Ik ben bijna 34 weken zwanger en heb een hummel van bijna 2.5 jaar thuis rondlopen. Nu is het zo dat ik met veel pijn en moeite opsta en zitten is ook erg pijnlijk. Heb altijd al zwakke knieen gehad maar nu is het echt ondraaglijk. weet iemand of ze miss eerder willen inleiden met 37 weken ivm fysieke klachten of doen ze dat sowueso niet?
Wat ik hier begrijp van de gyn doen ze dat niet, Hoe slecht ik mijzelf ook zou voelen het gaat om de baby, Echter kun je bijv wel slapeloosheid krijgen en overdag in slaap vallen waardoor het gevaarlijk word voor andere kinderen en als je geen oppas oid hebt wil de gyn hier weleens 1 week eerder inleiden. Zelf ben ik ingeleid met 37 weken ivm cholestase maar dit is vanwege gevaar voor de baby, dat ik jeuk heb en er wakker van lig en overdag niet voor de kinderen kan zorgen maakt de gyn eigenlijk weinig uit. Nu zal ik weer met 37 weken ingeleid worden als ik cholestase krijg maar ook als ik vaker galsteenaanvallen krijg zodat ik sneller geopereerd kan worden. De ene gyn is natuurlijk de andere niet, dus je kunt altijd een balletje opgooien,
Ik denk het wel. Niet vroegtijdig, maar met 39/40weken. Tijdens de zwangerschap van mijn dochter had ik een inleiding gepland staan met 40.2w ivm ernstige bekkenklachten. Die datum werd een week vtv geprikt, en gelijktijdig gestript door de gyn. Inleiding bleek niet nodig, want na het strippen zijn direct de weeen begonnen.
Dat ligt echt per gyna/verloskundige anders. Ik ben met 39,1 ingeleid. Ik kon niet meer was echt op. Had al weken weeën, de nachten waren een hel. Had geregeld hele erge buikpijn dat ik er van in bed plaste, wist op een gegeven moment niet meer wat een droom was en wat echt was. Ik zou het gewoon aankaarten. Denk alleen niet dat ze al gaan inleiden met 37 weken. Een nee heb je een ja kun je krijgen. Veel sterkte!
Hier twee keer ingeleid met 38 weken, vroeger doen ze niet omdat de baby net die ene week nog nodig heeft om beter te kunnen drinken en zichzelf warm houden. Ik ben ingeleid omdat ik zwangerschappen heb met veel en hevig bloedverlies , en dreigende vroeggeboorte. En baby's die graag dwars in de buik willen liggen .. Je kan het altijd vragen maar inleiden gebeurt over hèt algemeen nooit voor 38 weken tenzij er een medische reden voor is . Sterkte met je laatste weken .O
Ik lag krom van de pijn. Had bekkenbodem instabiliteit en een zware reuma aanval. Maar ze hebben me mooi rond laten lopen. Nou ja lopen, strompelen en liggen bij 41 weken istie gehaald. Geloof me, ik heb gesmeekt! Maar zolang de moeder geen gevaar loopt gaat het belang van de baby voor....
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal tegen die tijd eens een balletje opgooien. Kan altijd proberen. Maar toch vind ik dat ze ook wel na de moeder mogen luisteren. Als ik al jullie verhalen lees en dan nog word het kind niet gehaald, ow ow ow :/. Schandalig eigenlijk.
Misschien kan je vragen of ze je willen strippen in plaats van inleiden. Dan wordt er niks geforceerd maar krijg je als je lichaam dat ook aangeeft, net dat kleine zetje om te bevallen
Ik ben met 36+5 ingeleid wegens cholestase (dus risico voor baby). Ik kon zelf amper nog slapen en met een peuter van 2,5 erbij was het echt bikkelen. In mijn buik was tot ongeveer 37wkn beter dan erbuiten voor mijn dochter, dus ze moest gewoon wachten. Ivm de cholestase namen de risico's na 37wkn toe, dus daarom net voor de 37wkn ingeleid. Ik heb bijna 2 wkn in het zkh gelegen, dus thuis moest ook opvang geregeld worden voor mijn oudste. Maar alles voor de beste start, lijkt me...