lekkere foto, haha! Vanmorgen bericht van het ZH gehad; de EEG bij Hidde is al as. donderdag, gewoon hier in eigen ziekenhuis. en na een 2 en halve week kunnen we bellen voor de uitslag daarvan. Maak me op zich niet zo heel veel zorgen, manneke heeft lekker wat kleur op de wangen en praatjes voor 10, haha!