Was maar een kort buitje en heb liggen drijven in bed van het zweten. Bij ons is het nu bewolkt en af en toe een licht buitje. Gelijk alles even tegen elkaar open gezet kan het even allemaal doorwaaien.
Pff ik wou dat het hier eens goed losbarstte. Dit is gewoon niet meer leuk. Heb hoeslakens over het bankstel heengegooid, je plakt gewoon aan het leer vast. En dan tot september? *is blij met het zwembad achter*
Bah bah, wat een weer ja. En ja, we klagen heel vaak over het weer hier. Of het is te koud of te warm. Maar ja, er zit hier in Nederland ook vaak niets tussenin... Of het is 35 graden en je zweet de hut uit of het vriest (en hoeveel hekel ik daar normaal gesproken aan heb... ik zou het nu wel heel graag willen).
In België is het niet veel beter hoor. Zondag zakt het kwik voorlopig weer even onder de 30 graden (28 dus). Daarna begint het weer van vooraf aan. Dit is echt niet leuk meer. Heb hier al een hoge berg was liggen omdat het veel te warm is om te strijken Straks hebben we niets proper meer om aan te doen of moeten we met gekreukte kleren rond lopen