Wat goed simple, eindelijk goed nieuws!! Hopelijk is de slikfoto goed zodat je flesvoeding mag geven! En stomazorg hebben jullie zo aangeleerd, dat is echt een kwestie van oefenen en dan heb je dat zo in de vingers. Ik duim voor jullie dat de foto goed is. Hier nog geen babynieuws, alles rustig, zal hier nog wel even duren.
wat een prachtig ventje simple!! hoop dat morgen alles goed verloopt... zodat jullie weer een stapje verder zijn!
@Simple: Wat een prachtig kereltje, jullie zoon!! Ik liet hem net aan mijn oudste dochter zien en die smolt echt helemaal weg... Ik heb de begrafenis van man's oma overleefd. Het was heel emotioneel, vooral omdat mijn oudste dochter (12 jaar), ongelofelijk begon te huilen toen ze moest voorlezen. Uiteraard hielden wij het toen ook niet meer droog. Ik had besloten mijn meisjes niks te vertellen terwijl ze op kamp waren, maar daardoor kwam het nieuws gisterenavond, na een geweldige kampervaring, des te meer als een koude douche. Vanochtend moesten de kinderen dus al meteen naar die begrafenis en ook nog eens voorlezen en dat viel hen veel zwaarder dan ik had verwacht. Ze hadden een heel goede band met hun overgrootmoeder, die ook heel gek op hen was, maar ik had nooit gedacht dat ze zo emotioneel en triest zouden zijn Ook was het best even spannend deze ochtend, want ik had bloedverlies. Ik verlies al enkele dagen (ik veronderstel de slijmprop) bij beetjes en deze ochtend dus ook met een beetje bloed. Volgens mijn zus, die vroedvrouw is, is dit te wijten aan het verstrijken van de baarmoederhals. Inmiddels net ook weer een maandverbandje bloed verloren, maar niet echt mooi helder rood bloed, wat zou kunnen wijzen op die slijmprop dus. Ook best pijnlijke voorweeën, maar zonder regelmaat. Ik heb sinds het begin van mijn zwangerschap het gevoel gehad dat ik op de 12de zou bevallen, ben nu heel benieuwd of mijn gevoel uit zal komen.
Hij is 10... @Angel: Fijn dat je nu ook een datum hebt, kan je er echt naartoe gaan leven. Het wordt wel spannend, hé zo?
Wow, ik heb te lang nieys getypt. Danielle: gefeliciteerd! @angel, fijn dat je eindelijk meet weet. Succes alvast! @begrafenis. Dan kun je het idd niet droog houden als je ziet hoeveel vedriet je kind heeft.. @bika, gefeliciteerd met neefje. Alle mensen die nog moeten bevallen.. Laatste loodjes. Heel veel succes de komende tijd. Hier doet Tygo t super! Wat een heerlijk mannetje. Geniet vol op!
@Buddy'tje: Fijn om te lezen dat Tygo het zo goed doet en dat het echt genieten is voor jou. Ik kijk er nu zelf ook steeds meer naar uit... Las net trouwens in andere topics dat Sjulie is bevallen van Rhein en Bracha. Sjulie: van harte gefeliciteerd met je zoon en dochter. Geniet ervan!
@buddy ik heb er helemaal over heen gelezen dat jij ook al bevallen was.!! Dus van harte gefeliciteerd met jullie mooie mannetje!! @sjullie VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN DOCHTER!!
Leuk al die babyfoto's!!! Wat een schatjes! Nog even en dan mogen wij ook. Vandaag een beetje afwezig geweest. Heel veel oefenweeën gehad en vanmorgen vochtverlies met ook een beetje bloed. VK is komen kijken of het vruchtwater was. Dat was het niet, maar haast niet met vruchtwater te onderscheiden. Daarnaast heb ik lekker in bed uitgerust en heel veel geslapen (voorbereiding op maandag???). Voelde me ook gewoon totaal niet fit! Hopelijk morgen een betere dag.
Hoi meiden, spannend nieuws: vanacht is het volle maan en besluiten veel babietjes om eruit te komen! Mochten we gaan beginnen, dan wens ik iedereen heel veel succes!!! Groetjes, D