Tweede helft van augustus mama's 2011 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door angel229, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Had dit al gedaan, vind het overigens een heel mooie foto!

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Onze kleine meid doet ook mee voor baby van de maand. Ik vrees dat wij ook niet gaan winnen hoor. Maar vind het wel leuk een gokje te wagen! Dus wie er wil stemmen.....

3. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Dames wat een rust hiero!!

Iedereen druk voor de kerst? Gaat er nog wat leuks gebeuren met kerst of oud/ nieuw?

4. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Klus, succes morgen!

En karen thanks voor het compliment vd foto ;)

Het is idd rustig hier. Stilte vd storm :p

5. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    En klus alles goed gegaan?

6. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Ik heb een neefje er bij! :D Mijn nichtje is bevallen van haar zoontje :)

ohhh... en morgen is tygo al weer 5 mnd oud!

7. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Proficiat!!!

8. Bika

Bika Niet meer actief

Gefeliciteerd Buddy!!!

9. angel229

Gefeliciteerd met je neefje!!!

10. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    EEG is goed gegaan donderdag, zag er wel heel hulpeloos uit; je kindje met al die draadjes op dat kleine hoofdje geplakt.

Paar deuren verder is hier ook weer een kindje geboren, een lief klein meisje met, net als Hidde, een mooie Friese naam. Ik zie ze in gedachten al hand in hand samen naar de peuterspeelzaal hinkelen, hihi...

Iedereen alle kerstboodschappen in huis?
    Wij zijn gisteren met zijn drietjes lekker wezen sjoppen, en ons manneke heeft lekker liggen soezen in de wagen. Heb voor hem ook een mooi cadeau onder de boom liggen; vond dat hij dat wel had verdiend na het ziekenhuis.

Vanmiddag hebben we met plakkaatverf een voetafdrukje van Hidde op een grote kerstbal gezet, en dan "1e kerst" erbij etc. Ziet er zo schattig uit! Fijne dagen allemaal!!!

11. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Iedereen fijne feestdagen en een knallend 2012 gewenst!

12. angel229

Wij hebben het eerste kerstdiner achter de kiezen. Heerlijk was het. Helaas was het dessert mislukt. Maar wat overbleef was toch erg lekker en heerlijk ijs erbij. Man wat hebben we gesmuld!

Onze meid had ook nog een verrassing voor mama in petto! Na het geven van de fles zag ik wat glimmen onder in haar mondje. Ik met een vinger voelen en ja hoor, het eerste tandje is door!!!!:D Mama apetrots (ik geloof wel dat ik blij ben dat ik geen borstvoeding geef anders had ik mijn tepels gepierced :D:D:D). Toen ik een twee uurtjes later weer voelde was er weer een stukje meer door (kon nu echt zeg maar een randje voelen). Mama's die al meer kindjes hebben: Gaat dat echt zo snel of verbeeld ik me dat??? Het tweede tandje zal ook wel binnen een paar dagen doorkomen vermoed ik, want ik zie hem zitten.

Morgen de rest van de verplichte familiebezoekjes en vooral héééééééél veel cadeautjes :D. Vind het zo bijzonder. Vorig jaar was ik 6 weken zwanger, het enige wat je zag waren darmen. En nu, vandaag zat ze tijdens het voorgerecht er bij aan tafel, smult ze van fruit en is haar eerste tandje doorgekomen. Damn ik ben echt trots!!!

13. Bika

Bika Niet meer actief

Ik twijfel nu heel erg of ze hier (2) door zijn of niet, lijkt nog een heeeeel dun velletje over te zitten maar als ik met mn vingers voel voel ik wel al het randje van de ondertandjes. Wat voel je precies Angel?

Maar wonderbaarlijk he, vorig jaar wisten we het net, nu gaan ze zitten, staan, vast voedsel eten, eerste tandjes, schaterlachen, rollen en spelen (en vast nog veel meer dat ik nu zo even vergeet, maar hij nu ook al doet hihi). Hier ook trotse mama hoor!!! En Angel, ik ben nog aan het nagenieten, je hebt maar geluk met zo'n mooi meisje!

14. angel229

Ik voel dus tandvlees en dan als je er langs gaat met je vinger voel je opeens wat hards uitsteken van ik denk nu 2-3 mm. Ik zal zo eens kijken of ik er een foto van kan maken. Weet niet of ze dat laat doen..... Ze vond het ook al niet leuk dat ik papa en mijn moeder liet kijken. Over het tandje zit in ieder geval geen velletje meer.

15. angel229

foto maken lukt dus echt niet. Ze gaat steeds op mijn vinger sabbelen, steekt dr tong uit en de camera krijgt het niet gefocust. Waarschijnlijk omdat ik er te dicht op zit en te ver heb ingezoomd. Misschien dat het manlief straks lukt....

16. Bika

Bika Niet meer actief

Ok ik denk echt dat er hier nog een dun velletje over heen zit. Zie de tandjes duidelijk zitten, voel ze ook, maar ze steken niet uit en als je met zaklampje kijkt lijkt er nog heel dun velletje te zitten.
    Hopelijk duurt het nu niet lang meer, ben het gejengel wel zat :p

17. angel229

Hoop het voor je bika! Nummer 2 voelde ik ook al zitten. Dus zal ook wel snel helemaal door zijn.

Pfff gisteren kerst met mijn familie. Eerst naar mijn opa en oma, want opa naar mijn moeder ging niet. Er was om 14.30 uur afgesproken. Degenen die het verst moesten reizen waren op tijd (zelfs wij met kleine meid die nog slaapje moest doen waren op tijd) en degene die het dichts bij woont waren te laat, tot grote ergernis kwamen ze ook nog op de fiets aankakken!!!

Ik heb me geirriteerd. S had het weer veel te warm volgens hun. Had gewoon shirtje en rokje aan.... Kind heeft last van haar tanden en daarom vuurrode wangetjes. Toen ik een opmerking maakte naar mijn neefje (is bezig een anabooltje te worden, lekker gezond en foeilelijk (vind ik dan) en zeer slecht als je als ouders dat goedkeurt) kreeg ik een hele domme opmerking van mijn oom (die wat altijd zo dom/overdreven uit de hoek komt). Dat dik lelijk was, die opmerking was dus regelrecht naar mij bedoeld. Kan er dus even niet mee zitten het is kerstmis + ik ben 4,5 maand geleden bevallen. Fotomodelfiguur krijg ik toch nooit meer. Zolang ik in maat 38/40 pas ben ik tevreden. Niks mis mee. Volgens mij de meest gangbare maat in NL. Alles wat ik at werd dan ook van mijn bord gekeken!
    Uiteindelijk vroeg vertrokken bij mijn moeder met de smoes dat S. naar bed moest :D. Heerlijk zo'n baby.

Wel leuk cadeautje van mijn zusje gehad. Een tegoedbon voor een etentje met mannetje en zij en vriend passen dan op kleine meid (dat was dan gelijk haar eigen cadeautje :D).

18. Bika

Bika Niet meer actief

Nou zit met dikke adrenaline hier op de bank. Heb om half 4 een inbreker betrapt. Heb zo'n geluk dat ik baby heb en dus (ondanks de wijn) licht slaap!! Hoorde hele zachte geluidjes en werd wakker en ben met veel stampij naar beneden gegaan. Alles lag al bij de achterdeur verzameld, incl camera's en laptop met babyfoto's. Heb gelukkig wel een deel in dropbox, maar toch, alles van de laatste dagen...

Straks komt de TR en t ergste... ze hebben een sleutel gehad!

19. Bika

Bika Niet meer actief

Oh heb helemaal wat gemist :p

Danielle, hoop dat je een fijne kerst hebt gehad en jij ook een geweldig 2012!!

20. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    :$:$:$

Jeetje, Bika, wat vreselijk... wat moeten jullie geschrokken zijn, zeg!

Deel Deze Pagina