Pijn bij ademhalen....

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 21 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi
    Ik kreeg sinds vanmiddag opeens pijn tussen mijn schouderbladen met in ademen...
    Ik ben al een poos kort ademig ook door het warme weer maar begin me nu toch een beetje zorgen te maken....
    Kan dit een begin van longontsteking zijn of zou ik gewoon een spiertje ofzo verrekt hebben....??
    Ook omdat ik steeds in het ijskoude water stap door de hitte....
    Weet iemand mij misschien te vertellen wat dit kan zijn...?? (ben nu ook kortademig terwijl ik gewoon zit en niets bijzonders heb gedaan pfff)

liefs sas

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Dat kortademig zijn is een kwaal die bij de zwangerschap hoort. Dus daar hoef je je niet teveel zorgen over te maken. Dat komt doordat je kindje steeds meer tegen je middenrif aanduwt, geloof ik.

Maar die steken kan ik helaas niet verklaren, sorry...

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi. Mijn vriend had de vorige keer ook zo'n pijn tussen zijn schouderbladen en dat was wel een longontsteking dus zou het toch ff na laten kijken morgen.Succes.. XxX Kaatje

4. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik zou de arts maar ff bellen...
    Dan weet je zeker wat je hebt

Sterkte Sas..

5. Niet meer actief

Ja ik wacht ff het weekend af....
    Ik wil die dokters niet steeds lastig vallen in het weekend....
    Ben de laatste tijd al zo vaak in het ziekenhuis te vinden dus ben bang dat ze me bij het minste of gerengste weer op gaan nemen en dat wil ik absoluut niet weer...(dokterspost zit hier in het ziekenhuis)...
    Ja ik weet het wel iedereen zegt het tegen mij het gaat voor je eigen en je kindje zijn gezondheid...
    Maar ik wacht toch liever even het weekend af misschien gaat het wel weer over....
    In ieder geval bedankt voor jullie reacties... :D

liefs sas

6. Niet meer actief

als je heeeeeeeeel diep inademt en even je adem inhoudt en dan doet t pijn, dan moet je wel ff de weekendarts bellen hoor!! Longontsteking wil je echt niet hebben, want des te verder je zit des te zwaardere medicijnen en die kunnen nooit goed voor je kindje zijn

7. Niet meer actief

Nou als ik heel diep ademhaal en het inhoudt doet het niet pijn alleen onderweg met inademen zeg maar...
    Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen....
    Nee je hebt gelijk die medicijnen zijn vast niet goed en ik wil er ook niet nog meer ik moet er al zoveel slikken nu :(
    Maar ik wacht nog even tot morgenvroeg ik heb het ook net sinds vanmiddag....
    Als het morgenvroeg niet beter is bel ik de dokter.....

liefs sas

8. Niet meer actief

ja dat is wel verstandig. Het kan ook het weer zijn hoor! Maar als je zwanger bent zou ik het risico niet nemen.... beterschap!!!

Deel Deze Pagina