Vandaag ben ik op de helft! Tot nu toe gaat het voor mijn gevoel erg langzaam. Ik voel me lichamelijk best goed, maar de tijd gaat zoooo langzaam! Hopelijk gaat de tweede helft sneller. Hoe hebben jullie dit ervaren? Zat er verschil in de tijdsbeleving tussen de eerste en de laatste 20 weken? Bij mijn eerste ging de tijd voor mn gevoel de hele zwangerschap langzaam. Ben misschien ook wel een beetje ongeduldig hihi. Maar ben benieuwd hoe dit bij anderen is en of de tweede helft sneller voorbij gaat..
Ik heb juist met deze zwangerschap dat het heel snel is gegaan. Het besef dat wij over een paar weekjes weer een baby in huis hebben is er nog niet. Alles staat al wel klaar hoor, maar het is echt zo snel gegaan.
Op het begin vond ik het ook erg langzaam gaan. Maar nu denk ik Wauw morgen alweer 28 weken de tijd vliegt voorbij!.
De zwangerschap van mijn dochter kroop voorbij. Ik heb tot 41+6 gelopen, wat duurde het wachten lang. En voor mijn gevoel juist de laatste periode. Nu weer 34+1 zwanger, maar met een rondlopende eigenwijze bijna peuter vliegt de tijd om.
Ik wilde mezelf geruststellen dat het zo voorbij is door te tellen hoeveel afspraken bij de vk ik nog heb. Maar dat hielp niet, zijn er nog heel veel Iemand tips om te tijd door te komen of af te leiden of weet ik wat..?
Ik heb bij mijn laatste zwangerschap echt het idee en gevoel gehad dat het te snel ging en ik niet genoeg heb kunnen genieten. Maar had er toen wel een van anderhalf en een van vier rondlopen. Ben ook bij alledrie bij 38 weken al bevallen .
Vorige zwangerschap leek voorbij te kruipen, kon vroeg niet meer werken door BI. Nu bij deze zwangerschap lijkt het om te vliegen, zondag alweer 24 weken
Ik vind ook dat deze tweede zwangerschap voorbij vliegt. Al weer over de helft! Voor mijn gevoel ging t de eerste zwangerschap veel langzamer.
Mij gaat deze zwangerschap niet snel genoeg 😓 Vanaf week 6 aan het spugen, niet 3 of 4 keer daags maar rustig 30 Tot 50 keer daags, zo hevig tot gal maagzuur en bloeden toe het bloeden komt door beschadigde slokdarm door et spugen, Nu 3 keer opgenomen geweest een week met infuus ivm uitdrogen ketonen 4+, sinds 17 weken gaat het wat beter door zofran medicatie en spuug is 10/15 keer per dag, En afgelopen dinsdag een hevige galsteen aanval gehad, op de echo zagen ze tig kleine steentjes die de er via de mond met een slangetje niet uit kunnen halen en opereren willen ze niet tijdens zwangerschap dus nu een dieet en zul je zien dat ik beter niet meer kan eten wat juist nog wel ging met mijn Hg Na de zwangerschap moet ik geopereerd worden dan gaat waarschijnlijk binnen 6 à 8 weken de galblaas eruit Ennnn dan heb ik vanaf 28 weken hoogstwaarschijnlijk ook nog cholestase, Dit is eigenlijk zo goed als zeker gezien ik het ook bij mijn andere drie heb gehad, Deze hele zwangerschap kan mij dus niet snel genoeg gaan en de tijd kruipt zo langzaam voorbij Sorry voor het klagen ik hoop iig dat de tweede helft ietsje sneller gaat Ps ik geniet wel van de kleine bij mama in de buik hoor :d voel Me enorm gezegend met dit vierde wondertje
Oef heftig, snap dat je het dan helemaal beu bent. Ik heb gelukkig niet zoveel lichamelijke klachten, maar ben echt heel ongeduldig. Tot week 16 ging het snel, daarna niet meer. Hopelijk dus vanaf nu weer wel. Hoop het!
Ik zou juist wel even de tijd stil willen zetten, jeetje wat vliegt de tijd! Is wel mijn derde dus dat zal veel uitmaken met twee schatjes erbij. Ik ben eerder aan het stressen dat dadelijk niet alles af is als de baby komt. Ik ben blij als ik verlof heb en goed aan de slag kan om mijn lijstje af te werken hihi.
Het gekke is dat ik het ook megadruk heb en een gigantische to do list heb die alleen langer wordt ipv. Korter. En dus al een kleine vent heb rondlopen.. Maar toch. Het zal wel aan mij liggen denk ik.