Tweede helft van augustus mama's 2011 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door angel229, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    Spannend!!!! jij ook veel succes!!!:D

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Nou ik merk tot nu toe echt niks hoor.....
    Misschien worden we gewoon met zn 3 maandag mama!

3. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    voor degenen die nog niet op de hoogte zijn; heb straks ruggenprik gehad, nu dus in zh.... veel en goeie weeen, weing vorderingen, vandaar...

4. Bika

Bika Niet meer actief

Zet hem op he Klus!!!

5. angel229

Jammer dat er weinig vorderingen zijn. Hopelijk straks meer geluk....

6. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Zet hem op klus! Succes!!!

7. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Goodluck :D Think about you

8. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    Zet hem op!:D

9. Bika

Bika Niet meer actief

Jij ook succes maandag Pinky!!

10. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Alle meiden die inmiddels in arbeid zijn of toch al meer weten (inleiding, keizersnede...): heel veel succes en toi, toi, toi...

Ik was bij het begin van dit topic, als uitgerekende op 17 augustus, een van de verst gevorderde van ons allemaal, maar ik begin er zo langzaamaan van overtuigd te geraken dat ik straks nog als laatste ga bevallen... :(
    Ik heb officieel nog 4 dagen te gaan en ik wil eigenlijk liever nu dan morgen bevallen!!!!!!

Hier nog steeds erg weinig verandering, veel en pijnlijke voorweeën en een bijna continu bruinverlies, zoals wanneer je op het einde van je menstruatie bent. Ik veronderstel (en dat heb ik ook op diverse fora gevonden) dat dit de slijmprop is die ik bij beetjes aan het verliezen ben. Het maakt het allemaal zo extra spannend, maar helaas geen garantie voor een directe bevalling. Kan ook hiermee nog even duren...

11. Bika

Bika Niet meer actief

Misschien doe je wel heel gezellig maandag mee Karen hihi! Het gaat bij mij gewoon even iets meer tijd nodig hebben dus daarom is het wel mooi dat ze morgenavond beginnen. Maar als jouw vliezen zondagnacht breken, kan je gezellig mee persen maandag toch? Is maar 2 dagen voor je datum, dus wie weet?

12. Bika

Bika Niet meer actief

Begin geloof ik een beetje zenuwachtig te worden, kan echt even niet meer slapen. Maar het is al heel wat dat ik nu 3 of 4 uur achter elkaar heb geslapen gelukkig hihi.

Ben benieuwd wat we van Klus horen straks!

13. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Karen wat jammer dat het zo lang moet duren allemaal bij jou. Hopelijk komen de weeen snel regelmatig.

Bika: kan me voorstellen dat je nu slechter slaapt omdat het spannender wordt. Had ik ook, ik sliep al 2 weken niet meer thuis toen ik eenmaal de datum wist. Hopelijk lig je nu wel nog even te slapen.
    Hoelaat moet je gaan vandaag? Je moet ook daar blijven neem ik aan of weer naar huis?

14. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Spannend hoor bika!

Hier alles rustig zoals gewoonlijk. Dus gaan we ook rustig verder.

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Karen vervelend dat je zoveel klachten hebt, ik snap dat je dan graag wil bevallen. Hopelijk zet het door bij jouw van het weekend!!!

16. angel229

@Bika: Heb je nog geslapen vannacht? Ik was zo moe, ik slaap nog steeds goed. Ongelooflijk eigenlijk!

@Karen: Hoop dat het bij jou ook goed doorzet. Hier rommelt het ook al een tijdje. Nu ook weer steeds lichtroze bloedverlies, maar ik weet dat na het weekend het eind echt in zicht is. Dus of het nu doorzet of niet. Het maakt me niet uit.

@mijn zusje: Ik heb mijn zusje gisteren maar verteld dat het maandag gaat gebeuren. Vorige week wist ze al dat het ergens plaats zou vinden. Woensdag kreeg ik deze reactie: nu niet ben in Amsterdam, toen smste ze: doe maar het weekend dan heb ik tijd. Gisteren had ze mij gesmst en ik niet gereageerd (niet gezien) dus mw stond al startklaar om naar het ziekenhuis te gaan.... Ze wist zeker dat ik al aan het bevallen was. Dus toen maar verteld dat het maandag zou gebeuren. Ze kon nu niet meer wachten. Heb haar maar meteen verteld dat het ook makkelijk tot dinsdag kan duren. Vond ze niet leuk.
    De laatste twee dagen met zn twee gaan we lekker rustig door brengen. Wat aanrommelen in huis, niks moeten!

17. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Lekker genieten Angel!! Nog even dan heb je jullie kindje in je armen!!

18. Bika

Bika Niet meer actief

Ik moet om 6 uur even bellen waar we ons moeten melden en dat moeten we dan om 7 uur doen. Ik mag in de tussentijd niet meer naar huis, maar zoals ik het begreep heeft dat meer te maken dat ze mijn medicatie willen gaan vernevelen ipv op de normale manier geven omdat hij toch wel erg schrok van de doseringen en hoe benauwd ik daar nog steeds bij was.
    Prednison kuurtje is ook gestart, dus ben er klaar voor!

Vandaag even alles op orde maken hier in huis, boven is al zo goed als klaar, nu beneden nog even af poetsen. Tasje laatste spullen in doen, beestjes worden vanmiddag opgehaald zodat we daar geen omkijken naar hebben. Vind het echt heel erg spannend wel en heb flinke buikpijn van de zenuwen ondertussen hahaha.
    En ja heb vannacht met moeite, wel een uur of 6 geslapen, wat echt veel meer is geweest dan de afgelopen dagen. Maar ga voor vannacht wel even om een slaaptabletje vragen. Even goed uitrusten voor ik aan het werk moet :p

19. Bika

Bika Niet meer actief

SOEST - De komende augustusweek belooft volop zomers en mogelijk tropisch te worden. Na een wisselvallig weekeinde met zon en de nodige buien klaart het snel op.

Vanaf maandag wordt het droog en steeds zonniger. De maximumtemperaturen liggen maandag tot en met woensdag tussen de 20 en 25 graden. De wind draait naar het warme zuiden onder invloed van opbouwende hogedruk.
    In de tweede helft van de week zet het warmtepatroon zich verder voort. We krijgen dan te maken met nog warmer weer. De temperaturen komen op een niveau van 25 tot 30 graden te liggen. Daarbij stijgen de onweerskansen, maar geheel zeker is dit aanvankelijk nog niet.
    De warmte duurt tot in het volgende weekeinde voort, mogelijlk ook daarna nog. Vandaag en morgen is het nog niet zover. Wolken en zon bepalen het beeld en vooral vandaag vallen er buien. De temperaturen stijgen al naar een aangenaam nivo van 20 tot 23 graden. Mogen is er zon en later kans op een pittige bui bij ongeveer dezelfde temperaturen.

20. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Zou het dan toch nog echt zomer worden...? Van mij mag het wel!!

Deel Deze Pagina