Vanochtend getest en ja hoor, 4 dagen voor NOD positief...! En dat in de 1e ronde al..!! Ohhhh wat ben ik blij...! Zo erg om nu niks te mogen zeggen omdat het nog zooooooo pril is.
Wow wel weer t bewijs dat de KV testen echt gevoellig zijn!!! Gefeliciteerd!! Als je t zo vroeg weet duurt alles wel veel langer
Haha idd, dat gaan nog een lange 36 weken worden hahaha. Maar ik wist het gewoon, die test bevestigde het alleen maar. Voel me zo op en top zwanger, precies hetzelfde als wat ik bij de zwangerschap van Britt ook had.
Dikke proficiat meid toch speciaal elke keer zo een test en dan positief! Hier nog een hele poos wachten eer we eraan beginnen
Zo stom als ik was had ik geen kv2v5 meer in huis, maar nog wel die extra gevoelige van sensitest. Vanochtend dus een test gedaan met ochtendurine met die testen en tot mijn verbazing zegt die negatief. Dus ik weer naar de kruidvat gefiets en ff voorraadje gehaald. Thuis een heel klein plasje, had tenslotte een uur daarvoor geplast en ja hoor nog steeds een streep en nog donkerder dan gisteren MET ochtendurine. Dus ik waag me niet meer aan die dingen van sensitest, geef mij die van de kruidvat maar, als ik niet zwanger zou zijn dan blijven die dingen ook omowit, sprekende uit ervaring haha. Iedereen dank jullie wel..! We gaan er van genieten..!